Ik heb van mijn informatica leerkracht gehoord dat servers bj een constante temperatuur van 6 graden gehouden worden, zodat deze goed kunnen functioneren.
Daarbij, waarom koop je zo iets tweedehands? Binnen 1 a 2 jaar is het hoogstwaarschijnlijk stuk en moet je nieuwe kopen, bij een nieuwe heb je er nog eens garantie bij + je bent al voor een dikke 10 jaar zeker dat dit goed zla macheren, kleine problemen niet meegerekend hé
Posts by legendd
-
-
-
Ik weet niet of ik een stukje code op mijn website moet plaatsen weet iemand dit wel?
Edit Luc:
Nu staat het er wat netter, je wil geholpen worden. Dus vraag het dan ook beleefd.
-
Ik heb die geïnstalleerd via directadmin, moet ik nu wat op mijn website zetten? Of moet ik nog wat extra doen?
-
Citaat van BrokenTrack
Hoe installeer ik dit ? -
ik zeg nog NIET van google analytics !
-
Beste
Waar kan ik een gratis analise krijgen van mijn website, zoals bezoekers, unieke bezoekers en van zulke, maar heel uitgebreid, en niet van google analytics. Ik heb op google gezocht maar niets gevonden.
Met vriendelijke groeten.
-
je moet je eerst aanmelden en dan krijg je link
-
Inderdaad
Ik kan je er bij helpen
-
- waarom verkoop je hem (ik denk zelf vanwege een slechte baterij)
- wanneer heb je hem zelf aangekocht? -
Ik snap nie da wij jou kunne verstaan als jij ook uit oostende komt
want die gaste in da clipke versta ik enkel "het leve is ne bitch" :p -
bboy, dat is indd ook zo
maar als wallie verdwijnt zal paysafecard wel daar in plaats van komen
-
xxx je mag ze aan mij geven :p
De vorige eigenaar van Wallie moet nu wel heel rijk zijn
Voor hoeveel zou het wel niet verkocht geweest zijn? -
Bedoel je zo iets als een forum ?
-
-
http://www.dixons.nl/notebook-…-p464g50mi-cel-p4600.html
is volgens mij beter, puur omdat ik geen voorstander ben van AMD processors
-
-
@malik, als ze dan diegene vinden die de iphone heeft gestolen zal hij worden aangeklaagd wegens diefstan én geweldpleging, uiteindelijk zal het niet zo goed gaan
-
Mag ik wat meer info aub?
-