Posts by ZiraX

Citaat van Kurene

Er staat nergens [] in een tabelnaam hoor ?:p

Dit is nou een voorbeeld van een nutteloze reactie.. ik zeg toch ook als je RARE Tekens gebruikt, dien je backquotes te gebruiken daar komt het teminste op neer als je het een beetje leest.

Of het nou te maken heeft met php4 of niet, waar wil je die backquotes voor gebruiken dan ? Ik gebruik ze echt letterlijk nooit.

Vertel eens, waarom zijn ze anders nodig ?

Wanneer het nodig is, is als je rare karakters in je tabelnaam gebruikt. [] bijvoorbeeld. maar wie gebruikt er nou nog [] in zijn tabelnaam?

Wanneer mag je nieuws van een website overnemen:
    Officeel gezien mag je pas nieuws van een website overnemen, als je hier schriftelijk of per mail toestemming van hebt gekregen.

Mag ik nieuws zonder toestemming plaatsen?
    Natuurlijk mag je ook nieuws zonder toestemming plaatsen, als je de bron er maar bij vermeld van de betreffende website waar het vandaan komt, als je maar wel verteld waar het nieuws vandaan komt.

Zijn er uitzonderingen?
    Jazeker, want als een artikel zelf geschreven is, en niet vanaf een persbureau komt, dien je toestemming te vragen aan de betreffende auteur/website.

Waar is je KVK/BTW nummer.. anders mag je jezelf geen bedrijf op je website noemen:

Citaat

Eindelijk is onze nieuwe bedrijfssite online,Hier vindt u al onze Games/Websites en info.

EDIT:
    Zie net ook dat je "Personeel" toewijst, hou er dan rekening mee dat je een V.O.F dient op te starten als je dit personeel erbij wilt betrekken.

EDIT2:
    Ik vind je website zelf heel duidelijk overkomen, alleen qua kwaliteit mist er nog een heleboel, het lijkt namelijk op een gratis css template.. Dat is foute boel..

In ieder geval, zoek maar eens op "Coffeeshops Zwolle" sinds 2 dagen op de 4e plaats in google.nl "TheKaart.nl" staat nog steeds boven mij :')

Idee hier:

Maak een simpele kohana omgeving en bouw daar de onderdelen in die gio opnoemt.. dan heb je een perfect basic systeem.

Cruelty, waarschijnlijk vind je die feesten wel erg leuk.
    Maar wacht tot je 16 of 18 bent, er is niet voor niets een leeftijdsgrens, want als jij alcohol nuttigt of jou iets overkomt, is de club de pineut en kunnen ze 9 van de 10 keer sluiten.

Wacht tot je 16 bent, en ga dan echt feesten als je nu wilt feesten, ga dan lekker naar een lokale tienerdisco, want bij hardbass hoor jij niet thuis net als alle andere clubs/evenementen ed.ed.

Eerder was er een website waar je voor 1.30, 1500 dls kreeg bijgeschreven op je account geheel geautomatiseerd.

Verder Jorritsma? waarom in vredesnaam dutchleaders , zo goed is die website nu ook niet meer, en echt goed verkeer krijg je er toch niet uit...

PHP
    $query= mysql_query("Select ip from Users where ip='".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."'");

if(mysql_num_rows($query) >= 5){
    die("Er zijn al 5 accounts geregistreerd op deze website.");
    }

Met zoiets als bovenstaand, zal het je geheid lukken, ik ga niet alles voorkauwen.. het kan ook nog simpeler. maar dan maak ik het jou te gemakkelijk, je moet er ook van leren namelijk.

Gewoon een andere hdd in je computer drukken, :D daarop windows installeren en de andere hdd uitlezen.. MBR trouwens al geprobert te herstellen?

System Repair in Windows Setup, en dan commandpomt. "FIXMBR"

Citaat van Robin

F.Ajeti, aan zo'n script heb je niets, de grote bedrijven doen dit zo'n 100 keer per seconde (op dit moment kom ik niet boven de 20x per seconde).

en als je dat script nou is 10 x tegelijk uitvoert op 2 verschillende servers. dan gaat je dat echt wel lukken .. dan zit je op 200 verzoeken :D

Als het niet voor je zelf is, dan ben ik benieuwd naar voor wie het wel is m of wat die persoon voor budget heeft.

Groet,

Hier graag dezelfde informatie die Maviose vraagt, en ongeacht loon oid.

Vooruitbetaling +- minimaal 150 euro excl. 19%btw.

Groet,

Noujaa, een voorbeeldje..
    Ik kan het voor je ontwikkelen, maar voor ik begin met ontwikkelen wil ik graag eerst geld zien, en anders zal een ander persoon jou wel graag willen helpen denk ik..

Ga er wel van uit dat een beetje stabiele Ajax/PHP/MySQL chat, veel waard is.. en dat niet iedereen dit zomaar voor niets doet.