Posts by ZiraX
-
-
Op het moment heb ik een uitstekende computer voor je opgebouwd, wat je zelfs nog een beetje kan uitbreiden met wat betere spullen misschien nog, maar dit is echt een monster pc vind ik
Behuizing: Antec Three Hundred ? 53,-
Voeding: Corsair Builder Series CX600 V2 ? 59,-
Moederbord: MSI P67A-GD65 (B3) ?140,-
Processor: Intel Core i7 2600 / 3.4 GHz ?245,-
Geheugen: 2x Corsair CMS4GX3M1A1333C9 ?161,-
Videokaart: Sapphire RADEON HD 6950 Dirt3 Edition ?236,-
SSD: OCZ Vertex 3 Series MAX IOPS Edition 120GB ?256,-
HDD: Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ 1TB ? 45,-uiteraard gebruik je de ssd alleen voor windows installatie, en andere programma's die je daadwerkelijk snel wilt gebruiken en snel wilt starten, de ssd is een sata 3, wat betekend, nog meer snelheid, tesamen met 8GB geheugen, moet dat voldoende zijn, dat je zelfs je wisselbestand op je computer kan laten verdwijnen.
Uiteraard zou ik wel 64 bit windows 7 gaan draaien, indien gewenst kan alles geregeld worden voor je dat je hem compleet kan afhalen.
De computer in zijn geheel qua onderdelen kost 1200,-
Met vriendelijke groet,
Kevin -
Indien je nog intresse hebt in een medeprogrammeur, mag je mij contacteren, ik heb namelijk al een leuk basisspel wat we als opzet kunnen gebruiken
indien gewenst hiermee te werken, dient wel een contract ondertekend te worden.
-
Hmm, beetje jammer dat je dat niet eerder verteld Luc, miss toch nog handig om dan een vertex te bestellen vertex sata 2 of vertex sata 3 ( ligt aan het moederbord ) dan heb je teminste nog een beetje extra performance voor die periode..
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.07.11 16:31:17:
Wat ik me nog wel even extra afvroeg.Hij moet kunnen functioneren met een 2003 server, snel genoeg zijn voor excel, word, en internet naast elkaar te laten draaien en te kunnen factureren.
Je weet hoe je dit moet doen?
of is er een andere techboy daar in dat bedrijf die alles aansluit ?Want als je geen verstand ervan hebt alles goed te koppelen, zou ik niet aan het bestaand liggende netwerk komen, en er een IT?r bijhalen,
Indien gewenst, kan ik hierbij ondersteunen , tegen betaling ofcourse.
Het is namelijk moeilijker dan je denkt om bepaalde bestaande configuraties over te nemen.
-
Hmm, BrokenTrack,
Ik weet niet waar jij je informatica geleerd hebt, maar hier komt duidelijk uit naar voren dat het een WERKpc betreft, geen secretariaatpc ..
De ram zou ik gewoon op 2GB houden, dit is toch een stuk voordeliger, als je nog wat meer budget ervoor hebt zou ik je ook nog een kleine ssd aanraden, waar je alleen de basisprogramma's op installeert en de rest van de schijf dichtgooit voor enig schrijven en alles via de server laat lopen, denk dan aan een vertex 2 SSD.. 60GB , dan kun je de HDD laten vallen, en je hebt een snelle PC, de videokaart is 256MB al voldoende voor een redelijke weergave, je wilt als bedrijf zijnde wel een beetje stijl en geen basic windows 7 weergave, AERO IS HIP!
Wat betreft het office pakket, wou ik je nog even meegeven dat 2007 ook nog wel kan
maarja, dat is de keus aan jou..
-
Beste,
Ik zou geen office starter eropzetten, maar office business 2010
gewoon het nieuwste aanbieden is het beste,
verder zijn de specs goed genoeg als WERKpc. waar die ook voor bedoelt is.
Wat betreft windos 7 en windows 2003 , moet dit geen probleem vormen, je hangt hem toch in een domein, dan pakt hij de gegevens wel op
-
Yannick, je maakt je druk om niets, hamachi was er al zo ongeveer 8 jaar geleden in zijn v0.0.1 staat al aanwezig, en is nooit als hackprogramma bevonden.
en waarom in vredesnaam schreeuw je zomaar wat in het rond, wat hamachi een "slechte" naam kan bezorgen, indien je goeie argumenten hebt mag je die laten horen.
en anders stil zijn, en blijven :')
-
Citaat van Guido
Hier kun je binnenkort wel profiteren van glasvezel.
Wij hebben nu een internetpakket tot 60mbps waar we vanwege de afstand maximaal 48 uit kunnen halen.
Als je zo'n pakket wilt maar dan van glasvezel betaal je veel meer voor toch dezelfde snelheid.
Wil je 120mbps of meer dan is glasvezel hier wel voor geschikt (kijk niet naar de prijzen :p).Het verandert in principe niets behalve dan dat je hogere snelheden kunt behalen.
Als we in Nederland zover zijn komen we op het volgende punt: standaard pc's kunnen maximaal 100mbps aan.Ahum, 1 ding weet ik wel dat is dat glasvezel eigenlijk geen gegevensverlies mag lijden..
en wat ik ook weet is je laatste beredenering over maximaal 100mbps.. Elke computer heeft tegenwoordig een 10/100/1000MBPS ethernetkaart.
over 5 jaar wanneer glasvezel alweer oud is hebben we 10000MBPS lijnen. maarja dat zien we dan wel weer. -
Als je een ict opleiding volgt, in jou geval ICT medewerker, valt het qua laptop nog mee wat je aan prestaties nodig hebt, dan volstaat een i3 met 2 gb ram geheugen al.
Als je 1150,- te besteden hebt, staat bij de mediamarkt nu een HP DV7 laptop waar je 2 hdd's in kan doen, waar 2 x 750 GB nu inzit, slimme is dan een SSD erbij te kopen, voor je OS.
Verder om even echt te voldoen aan je vraag hieronder de gemiddelde specs voor de ICT opleidingen in nederland ( MBO )
een i3 minimaal, i5 is altijd beter,
4 GB ram, 8 GB ram zou een voordeel zijn, maar denk niet dat je het nodig hebt.
500 GB HDD is ruim voldoende.
Videokaart 512 MB is ook ruim voldoende
Scherm 15.6" groot genoeg.
Zorgen dat laptop beschikt over HDMI, WiFI, VGA, UTP, DVD-lezer/brander, meer dan 3 USB poorten.Als je genoeg te besteden hebt zou ik dan ook echt voor een DV7 gaan van HP, met een i7 Processor..
Maar dat is geheel jou keuze.Groet,
Kevin -
Je moet gewoon in je database, kijken of de rij `notes` bestaat en welke string hij aanneemt.. als je deze op text zet, zou dit geen probleem moeten zijn, notes doet me namelijk denken aan kladblokje ?
-
IKk heb de webmail service van facebook nog niet ens gezien ?
-
Hmm, je hebt best kans dat degene naar wie het verstuurd is zijn mailbox vol zit oid..
Probeert hij te mailen naar iemand met een eigen mailserver? wss zit dar dan de fout..
-
zwpgangster
Lol.. ik zou ook echt zo'n config maken. en vooral die query erin als voorbeeld. is niet al te slim.. -
Lodewijk, is dit het enigste wat in het gehele bericht staat?
Want Return to Sender moet ook een extra aantal regels hebben die omschrijft waarom.Headers al bekeken, wie weet staat daar wat in. Desnoods hier even plaatsen..
-
MacGyver, je zegt nu al over jezelf dat je dus niemand bent ?
verder vind ik dat google de signatures niet hoort te zien, oftewel de bezoekende gast, die niet ingelogd is dient geen signatures te zien..
-
Haha, als je als 16 jarige bier gaat tappen in de horeca, is het bedrijf snel verdwenen na een controle. vanaf 21 jaar mag je officeel alles schenken..
-
Kurene, er zijn vast wel plekken waar je mag werken, maar als ik jou was zou ik toch een krantenwijkje nemen, want dat is eigenlijk het enige wat je mag doen volgens de wet. iets anders zou ik niet gaan doen want als er iets gebeurt kunnen ze niet verantwoordelijk gesteld worden.
-
Maar dat zijn juist dingen die je niet hoort te gebruiken in je mysql database,
want dan is je mysql database niet goed opgesteld. -
maar hij wil er 5 per ip toestaan, maximaal.
-
Beste Brent,
Namens eQaz kan ik dit voor u ontwikkelen, echter zijn hier wel kosten aan verbonden +- 300 euro.
Met vriendelijke groet,
Kevin