• Login
  • Register
  • Zoek
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Leden
  3. ZiraX

Forum

  • Het oorspronkelijke Criminals Script

    Jeroen.G 24 juni 2026 om 09:21
  • StraatBaas is back, maar hoe?!

    Syntax 17 juni 2026 om 10:28
  • RPG game gebouwd met AI

    Frenzo.Webservice 11 juni 2026 om 19:44
  • Het Grote Vibe Code Topic

    Syntax 1 juni 2026 om 20:05
  • PWYL source gezocht

    Syntax 29 mei 2026 om 14:03
  • Ictscripters Chat

    AarClay 21 april 2026 om 11:34
  • Help testers nodig voor android app Urgent

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:07
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:06

Marktplaats

  • 4-letter domein: Togi.nl

    evesi 17 juni 2026 om 17:08
  • 359 Nieuwe Domeinnamen Mei 2026

    shiga 1 juni 2026 om 12:45
  • Sicarras.com - Moderne Mafia Text-Based RPG

    Jeffrey.Hoekman 27 mei 2026 om 17:40

Posts by ZiraX

  • Computer

    • ZiraX
    • 15 juli 2011 om 08:59

    Dat lijkt me de beste keus in jou geval ;)

    Verder zou ik echt een 64 BIT windows 7 Ultimate erop draaien, zodat je alles goed kan gebruiken?

    ben je in het bezit hiervan? want cracked draaien zou je systeemperformance verpesten.

  • Computer

    • ZiraX
    • 15 juli 2011 om 00:55

    Op het moment heb ik een uitstekende computer voor je opgebouwd, wat je zelfs nog een beetje kan uitbreiden met wat betere spullen misschien nog, maar dit is echt een monster pc vind ik ;)

    Behuizing: Antec Three Hundred ? 53,-
    Voeding: Corsair Builder Series CX600 V2 ? 59,-
    Moederbord: MSI P67A-GD65 (B3) ?140,-
    Processor: Intel Core i7 2600 / 3.4 GHz ?245,-
    Geheugen: 2x Corsair CMS4GX3M1A1333C9 ?161,-
    Videokaart: Sapphire RADEON HD 6950 Dirt3 Edition ?236,-
    SSD: OCZ Vertex 3 Series MAX IOPS Edition 120GB ?256,-
    HDD: Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ 1TB ? 45,-

    uiteraard gebruik je de ssd alleen voor windows installatie, en andere programma's die je daadwerkelijk snel wilt gebruiken en snel wilt starten, de ssd is een sata 3, wat betekend, nog meer snelheid, tesamen met 8GB geheugen, moet dat voldoende zijn, dat je zelfs je wisselbestand op je computer kan laten verdwijnen.

    Uiteraard zou ik wel 64 bit windows 7 gaan draaien, indien gewenst kan alles geregeld worden voor je dat je hem compleet kan afhalen.

    De computer in zijn geheel qua onderdelen kost 1200,-

    Met vriendelijke groet,
    Kevin

  • Gezocht: mede programmeur voor project

    • ZiraX
    • 13 juli 2011 om 16:32

    Indien je nog intresse hebt in een medeprogrammeur, mag je mij contacteren, ik heb namelijk al een leuk basisspel wat we als opzet kunnen gebruiken ;) indien gewenst hiermee te werken, dient wel een contract ondertekend te worden.

  • Bedrijfs pc

    • ZiraX
    • 13 juli 2011 om 16:29

    Hmm, beetje jammer dat je dat niet eerder verteld Luc, miss toch nog handig om dan een vertex te bestellen vertex sata 2 of vertex sata 3 ( ligt aan het moederbord ) dan heb je teminste nog een beetje extra performance voor die periode..

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.07.11 16:31:17:
    Wat ik me nog wel even extra afvroeg.

    Hij moet kunnen functioneren met een 2003 server, snel genoeg zijn voor excel, word, en internet naast elkaar te laten draaien en te kunnen factureren.

    Je weet hoe je dit moet doen?
    of is er een andere techboy daar in dat bedrijf die alles aansluit ?

    Want als je geen verstand ervan hebt alles goed te koppelen, zou ik niet aan het bestaand liggende netwerk komen, en er een IT?r bijhalen,

    Indien gewenst, kan ik hierbij ondersteunen , tegen betaling ofcourse. ;)

    Het is namelijk moeilijker dan je denkt om bepaalde bestaande configuraties over te nemen.

  • Bedrijfs pc

    • ZiraX
    • 13 juli 2011 om 16:26

    Hmm, BrokenTrack,

    Ik weet niet waar jij je informatica geleerd hebt, maar hier komt duidelijk uit naar voren dat het een WERKpc betreft, geen secretariaatpc ..

    De ram zou ik gewoon op 2GB houden, dit is toch een stuk voordeliger, als je nog wat meer budget ervoor hebt zou ik je ook nog een kleine ssd aanraden, waar je alleen de basisprogramma's op installeert en de rest van de schijf dichtgooit voor enig schrijven en alles via de server laat lopen, denk dan aan een vertex 2 SSD.. 60GB , dan kun je de HDD laten vallen, en je hebt een snelle PC, de videokaart is 256MB al voldoende voor een redelijke weergave, je wilt als bedrijf zijnde wel een beetje stijl en geen basic windows 7 weergave, AERO IS HIP!

    Wat betreft het office pakket, wou ik je nog even meegeven dat 2007 ook nog wel kan ;) maarja, dat is de keus aan jou..

  • Bedrijfs pc

    • ZiraX
    • 13 juli 2011 om 16:21

    Beste,

    Ik zou geen office starter eropzetten, maar office business 2010 ;) gewoon het nieuwste aanbieden is het beste,

    verder zijn de specs goed genoeg als WERKpc. waar die ook voor bedoelt is.

    Wat betreft windos 7 en windows 2003 , moet dit geen probleem vormen, je hangt hem toch in een domein, dan pakt hij de gegevens wel op ;)

  • Minecraft server

    • ZiraX
    • 9 juli 2011 om 03:20

    Yannick, je maakt je druk om niets, hamachi was er al zo ongeveer 8 jaar geleden in zijn v0.0.1 staat al aanwezig, en is nooit als hackprogramma bevonden.

    en waarom in vredesnaam schreeuw je zomaar wat in het rond, wat hamachi een "slechte" naam kan bezorgen, indien je goeie argumenten hebt mag je die laten horen.

    en anders stil zijn, en blijven :')

  • Glasvezel

    • ZiraX
    • 9 juli 2011 om 03:16
    Citaat van Guido

    Hier kun je binnenkort wel profiteren van glasvezel.
    Wij hebben nu een internetpakket tot 60mbps waar we vanwege de afstand maximaal 48 uit kunnen halen.
    Als je zo'n pakket wilt maar dan van glasvezel betaal je veel meer voor toch dezelfde snelheid.
    Wil je 120mbps of meer dan is glasvezel hier wel voor geschikt (kijk niet naar de prijzen :p).

    Het verandert in principe niets behalve dan dat je hogere snelheden kunt behalen.
    Als we in Nederland zover zijn komen we op het volgende punt: standaard pc's kunnen maximaal 100mbps aan.

    Ahum, 1 ding weet ik wel dat is dat glasvezel eigenlijk geen gegevensverlies mag lijden..

    en wat ik ook weet is je laatste beredenering over maximaal 100mbps.. Elke computer heeft tegenwoordig een 10/100/1000MBPS ethernetkaart.
    over 5 jaar wanneer glasvezel alweer oud is hebben we 10000MBPS lijnen. maarja dat zien we dan wel weer.

  • laptop

    • ZiraX
    • 2 juli 2011 om 02:46

    Als je een ict opleiding volgt, in jou geval ICT medewerker, valt het qua laptop nog mee wat je aan prestaties nodig hebt, dan volstaat een i3 met 2 gb ram geheugen al.

    Als je 1150,- te besteden hebt, staat bij de mediamarkt nu een HP DV7 laptop waar je 2 hdd's in kan doen, waar 2 x 750 GB nu inzit, slimme is dan een SSD erbij te kopen, voor je OS.

    Verder om even echt te voldoen aan je vraag hieronder de gemiddelde specs voor de ICT opleidingen in nederland ( MBO )

    een i3 minimaal, i5 is altijd beter,
    4 GB ram, 8 GB ram zou een voordeel zijn, maar denk niet dat je het nodig hebt.
    500 GB HDD is ruim voldoende.
    Videokaart 512 MB is ook ruim voldoende
    Scherm 15.6" groot genoeg.
    Zorgen dat laptop beschikt over HDMI, WiFI, VGA, UTP, DVD-lezer/brander, meer dan 3 USB poorten.

    Als je genoeg te besteden hebt zou ik dan ook echt voor een DV7 gaan van HP, met een i7 Processor..
    Maar dat is geheel jou keuze.

    Groet,
    Kevin

  • iCriminals

    • ZiraX
    • 29 juni 2011 om 13:34

    Je moet gewoon in je database, kijken of de rij `notes` bestaat en welke string hij aanneemt.. als je deze op text zet, zou dit geen probleem moeten zijn, notes doet me namelijk denken aan kladblokje ?

  • ‘Gratis webmail-service Facebook een van de slechtste’

    • ZiraX
    • 6 mei 2011 om 15:20

    IKk heb de webmail service van facebook nog niet ens gezien ?

  • Return to sender

    • ZiraX
    • 6 mei 2011 om 15:06

    Hmm, je hebt best kans dat degene naar wie het verstuurd is zijn mailbox vol zit oid..

    Probeert hij te mailen naar iemand met een eigen mailserver? wss zit dar dan de fout..

  • Config

    • ZiraX
    • 6 mei 2011 om 14:21

    zwpgangster
    Lol.. ik zou ook echt zo'n config maken. en vooral die query erin als voorbeeld. is niet al te slim..

  • Return to sender

    • ZiraX
    • 6 mei 2011 om 14:20

    Lodewijk, is dit het enigste wat in het gehele bericht staat?
    Want Return to Sender moet ook een extra aantal regels hebben die omschrijft waarom.

    Headers al bekeken, wie weet staat daar wat in. Desnoods hier even plaatsen..

  • Signatures weghalen

    • ZiraX
    • 22 april 2011 om 00:32

    MacGyver, je zegt nu al over jezelf dat je dus niemand bent ?

    verder vind ik dat google de signatures niet hoort te zien, oftewel de bezoekende gast, die niet ingelogd is dient geen signatures te zien..

  • Zomer baantje regio Apeldoorn

    • ZiraX
    • 22 april 2011 om 00:15

    Haha, als je als 16 jarige bier gaat tappen in de horeca, is het bedrijf snel verdwenen na een controle. vanaf 21 jaar mag je officeel alles schenken..

  • Zomer baantje regio Apeldoorn

    • ZiraX
    • 21 april 2011 om 20:15

    Kurene, er zijn vast wel plekken waar je mag werken, maar als ik jou was zou ik toch een krantenwijkje nemen, want dat is eigenlijk het enige wat je mag doen volgens de wet. iets anders zou ik niet gaan doen want als er iets gebeurt kunnen ze niet verantwoordelijk gesteld worden.

  • mollie probleem

    • ZiraX
    • 21 april 2011 om 20:11

    Maar dat zijn juist dingen die je niet hoort te gebruiken in je mysql database,
    want dan is je mysql database niet goed opgesteld.

  • 1 Account Per IP!

    • ZiraX
    • 21 april 2011 om 20:09

    maar hij wil er 5 per ip toestaan, maximaal.

  • startpagina script

    • ZiraX
    • 21 april 2011 om 16:07

    Beste Brent,

    Namens eQaz kan ik dit voor u ontwikkelen, echter zijn hier wel kosten aan verbonden +- 300 euro.

    Met vriendelijke groet,
    Kevin

ICT Nieuws

  • Quanscient ontvangt €10M om AI- en kwantum-native hardware engineering te bevorderen - Tech.eu

    ICTscripters 27 mei 2026 om 12:03
  • Datalek bij leverancier Canvas - Universiteit van Amsterdam

    ICTscripters 10 mei 2026 om 12:03
  • Data privacy in 2026: Hoe de naleving van GDPR verandert

    ICTscripters 8 mei 2026 om 12:16

Blogs

  • Functioneel ontwerp

    Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

    FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

    FangorN 29 december 2018 om 12:37
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design