• Login
  • Register
  • Zoek
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Leden
  3. ZiraX

Forum

  • Het oorspronkelijke Criminals Script

    Jeroen.G 24 juni 2026 om 09:21
  • StraatBaas is back, maar hoe?!

    Syntax 17 juni 2026 om 10:28
  • RPG game gebouwd met AI

    Frenzo.Webservice 11 juni 2026 om 19:44
  • Het Grote Vibe Code Topic

    Syntax 1 juni 2026 om 20:05
  • PWYL source gezocht

    Syntax 29 mei 2026 om 14:03
  • Ictscripters Chat

    AarClay 21 april 2026 om 11:34
  • Help testers nodig voor android app Urgent

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:07
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:06

Marktplaats

  • 4-letter domein: Togi.nl

    evesi 17 juni 2026 om 17:08
  • 359 Nieuwe Domeinnamen Mei 2026

    shiga 1 juni 2026 om 12:45
  • Sicarras.com - Moderne Mafia Text-Based RPG

    Jeffrey.Hoekman 27 mei 2026 om 17:40

Posts by ZiraX

  • Bug topic #3

    • ZiraX
    • 18 oktober 2011 om 14:31

    Waar: Downloads
    Bug: Na het reageren krijg je een ga-terug melding
    Uitleg: de id van de download wordt niet goed opgeroepen op de pagina waarop gereageerd is, kwestie van een variabel aanpassen.

  • Goede PC samenstelling?

    • ZiraX
    • 18 oktober 2011 om 13:51

    WAAROM NEEM JE IN VREDESNAAM EEN VERTEX SATA 2?

    Neem een FORCE GT sata 3 van corsair.. veel sneller. veel beter en SATA 3 ;)

    500 mb lees/ 550 mb schrijf

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.10.11 13:54:21:
    BTW.. met het moederbord wat je hebt, wat niemand dus opvalt, un je maar 4x een bankje inplaatsen.

    Jou keuze geheugen is 4 GB per geheugenbankje, je zal dus nooit alle 6 banken erin kwijtkunnen.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.10.11 13:54:50:
    Capacity
    Geheugengrootte 24GB
    Aantal 6
    Geheugen Module 4GB

  • Webtiger nieuws reageren&Image

    • ZiraX
    • 16 oktober 2011 om 02:04

    Haha hood..
    Als je een systeem gaat debuggen, ga dan niet met webtiger aan de slag. Dan kun je net zo goed een heel systeem zelf schrijven ;)

    Echter de fout zit 'm in het volgende..

    In je query staat een oproep voor een tabel op regel 38 in het script reageer.php.

    PHP
    ".$tabel."

    Verander deze code in het volgende:

    PHP
    '".$tabel."'

    Als het goed is moet het systeem dan namelijk werken, want de error zegt namelijk het volgende.

    "Je hebt een fout in je SQL syntax, Je hebt een verkeerde syntax gebruikt bij 'SET reacties..."

    alles wat dus voor SET staat in je query, kan dus fout zijn, en dat is dus alleen de tabeloproep. ;)

    Succes!

  • hacker

    • ZiraX
    • 2 oktober 2011 om 01:32
    Citaat van L.Groot

    ZiraX, als je alle poorten open gooit wel ja ;).


    Totaal oneens, want zelfs hier kun je doorbreken, er is altijd wel een poort open waar je naar binnen kan dringen. ALTIJD.

    Maar zoals ik al zei, R4 moet gewoon de consequenties voelen, stoer doen met beetje hacken, ontvang de reactie dan ook maar.

    één ding weet ik wel, en dat is dat Jij ( R4 ) Nu gewoon bang bent om gehackt te worden > gezien je topic.
    Maar waarom voer je dan zo'n ludieke actie?

  • hacker

    • ZiraX
    • 30 september 2011 om 20:56

    Ik zou eerder zeggen:

    Ervaar de consequenties, je komt nu namelijk heel erg bang over.

    Jij hebt de keuze gemaakt tot het hacken van het spelletje, eigen schuld dikke bult.

    Als jij een spelletje hackt, en je weet niet eens wat iemand met jou IP kan doen, so QUIT hacking. n00b.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.09.11 20:59:34:
    @Hood,

    Een IP. is genoeg om iemand zijn computer binnen te dringen.

    Weet waar je over praat :')

  • Diginotar failliet verklaard

    • ZiraX
    • 20 september 2011 om 15:05

    WHaha,

    Patrick, denk je echt dat het zo simpel te werk gaat?

    Dit gaat het moederbedrijf namelijk nog goed in de haren zitten.. ;)

  • BCC laptop

    • ZiraX
    • 16 september 2011 om 19:35

    Ik zou deze halen.
    http://www.bcc.nl/product/asus-k53svsx380

  • Eenmanszaak

    • ZiraX
    • 9 september 2011 om 19:47

    De wasman&co.

  • Kamer van Koophandel

    • ZiraX
    • 9 september 2011 om 19:47

    2 weken, duurt het proces van het btw nummer, ( 1e brief met een tijdelijk btw nummer ) , daarna een 2e brief met je definitieve btw nummer, daarna een 3e brief met je wachtwoord, wat een totale termijn van 2 weken betreft. vooralleer je beschikt over je wettelijk toegekende ondernemersstatus bij de belastingdienst.

  • Dimaffia

    • ZiraX
    • 9 september 2011 om 01:20
    Citaat van jgdonleach

    /bank is beter te vinden via google dan index.php?p=bank, /bank is ook seo en w3cvalid.



    google kn geen pagina's indexeren waarvoor je ingelogd moet zijn, dus doet niks met ranking...

    ?a=bank oftewel /bank beiden zijn juist te gebruiken, hoewel ?a=onderdeel, beter overkomt, waar /bank moeilijker de get variabel is te misbruiken.

  • kleine bug

    • ZiraX
    • 27 augustus 2011 om 00:40

    Gebruik allereerst wel goeie opbouw van je script.
    Dit hieronder ziet er natuurlijk al een stuk beter uit.

    PHP
    <?php
    
    
    /**
     * @author Kevin van't ijssel
     * @copyright 2011
     */
    
    
    if(isset($_POST['search'])){   
        $naar   = $_POST['order']; 
        
    $result = mysql_query("SELECT `orderid` FROM `bestelling` WHERE `id`=".mysql_real_escape_string($naar)) or die(mysql_error()); 
    
    
    if(mysql_num_rows($result) == 0) { 
    ?>
    Er zijn geen resultaten gevonden! <br /><br />
    <?php
    } else { 
    $sql = mysql_query("SELECT `id`, `status`, `orderid`, `gekocht` FROM `bestelling` WHERE `id`=".mysql_real_escape_string($naar)) or die(mysql_error());
    ?>
    <table width="70%" align="center">
            <tr>
                <td><strong>OrderID:</strong></td>
                <td><strong>Gekocht op:</strong></td>
                <td><strong>Status:</strong></td>
                <td><strong>ID:</strong></td>
            </tr>
    <?php
    while($res = mysql_fetch_assoc($sql)){ 
    ?>
            <tr>
                <td><?=$res['orderid']?></td>
                <td><?=$res['gekocht']?></td>
                <td><?=$res['status']?></td>
                <td><?=$res['id']?></td>
            </tr>  
    <?php 
    }
    ?>
    </table>
    <?php
    }
    ?> 
    <form method='post'> 
        <table width="70%" align="center">
            <tr>
                <td>Zoek op ID:</td>
                <td><input type="text" name="order" maxlength="25" /></td>
            </tr>
            <tr>
                <td></td>
                <td><input type="submit" name="search" value="Zoek Bestelling!" /></td>
            </tr>
        </table>
    </form>
    <?php
    }
    ?>
    Toon Meer



    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.08.11 00:53:18:
    [offtopic]Je doet je naam trouwens wel eer aan..[/offtopic]

  • Aanbevelingen hosts?

    • ZiraX
    • 27 augustus 2011 om 00:26

    [offtopic]Wat heb jij een vervelende titel zeg... 8-)[/offtopic]

    DirectVPS.nl is wel goed, en als je iets goedkoops zoekt servage.net

  • Serverruimte

    • ZiraX
    • 27 augustus 2011 om 00:13

    Crime2Go.. ga eerst maar goed PHP ed. leren voordat je uberhaupt hier nog mee verder gaat.

    Zodra je google gaat gebruiken vind ik dat je pas weer vragen mag stellen.

    Alleen al de Gratis systeemnamen die genoemd zijn zijn zo te vinden,..

  • Iphone gejat

    • ZiraX
    • 26 augustus 2011 om 21:25

    Mijn Iphone is gister gejat maar had geen verzekering omdat ik dit onzin vind,

    Eigen fout, pech gehad, die zie je nooit meer terug ;)

  • Serverruimte

    • ZiraX
    • 26 augustus 2011 om 20:51

    Crime2Go,

    Niet eens een FTP account erbij?

  • Pingen

    • ZiraX
    • 22 juli 2011 om 18:29

    Kost je wel extra bundeltegoed. gezien je in belgie woont en dus aan roaming doet op dat moment.

    Je betaalt tot aan de grens niets, daarover wel.

  • Wallie kaart

    • ZiraX
    • 18 juli 2011 om 22:06

    Je kan toch ook gewoon een testmodus aanzetten van je betaalapplicatie ?

  • Computer

    • ZiraX
    • 16 juli 2011 om 20:54

    Gofie, dan vind ik jou reactie kompleet nutteloos tot dit topic, wat maakt het nou uit dat jij even komt vermelden wat de prijzen zijn, geef dan een goede toevoeging tot het topic.

  • Gmail 2 x keer gehackt!

    • ZiraX
    • 15 juli 2011 om 14:51
    Citaat van sloosmedia

    Wat was je wachtwoord ongeveer dan, misschien te makkelijk ?
    Je moet elke maand je ww overal veranderen en er ook zuinig mee omgaan.



    Ben jij helemaal gek, elke maand je ww veranderen :') dan mag ik in mijn geval 1000 websites langs :')

  • Computer

    • ZiraX
    • 15 juli 2011 om 14:51

    Malik, euhm, profeesional is ook voldoende,
    om aan de betreffende prijs te komen, dien je de computer bij azerty te bestellen, en dan nog even windows 7 64 bit ( professional ) toevoegen.

    Als je de namen kopieert van mijn lijstje kun je die allemaal bij het zoekformulier invoeren ;)

    Indien je wilt kan je de computer ook via mij bestellen incl. een installatie windows 7 64 bit ultimate, maar dan ben je +- 1350,- kwijt

    dan heb je ook een recovery partitie, dmv F12 :)

ICT Nieuws

  • Quanscient ontvangt €10M om AI- en kwantum-native hardware engineering te bevorderen - Tech.eu

    ICTscripters 27 mei 2026 om 12:03
  • Datalek bij leverancier Canvas - Universiteit van Amsterdam

    ICTscripters 10 mei 2026 om 12:03
  • Data privacy in 2026: Hoe de naleving van GDPR verandert

    ICTscripters 8 mei 2026 om 12:16

Blogs

  • Functioneel ontwerp

    Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

    FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

    FangorN 29 december 2018 om 12:37
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design