Posts by ZiraX

Waar: Downloads
    Bug: Na het reageren krijg je een ga-terug melding
    Uitleg: de id van de download wordt niet goed opgeroepen op de pagina waarop gereageerd is, kwestie van een variabel aanpassen.

WAAROM NEEM JE IN VREDESNAAM EEN VERTEX SATA 2?

Neem een FORCE GT sata 3 van corsair.. veel sneller. veel beter en SATA 3 ;)

500 mb lees/ 550 mb schrijf

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.10.11 13:54:21:
    BTW.. met het moederbord wat je hebt, wat niemand dus opvalt, un je maar 4x een bankje inplaatsen.

Jou keuze geheugen is 4 GB per geheugenbankje, je zal dus nooit alle 6 banken erin kwijtkunnen.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.10.11 13:54:50:
    Capacity
    Geheugengrootte 24GB
    Aantal 6
    Geheugen Module 4GB

Haha hood..
    Als je een systeem gaat debuggen, ga dan niet met webtiger aan de slag. Dan kun je net zo goed een heel systeem zelf schrijven ;)

Echter de fout zit 'm in het volgende..

In je query staat een oproep voor een tabel op regel 38 in het script reageer.php.

PHP
    ".$tabel."

Verander deze code in het volgende:

PHP
    '".$tabel."'

Als het goed is moet het systeem dan namelijk werken, want de error zegt namelijk het volgende.

"Je hebt een fout in je SQL syntax, Je hebt een verkeerde syntax gebruikt bij 'SET reacties..."

alles wat dus voor SET staat in je query, kan dus fout zijn, en dat is dus alleen de tabeloproep. ;)

Succes!

Citaat van L.Groot

ZiraX, als je alle poorten open gooit wel ja ;).

Totaal oneens, want zelfs hier kun je doorbreken, er is altijd wel een poort open waar je naar binnen kan dringen. ALTIJD.

Maar zoals ik al zei, R4 moet gewoon de consequenties voelen, stoer doen met beetje hacken, ontvang de reactie dan ook maar.

één ding weet ik wel, en dat is dat Jij ( R4 ) Nu gewoon bang bent om gehackt te worden > gezien je topic.
    Maar waarom voer je dan zo'n ludieke actie?

Ik zou eerder zeggen:

Ervaar de consequenties, je komt nu namelijk heel erg bang over.

Jij hebt de keuze gemaakt tot het hacken van het spelletje, eigen schuld dikke bult.

Als jij een spelletje hackt, en je weet niet eens wat iemand met jou IP kan doen, so QUIT hacking. n00b.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.09.11 20:59:34:
    @Hood,

Een IP. is genoeg om iemand zijn computer binnen te dringen.

Weet waar je over praat :')

2 weken, duurt het proces van het btw nummer, ( 1e brief met een tijdelijk btw nummer ) , daarna een 2e brief met je definitieve btw nummer, daarna een 3e brief met je wachtwoord, wat een totale termijn van 2 weken betreft. vooralleer je beschikt over je wettelijk toegekende ondernemersstatus bij de belastingdienst.

Citaat van jgdonleach

/bank is beter te vinden via google dan index.php?p=bank, /bank is ook seo en w3cvalid.

google kn geen pagina's indexeren waarvoor je ingelogd moet zijn, dus doet niks met ranking...

?a=bank oftewel /bank beiden zijn juist te gebruiken, hoewel ?a=onderdeel, beter overkomt, waar /bank moeilijker de get variabel is te misbruiken.

Gebruik allereerst wel goeie opbouw van je script.
    Dit hieronder ziet er natuurlijk al een stuk beter uit.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.08.11 00:53:18:
    [offtopic]Je doet je naam trouwens wel eer aan..[/offtopic]

Crime2Go.. ga eerst maar goed PHP ed. leren voordat je uberhaupt hier nog mee verder gaat.

Zodra je google gaat gebruiken vind ik dat je pas weer vragen mag stellen.

Alleen al de Gratis systeemnamen die genoemd zijn zijn zo te vinden,..

Mijn Iphone is gister gejat maar had geen verzekering omdat ik dit onzin vind,

Eigen fout, pech gehad, die zie je nooit meer terug ;)

Kost je wel extra bundeltegoed. gezien je in belgie woont en dus aan roaming doet op dat moment.

Je betaalt tot aan de grens niets, daarover wel.

Gofie, dan vind ik jou reactie kompleet nutteloos tot dit topic, wat maakt het nou uit dat jij even komt vermelden wat de prijzen zijn, geef dan een goede toevoeging tot het topic.

Citaat van sloosmedia

Wat was je wachtwoord ongeveer dan, misschien te makkelijk ?
    Je moet elke maand je ww overal veranderen en er ook zuinig mee omgaan.

Ben jij helemaal gek, elke maand je ww veranderen :') dan mag ik in mijn geval 1000 websites langs :')

Malik, euhm, profeesional is ook voldoende,
    om aan de betreffende prijs te komen, dien je de computer bij azerty te bestellen, en dan nog even windows 7 64 bit ( professional ) toevoegen.

Als je de namen kopieert van mijn lijstje kun je die allemaal bij het zoekformulier invoeren ;)

Indien je wilt kan je de computer ook via mij bestellen incl. een installatie windows 7 64 bit ultimate, maar dan ben je +- 1350,- kwijt

dan heb je ook een recovery partitie, dmv F12 :)