Posts by ZiraX

Dat kan ik wel voor je doen, maar dat vrijblijvend weerhoudt mij..

Oftewel: Budget? ( Camera's cq. Benzine cq. Reizen ) is niet gratis..

Ubuntu is in eerste instantie doorontwikkeld, en wordt steeds zwaarder. Als je een snelle ubuntu wilt moet je 10.04 installeren, dat is de versie voor Unity. en die draait bloedjesnel op simpele pc's

Klein voorbeeldje:

P3 1.6Ghz
    256MB Ram
    20GB HDD
    Ubuntu 10.04

En draait als een zonnetje :)

Zucht, eindelijk is die XDS banned, als je hem 1 x helpt kom je in je priveberichten niet meer van hem af.

[ontopic]
    Hij heeft weinig kennis van. Heel vervelend.

@sloosmedia, precies. dat denk ik ook.
    18 februari, in vergelijking met 15/16 april .. denk dat meneer hier foute dingen vermeld.

De directe link mag al niet, dus de website zal in eerste instantie op een dwangsom van 10.000 euro per dag verhaald worden.

Als je de directe link weghaalt, dan is de website niet aanklaagbaar.

Bij een query kan je mysql_error() gebruiken, zodat je weet

"Als de query mislukt, geef mij dan een error zodat ik te weten kom dat de fout uit de query vloeit."

Ik werk zelf ook zonder mysql_error ik bedoel, als er een fout optreed, kun je die als developer echt wel vinden.

Laat ik het zo zeggen: Zonder foutafhandeling leer je code lezen.

En tijd om een boek PHP te kopen, want de basis zit er niet echt in..

Aanrader:
    PHP 5 en Mysql 5 het complete handboek, van academic service

De slice is niet echt netjes, ik las in een ander topic dat je dit nog zou aanpassen, ik weet niet waarom mijn reactie verwijderd werd, maar het is toch echt een aandringende zin die leidt naar een antwoord.

De volledige vraag luidt dus als volgt:
    Als ik het design koop, krijg ik dan ook een nette slice of niet. Ik begreep namelijk uit dat designcontest topic dat je de slice nog zou verbeteren.

Beste leden,

Zoals sommigen van jullie weten ben ik bezig met de webmastersource "webfanaat-sg".

Echter ben ik alles aan het ombouwen naar OOP etc. maar ik loop nu dus tegen een klein probleempje aan.

Het zit zo: Ik heb een array aangemaakt in de klasse met daarin Mon t/m Sun, en de daarbij behorende volledige namen: Maandag t/m Zondag.

Nu is het zo, dat het wel allemaal weergegeven wordt etc. maar ik wil dat hij vanaf de dag van vandaag weergeeft vervolgd door de vorige dag en de dag daarvoor en ga zo maar door.

Iemand die eventueel even een kijkje wilt nemen, stuur me een PB dan kan ik de code aan je doorgeven.

Alvast hartelijk bedankt voor enige hulp.

Kevin.

Google?

> Alcoholische dranken
    > Frisdranken
    > Wietsoorten
    > Hasjsoorten
    > Hazesoorten
    > ....

Moet ik ook nog de link naar google vertellen, of weet je die wel te vinden?