• Login
  • Register
  • Zoek
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Leden
  3. ZiraX

Forum

  • Het oorspronkelijke Criminals Script

    Jeroen.G 24 juni 2026 om 09:21
  • StraatBaas is back, maar hoe?!

    Syntax 17 juni 2026 om 10:28
  • RPG game gebouwd met AI

    Frenzo.Webservice 11 juni 2026 om 19:44
  • Het Grote Vibe Code Topic

    Syntax 1 juni 2026 om 20:05
  • PWYL source gezocht

    Syntax 29 mei 2026 om 14:03
  • Ictscripters Chat

    AarClay 21 april 2026 om 11:34
  • Help testers nodig voor android app Urgent

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:07
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:06

Marktplaats

  • 4-letter domein: Togi.nl

    evesi 17 juni 2026 om 17:08
  • 359 Nieuwe Domeinnamen Mei 2026

    shiga 1 juni 2026 om 12:45
  • Sicarras.com - Moderne Mafia Text-Based RPG

    Jeffrey.Hoekman 27 mei 2026 om 17:40

Posts by ZiraX

  • Scherm blijft zwart bij opstarten..

    • ZiraX
    • 15 mei 2012 om 17:57

    Wat op het moment eerst intressanter is wat je scherm aan de praat heeft gekregen, welke stap heb je daarvoor uitgevoerd?

    Het is wel intressant ook om te weten wat er nou aan de hand was, want van daaruit wordt je nieuwe probleem waarschijnlijk ook bekend ;)

  • Scherm blijft zwart bij opstarten..

    • ZiraX
    • 14 mei 2012 om 06:30

    Zeer onwaarschijnlijk Joyeria dat dit het probleem is van Release. Dat kan ik met 99.9% zekerheid zeggen.

  • Scherm blijft zwart bij opstarten..

    • ZiraX
    • 14 mei 2012 om 01:13

    Dan is het of de kabel die wat los zit. Dat kun je controleren door de laptop open te schroeven. Let wel op welk schroefje waar hoort. want veel hebben een verschillend schroefdraad.

    In compaq zitten ongeveer 4 tot 6 verschillende schroeven (qua schroefdraad) meestal staat er bij elke schroef wel waarvoor die is. Wil je dat weten plaats dan de lettertjes of cijfertjes bij elk schroefgat hier. Dan zoek ik ze voor je op.

  • Reparatie nds

    • ZiraX
    • 14 mei 2012 om 01:00

    http://Www.Google.nl > NINTENDO DSI reparatie.

  • Scherm blijft zwart bij opstarten..

    • ZiraX
    • 14 mei 2012 om 00:59

    En als je hem schuin in het licht of in een wat donkere omgeving houdt. Zie je dan wel licht witte letters of is het echt zwart zwart?

  • belsysteem euro bellen

    • ZiraX
    • 14 mei 2012 om 00:57

    op lijn 27 een nieuwe regel toevoegen en

    PHP
    }


    plaatsen.

  • Diablo 3, ga jij hem halen?

    • ZiraX
    • 14 mei 2012 om 00:45

    Eeyk, kan je je reactie wat beter toelichten?

    Diablo is namelijk een keigaaf spel, vooral als je na deel 1 en 2 nu ook deel 3 zou gaan spelen. In ieder geval ontopic:

    Ik heb hem dus al vanaf den beginne ge pre-ordered. en ben echt blij na het spelen van de demo hoe goed diablo 3 nu toch geworden is na lange tijd van uitstel.

  • Opleiding niet afgemaakt - welke uitkering?

    • ZiraX
    • 13 mei 2012 om 22:23

    Het enige waar je voor in aanmerking komt, is een bijstandsuitkering als je op jezelf woont. Anders zullen je ouders je moeten voorzien van een maandelijks bedrag.

    En anders zul je toch zelf werk moeten zoeken.

    Als je ouders meer als 24000 euro op jaarbasis verdienen. Krijg jij geen bijstand!

  • Opleiding niet afgemaakt - welke uitkering?

    • ZiraX
    • 13 mei 2012 om 21:11

    Bijstandsuitkering dien je 4 weken lang actief naar werk te zoeken minimaal 5 sollicitaties per week. Indien je jonger bent dan 27 jaar. Ben je ouder dan 27 jaar wordt er gekeken naar het algemeen inkomen van het gezin.

    Als je een sollicitatie van de 20 sollicitaties die je gedaan hebt weigert, heb je per direct ook geen recht meer op een bijstandsuitkering.

    --------------------------

    Een WW uitkering is de WerkloosheidsWet als je ontslagen wordt ontvan je 70% van je laatstverdiende loon, echter ook maar voor een maand of 7. Dit is puur gedaan zodat je 7 maanden de tijd hebt om een andere baan te zoeken. Na 7 maanden geen werk is weg uitkering.

  • PHP Classes

    • ZiraX
    • 11 mei 2012 om 01:38

    https://webdevils.nl/articles/2-oop…-1-introductie/

    een hele introductiereeks het bouwen van een gastenboek met OOP

    iets van 8 delen ofzo, heeft mij goed geholpen met OOP basiskennis.

  • Credit rad..

    • ZiraX
    • 4 mei 2012 om 20:16

    In dit script zit geen fout die jou van 1 credit 2120 credits oplevert hoor?

  • Just eat Failed.

    • ZiraX
    • 4 mei 2012 om 20:09

    Vindikleuk ! eergisteren ook 3 kratten bier voor nop :D

  • FREE: Crime lay

    • ZiraX
    • 4 mei 2012 om 19:50

    In welke browser komen de problemen dat het menu over de content gaat?

    In firefox geen problemen?

  • Google straft SEO geoptimaliseerde websites af

    • ZiraX
    • 1 mei 2012 om 22:30

    Owyeah baby!

  • People awake?

    • ZiraX
    • 30 april 2012 om 05:55

    Njaah ik heb 10 domeinen beschikbaar voor hoodgangster en 1 voor crimeseed :-#

  • People awake?

    • ZiraX
    • 30 april 2012 om 05:52

    Ik heb 2 game namen:

    Hoodgangster & Crimeseed :P

  • People awake?

    • ZiraX
    • 30 april 2012 om 05:23

    ik ook maar blijf ontevreden -.-'

    wil het liefst samen met iemand iets groots opzetten dan alleen.. dus indien menig iemand dit hoort. let your voice speak.

  • People awake?

    • ZiraX
    • 30 april 2012 om 04:24

    Vind ik Leuk jopitan

  • Prijzen voor speel idee?

    • ZiraX
    • 30 april 2012 om 03:00

    Ik vind dat beeldje een leuk idee, maar dan als extra ernaast. een 1e, 2e, en 3e prijs beeldje. :) en dan nog een spel voor de 1e plaats. 2e en 3e plaats een voordeel in de nieuwe ronde?

  • People awake?

    • ZiraX
    • 29 april 2012 om 02:40

    mwah dan hoop ik dat het maandagavond rond 19.00 weer droog is :)
    goeie line-up namelijk voor maandagavond :p

ICT Nieuws

  • Quanscient ontvangt €10M om AI- en kwantum-native hardware engineering te bevorderen - Tech.eu

    ICTscripters 27 mei 2026 om 12:03
  • Datalek bij leverancier Canvas - Universiteit van Amsterdam

    ICTscripters 10 mei 2026 om 12:03
  • Data privacy in 2026: Hoe de naleving van GDPR verandert

    ICTscripters 8 mei 2026 om 12:16

Blogs

  • Functioneel ontwerp

    Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

    FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

    FangorN 29 december 2018 om 12:37
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design