Posts by ZiraX

Nee juist niet, je vriendin is een belg neem ik aan?
    Als je in nederland een rekening afsluit bij de rabobank, abn amro of ing of sns bank heb je een maestro pas, en met die maestro pas kun je in alle europese landen betalen en pinnen met je pas.

Ik kan namelijk met mijn pas ook gewoon in belgie 200,- pinnen.

Je moet alleen europa activeren bij de bank omdat tegenwoordig dat standaard uitstaat. (maar; kost helemaal niets verder enkel de rekeningkosten die je standaard betaald)

Als ze een studie doet kan ze een studentenrekening aanvragen in nederland, op vertoon van alle juiste papieren is de rekening de volledige studie zelfs gratis.

Zo dudes,

Wat een warmte weer vandaag 22 mei 2012.
    Vroege zomer is begonnen. Dan nu de vraag!

Wat ga jij nog doen vandaag!?

Laat wat achter na de piep.

*PIEEEEEP*(L)

Beter neem je gewoon een maestro rekening in nederland als je voor lange tijd in nederland gaat studeren.

Je plan is namelijk studeren en op kamers in nederland?

Schriftelijk gezien is een digitale handtekening voor dit soort zaken voldoende.

In het vervolg wat beter je informatie vergaren Willem.

TransIP werkt ook met een digitale handtekening. De KVK uitreksel is ook met een digitale handtekening. etc. etc.

Dus digitaal handtekening onder een contract, overeenkomst etc. is rechtsgeldig. Zolang er maar 2 exemplaren zijn. 1 voor de hobbyist. en 1 voor de werkgever..

per mail of post ook versturen.

Zoals reza zegt zou ik het totaal niet uitvoeren. In eerste instantie de volgende if toevoegen:

PHP
    if(empty($_POST['id']) OR !ctype_digit($_POST['id'])){

geen dank.:cheer:

PHP
    If (date("H") >= 16 && date("H") <= 17){
    // HAPPY HOUR
    }else{
    // GEEN HAPPY HOUR
    }

Beetje sneu van je trouwens Sourceshop om 1 regel code niet eens gratis te gunnen aan een opkomend gebruiker....

Niet zo moeilijk lijkt me?

Ik heb nog wel een "AnonProxy" die je over mag nemen.

op het moment 900+ bezoekers per dag, met een inkomst van rond de 10-15 euro per maand.

laat maar wat weten.

Crimz,

Toch bestaat het daadwerkelijk, in amerika loopt men ver voor op basis van 3d printing, ook in nederland is het in een vergevorderd stadium.

Bij mijn stiefvader op het bedrijf hebben ze ook een gigantische 3d printer staan, en ook die kan dat uitprinten. Maar ze gebruiken het voor andere dingen. Zoals het bouwen van concepten.

Crimz,

Maak iedereen is niet zo bang met je halfbakken lappen tekst.
    Je mag gewoon gratis downloaden en vermelden zonder enig gezeur zowel op facebook, als criminalspoint als elk ander medium.

Maar back ontopic.
    Een windows 7 legaal zul je niet vinden via marktplaats of slim voor goedkoper dan 30,-. Dat kan gewoon niet.

Verder tip 2:
    Je maakt designs voor 10,- ? Krik dat eens omhoog man, dan heb je met 2 designs windows ultimate als je wilt (2x 100,- voor een design).

Tip 3:
    Geen handel drijven op criminalspoint, hier wil iedereen schijntje voor een schijntje. En betalen ze geen waarde voor een website. Omdat hier allemaal jonge jeugd zit.

Tip4:
    Sitedeals.nl is een website waar je aan designcontests mee kan doen, indien je goed in designen bent kun je daaraan mee doen, iedere contest heeft wel een prijzenpot van 200 - 350,- gegerandeerd uitkering als je winnaar bent :)

Nog meer tips?
    Stuur maar een PM.

[offtopic]knip ;)[/offtopic]

Oke, en dan nu de oplossing zoals ieder van ons kan indenken eerlijk gezegd. Het knopje waarmee je de telefoon kan locken en unlocken is gewoon defect. Oplossing: Ga er mee naar een reparatiecentrum (vodafone, telfort etc.) en laat je telefoon repareren.