Posts by ZiraX

Na aanleiding van de sneak a peak 2

Ps: wisten jullie trouwens dat enkele van jullie (niet-crewleden) het nieuwe project al gezien hebben? Maar deze mogen er natuurlijk nog niets over vertellen... ;)

Ps: volgende post zullen we weer wat meer details onthullen.

---
    Meer details graag.

Reza, jij hebt vast het " nieuwe " project al mogen bezichtigen. Bij deze verwacht ik dus ook wel dat het de nieuwe CP wordt. of een ander soort community :)

Juridisch is een emulator niets mis mee, en ook niet illigaal, geen enkele corporatie kan hier iets tegen beginnen. Een emulator is pas illigaal als het de software bevat van de gameboy itself, en 9vd10 keer is dat juist nagemaakte software ;)

Alles kan wel verboden worden of illigaal verklaard worden, maar iets wat echt illigaal is is een r4 of r4i kaartje voor je nintendo ds.
    -----

Btw googlen is ook een vak. ;) juridisch kunnen ze je niks maken, er staan namelijk zelfs gameboy emulators in de google play store.

Dus als het echt illigaal was was dat zelfs niet het geval.

Malik,

Kun je een bron vermelden waar wordt gezegd dat gameboy emulator illigaal is?

Klopt namelijk helemaal niets van, dus beter je mond houden voor je fabeltjes de wereld inhelpt.
    ---

Victini, jou vragen zijn soms zo vreemd je bent met van alles en nog wat tegelijk bezig maar een gba emulator voor de telefoon die jij hebt is er niet.

Je mot niet alleen eregi_replace vervangen door preg_match, je moet ok de juiste waardes toepassen voor preg_match!

Je stelt echt teveel vragen;
    Tip voor jou:
    Koop een PHP5 handboek, en ga eerst eens echt verdiepen in PHP. Want de vragen die jij ELKE keer stelt. Zijn gewoon basisweetjes en hoor je gewoon te weten.

Daarom verwijs ik je ook met het advies; zoek op google hoe preg_match precies in elkaar zit, en pas de juiste waardes en uitvoer toe!

Eeyk leest gewoon niet goed, en denkt grappig te zijn met een totaal nutteloze post.

Je hebt je stick laten repareren, dus waarschijnlijk zat de beschadigde sector in de file van de film, en is daardoor dat "verwijderd"

Herstellen is meestal alleen opnieuw downloaden, of opnieuw eropzetten, anders niet helaas.

Euhm, div align="center" ?? ? ??

Volgens mij is het de bedoeling dat je de paragraaf tags gebruikt.

PHP
    <p align="center"> HELLEUH i am centered </p>

of

PHP
    <p class="centerText"> HELLEUH i am css centered </p>

in je css plaats je dan

PHP
    p.centerText {
    text-align: center;
    }

En victini, je bent echt al een poosje bezig met vragen stellen. Leer het eens zelf te maken, want zo kan je beter een ontwikkelaar inhuren.

.. Ik zou best op D66 willen stemmen, D66 is namelijk democratische partij, en dus voor vrijheid van meningsuiting.

Met d66 aan het roer zou een verdrag voor internet (sopa acta etcetera) nooit worden doorgevoed in nederland. want het belemmerd de vrijheid.

[offtopic]Jij hebt wel erg vaak hulp nodig. Wanneer ga je je eens verdiepen in foutoplossing?
    [/offtopic]

Ontopic;
    Session Flood checker? 15 pagina's browser sluiten opnieuw inloggen, en je kan weer 15 pagina's kijken .

Njah, je zult het zelf moeten weten, ik zeg nutteloze tijd, want octrooi hierop aanvragen, terwijl een octrooi hierop niet direct mogelijk is en je dus unieker zal moeten zijn.

Je hoeft misschien nergens voor te vrezen. maar je zult het zien dat jij weggedrukt wordt door de man met geld. ;)

(Jij vraag bijv. 40 euro per maand) hij vraagt 10tje per maand.
    (simpel voorbeeld.)

Haha @ hierboven,

Mijn project voor een nieuw project haalt 98 / 100

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.06.12 14:16:37:

Citaat van bboy

De site die ik onderhoud (naam mag niet vermeld worden i.v.m privacy van de eigenaar) scoort 82/100 dit omdat die razend populair is en maandelijks 100'en gigs aan dataverkeer heeft.

ik wil wel een screenshotje. incl. de dataverkeerverbruik :)

Niet slim van je dit al hier te openbaren, er is namelijk al iemand op dit moment bezig met precies hetzelfde idee, en die heeft al 150 basischolen aangetrokken voor het plan in nederland.

En zo'n 35 VMBO scholen.. ..

iPad applicatie etc. alles is in ontwikkeling.

Dus op dit moment. Loop je te ver achter wil je nog een successvolle lancering! :)