Goedenacht A. Bijlsma!
Nog lekker laat wakker, moet je niet naar school?
Goedenacht A. Bijlsma!
Nog lekker laat wakker, moet je niet naar school?
Hmm.. ik gebruikte het altijd samen met shoutcast servertje.
Enkel IP invoeren en het juiste poortje. Kan natuurlijk zijn dat het zwaar verouderd is.. (mss is het te oude php voor jou server?)
eventueel ombouwen naar PHP 5.3
Vind je website wel leuk, enkel een beetje aan de zwakke kant.
Had wel wat breder gemogen voor mij (1366x768 px)
Ik verwacht dat dit hetgeen is waar je naar opzoek bent.;
Zoals ik al 3 jaar loop te schreeuwen te tieren en te roepen. Ze doen het alleen maar om geld wit te wassen. (Zaken kosten geld. ) dan schikt apple na een tijdje voor xxx miljoen en dan schikt apple...
onderling wel gewoon aankopen van hardware regelen.
Je hebt kapotte hardware,
vervang eerst je hardeschijf door een nieuwe. Installeer opnieuw en kijk of je probleem opgelost is.
Zou zeker aantrekkingskracht hebben, maar keer de prijzen dan wel uit.. niet oplichten like de rest.
De activiteit moet wel een beetje omhoog hier hoor. beetje stil ....
Gefeliciteerd, ik dacht ik doe de aftrap want zag nog geen berichten staan, maar gunde het dus een ander.
op het moment lekker aan de fifa. 12 uiteraard. beetje voorbereiden voor fifa 13(A)
Genietend van een glaasie whisky:D
Inmiddels na deze edit aan het werk aan de nieuwe versie van wmcity .
Het is nieuw, dat zeker. Ben benieuwd als het snel went. En nog veel zoeken, is er nergens een FAQ beschikbaar met alle opties?
Robin
Dat vraag ik mij ook af woltlab is nogal breeeeeeeeed.
en er zijn 120/120 pakketten maar veel te duur
Hallooooo luitjes,
Voor het eerst in de tijd van een nieuwe site, het welbekende fenomeen "Het nachtbrakers topic"
Wanneer een topic te vol raakt, wordt er een nieuwe aangemaakt door een nieuw persoon eventueel (denk aan : >100 pagina's)
Er gelden een paar regels!
--
1) Je dient je aan de algemene plaatsingsregels te houden welke hierte vinden zijn
2) Het plaatsen van een reactie mag enkel geschieden tussen 00.00 & 6.00
3) Gedraag je , blijf lief en kom bij de donkere zijde
Patrick (Vii):
100+ pagina's is te halen. Bij de 500 pagina's in de test versie ben ik maar gestopt met proberen dus het topic kan aardig lang worden.
Kevin (ZiraX):
Die 100 pagina's duren nog best lang dan.
Ik vermoed dat er niets mis is met je HDD maar gewoon eerder de manier hoe je geinstalleerd hebt.
Een IDE naast een SATA kan dit soort problemen onder andere veroorzaken, maar je kan ook verkeerd geformatteerd hebben .. of een verkeerde "partitie"
"Plugin-Store" zijn heel wat van jullie plugins te vinden trouwens . Als ik zo een beetje blader.
Zonde van de naam.. Maar ja zinloze discussie.. *Dat jullie je "scripters" durven te noemen vind ik erg*:x
---
Geen kwade opmerking ofzo hoor. maar gewoon mijn mening.
25,- per uur wil ik jou priveleraar wel zijn. No problemo!
Voor niets gaat alleen de zon op (of koop een boek) ook niet niets maar goed.
http://brokentrack.com/lezing/
Misschien heb je daar wat aan?
Overigens, probeer php als eerste in OO te leren. Lukt dit niet? Leer dan eerst Java
Handig die MP4'tjes -.-'
Het is een mogelijkheid om afhankelijk waar je woont uiteraard de telefoon langs te brengen bij een reparateur.
Voor een goedkope oplossing (indien je in de buurt van Zwolle woont) is "Electro-Totaal" dan wel wat voor je .
Geen onderzoekskosten vooraf berekend of dat soort ongein. Kosten worden berekend doorgebeld indien akkoord heb jij binnen 14 dagen je toestel terug!
--
Sorry vaak genoeg telefoons daar gebracht xD
--
Ik aan de whisky cola WMCity v3 coderen
maar ook natuurlijk benieuwd naar de nieuwe site
@H.Rayn Reza
--
Nou in ieder weet ik wel dat als het een nieuwe community wordt voor CP of ookwel gezegd de vervangende versie. ('lijkt er een beetje op'). Dat er natuurlijk weer een stuk grote concurrentie komt.