Hahaha, je houdt van t leuke en niet van het niet leuke. Duidelijk! :-]
Heb zelfde altijd, nooit zin in stageverslagen etcetera. Maar stage zelf
Hahaha, je houdt van t leuke en niet van het niet leuke. Duidelijk! :-]
Heb zelfde altijd, nooit zin in stageverslagen etcetera. Maar stage zelf
Een dikke J. roken..
Eerste bericht van nacht 3 5-sept;D
howdy y'all
Wat voor switch heb je, eventueel eentje met een web-interface? eventueel staan er wat poortjes anders afgesteld.
Indien een cisco even uitlezen met een controller. ;D
Al een andere UTP Kabel geprobeerd, eventueel even een cat 6 ertussen leggen.
Uiteraard, het is maar net hoe je je verhaaltje maakt natuurlijk.. maar alsnog. de fabrikant kan precies zien waardoor het komt
Ik zou Aptana gebruiken gratis lekker en snel.
Oke, en wat is er nu dan?
Heb je dit ogelost of ?
Je garantie vervalt niet bij de bedrijven welke een boot unlocker hebben vrijgegeven, je mag immers doen met het toestel wat je wilt.
Echter bij schade of problemen, kan je hem opsturen maar het bedrijf kan zien wat en waardoor het eventueel stuk is gegaan. (is het door de root of custom rom, dan is het je eigen domme schuld)
en dus ook geen garantie.. (als het door je eigen domme schuld is)
JIJ bent op zoek naar iets , wat ontwikkeld moet zijn voor het "eigengemaakte cms" >
1) WEES DUIDELIJKER
2) Neuqeenduck. WIj zien de code van het cms niet eens laat staan dat we er een module voor hebben.
3) Jij aan het werk aan een cms waar je geen verstand van hebt schijnbaar.
---
Zucht waar gaat het heen..
---
HTML 5 audio player .. Windows media player etcetera.
mwah vind de prijzen best wel overkill eerlijk gezegd.
Ja ik werk als programmeur maar ben ook wel te vinden op de IT werkvloer. Alsmede vrijwillige programmeur aan WMCity V3
Stages van een halfjaar zijn wel leuk, valt veel voordeel uit te behalen.. ! eventueel een vast contract na je school.
Bestand of map bestaat niet. Lijkt me duidelijk genoeg?
Shoutcast is toch simpel te installeren, een kind kan de was doen.
In eerste instantie installeer je Winamp. Daarna installeer je shoutcast winamp plugin of sam broadcaster.
Dan heb je je eigen IP adres welke je opensteld in je router (DMZ) zodat deze vrij benaderbaar is. Of je stelt simpel tcp/udp open in je router op poort van je shoutcast.
et voila je hebt je IP en Poort. dat plak je in t php scriptje en je kan alles opvragen.
Haha schoolgangers dus weer bijna
Coderen .. meestal stop ik er niet eens mee. maar wanneer men whisky komt aanbieden zal ik het werk erbij neerleggen:D
Njaah ik moet 14.00 weer in de winkel staan xD
Maar nu nog even lekker aan het coderen en ICTs in de gaten houden.
En jij dan xD
Er zijn genoeg GPT Scripts op het internet. Maar vele soorten sponsorpay zijn er niet. Dan kom je echt bij zelfbouw affiliatesites!