• Login
  • Register
  • Zoek
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Leden
  3. ZiraX

Forum

  • Het oorspronkelijke Criminals Script

    Jeroen.G 24 juni 2026 om 09:21
  • StraatBaas is back, maar hoe?!

    Syntax 17 juni 2026 om 10:28
  • RPG game gebouwd met AI

    Frenzo.Webservice 11 juni 2026 om 19:44
  • Het Grote Vibe Code Topic

    Syntax 1 juni 2026 om 20:05
  • PWYL source gezocht

    Syntax 29 mei 2026 om 14:03
  • Ictscripters Chat

    AarClay 21 april 2026 om 11:34
  • Help testers nodig voor android app Urgent

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:07
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:06

Marktplaats

  • 4-letter domein: Togi.nl

    evesi 17 juni 2026 om 17:08
  • 359 Nieuwe Domeinnamen Mei 2026

    shiga 1 juni 2026 om 12:45
  • Sicarras.com - Moderne Mafia Text-Based RPG

    Jeffrey.Hoekman 27 mei 2026 om 17:40

Posts by ZiraX

  • Filezilla (FTP) wordt geblokkeerd

    • ZiraX
    • 21 oktober 2012 om 01:48

    je kan ook een passieve of niet passieve ftp verbinding starten.

    Eventueel even daartussen wisselen. sommige scholen blokken nog wel eens poorten, en anders aangeven op school dat ftp niet mogelijk is.. ik bedoel.. jij hebt er moeite en problemen mee hoe moeten wij zien hoe of wat.

    Als alles beschikbaar is behalve ftp gewoon melding bij je mentor/decaan maken.

  • wat is een apart verjaardags cadeau?

    • ZiraX
    • 21 oktober 2012 om 01:31

    Ik zou 'm ook een mankini cadeau doen. kunnen jullie 't samen dragen ^^

  • Computer overnemen via zelfde netwerk

    • ZiraX
    • 21 oktober 2012 om 01:29

    H.Rayn ,
    Nee ik verander mijn woordje 'bullshit' niet. Ten eerste omdat het enkel een woord is. en ten 2e om het extra te bekritiseren.!

    Houdoe.

  • Gratis VPS voor één maand

    • ZiraX
    • 21 oktober 2012 om 00:58
    PHP
    <?php
    
    
    $decode = ????('TWV0IGRlIGNvdXBvbiBjb2RlIFQ1TFBHNDFHSkQga3VuIGplIHZpYSBodHRwczovL2V2aXhvLmNvbSBkZSBWUFMgIlN0YXJ0ZXIiIChvbmRlciBQcm8gVlBTKSBiZXN0ZWxsZW4uIERlemUgY291cG9uIGdlZWZ0IGplIDEwIEVVUiBrb3J0aW5nIG9wIGRlIFZQUywgZHVzIGRhdCBrb210IG5lZXIgb3AgMCBFVVIgZGUgZWVyc3RlIG1hYW5kLiBEZSB2ZXJ2b2xnZW5kZSBtYWFuZGVuIGtvc3RlbiAxMCBFVVIgcC9tIG1vY2h0IGplIGRlIFZQUyB3aWxsZW4gYmVob3VkZW4u');
    
    
    
    
    echo 'Het gecodeerde Base64 bevat de volgende informatie: <br /><strong>'.$decode.'<br /><br />GRAAG GEDAAN! ';
    ?>

    is dat wat je zoekt ? Krijg ik nu koekjes twv 10 euro ?

    Volgens je site hebben al je VPS'en een 100mbit lijn.. ipv de hier vermeldde 1gbit. uitleg?

  • Computer overnemen via zelfde netwerk

    • ZiraX
    • 20 oktober 2012 om 18:04
    Citaat van J.Hermans

    Remote desktop is enkel te gebruiken als je via een Cloud werkt!.

    BV: een windows server 2008r2 of andere servers.

    door gewoon op het zelfde internet te zitten.
    Zal je niet elkaars pc kunnen overnemen.
    Of je moets idd Teamviewer gaan gebruiken.

    Verder zal dit niet lukken. tenzij ze uiteraard via een server cloud werken :d


    Wat een bullshit, in een cloud of via een windows server of andere servers.

    Op elke computer ongeacht server of cloud of stand-alone pc's, indien je in hetzelfde netwerk zit kun je met RDP de computer binnen een netwerk overnemen. Enigste wat je moet doen is op zijn computer instellen dat je toegang krijgt tot zijn pc via RDP sessie .. eigenschappen computer geavanceerd lang verhaal. Spreekt voor zich.

    Maar met een RDP kun je geen huidige sessie overnemen en start je een nieuwe sessie waarin je kan afsluiten, maar dit ziet de gebruiker niet.
    --

    Daarnaast is het mogelijk VNC te installeren. Met vnc kun je vanalles instellen zodat het niet zichtbaar wordt. denk hierbij aan wanneer je overneemt t scherm zwart word. of toetsenbord en muis niet werken wanneer je bezig bent. Etcetera.

    RDP is geen oplossing maar dat het enkel in een servernetwerk of cloud te gebruiken is is bullshit.

  • nieuwe laptop batterij

    • ZiraX
    • 15 oktober 2012 om 23:31

    http://www.discount-battery-adapter.com/lenovo-batcl00l-battery.html

    62$.. omgerekend 48,- excl. verzending, EU 56,- incl. verzending

  • HTC Desire X of HTC Desire C

    • ZiraX
    • 15 oktober 2012 om 23:28

    Beter ga je voor de one X 2 over een aantal weken.. (eind oktober begin november komt ie)

  • Project Commando Centrum

    • ZiraX
    • 15 oktober 2012 om 23:27

    Beter goed gejat dan slecht bedacht zeg ik altijd maar ^^ .. heb je een patent stefanvermunt? nee.. dacht ik al..

    Verder goed bezig perr... keep me in touch.

  • Mollie V.I.P system Error.

    • ZiraX
    • 14 oktober 2012 om 16:25

    @TS,

    En je werkt met shorttags, in de nieuwste PHP versies werkt dit niet meer.

  • PC valt uit tijdens gamen

    • ZiraX
    • 14 oktober 2012 om 16:24

    Dat zou kunnen, maar in dit geval dus evt. 3 fouten in je computerkast.

    1 Je CPU-koeler die niet goed gemonteerd is.
    2 Je CPU-koeler die niet goed koelt.
    3 Je grafische kaart die te warm wordt.

    Breng hem maar gewoon langs de winkel als je er toch geen verstand van hebt, die kijken hem goed voor je na.

  • Goede plek om te leren!

    • ZiraX
    • 13 oktober 2012 om 04:43

    Jammer dat t monthly fee van 25$ is maar wel ontzettend leuk leren is dit ;-p

    Sass.. wat een leuke taal :d

  • Site Online zetten

    • ZiraX
    • 13 oktober 2012 om 04:12

    Angela,

    indien meer hulp doe mij ook maar een pm ;)

  • Apple neemt chipontwerper van Samsung over

    • ZiraX
    • 13 oktober 2012 om 04:11

    Geen 3G in de S3 mini.. tegenvaller..

  • Logo Cap Uniek kosten

    • ZiraX
    • 13 oktober 2012 om 03:49

    http://www.raptalent.nl/wp-content/uploads/tbs-150x126.png zoiets is ook redelijk uniek ^^ ..

  • Bekendmaking moderatoren sollicitatieronde

    • ZiraX
    • 13 oktober 2012 om 03:45

    success allen :thumbup:

  • ICTscripters - Nachtbraak Topic #1

    • ZiraX
    • 13 oktober 2012 om 02:44

    WMCity v# und fifa13 ^^

  • PC valt uit tijdens gamen

    • ZiraX
    • 12 oktober 2012 om 20:18

    Gooi er een ei in en kijk of die gaar wordt..

    Nee gekkenhuis, je cpu koeler koelt niet goed, loshalen, koelpasta kopen, insmeren en weer vastklikken, kan maar op 1 manier. ! met beleid.

  • Sandbox Google Chrome weer gekraakt

    • ZiraX
    • 10 oktober 2012 om 23:37

    Kijk dat zijn de goeie dingen, google blijft je belonen!

  • Webdesign - verbeterpunten/toevoegen of waarde

    • ZiraX
    • 10 oktober 2012 om 01:17

    Ook hier sluit ik me aan bij MJorritsma,

    Je template vertoont een te drukke omgeving, beter haal je dus de tekst van de buttons weg.
    Je footer is te leeg en te grijs, vul dit op.

    Verder heel leuk opzetje, graag meer ontwikkelen voor een verdere beoordeling wat er nog meer mist evt.

  • [css/php]Background

    • ZiraX
    • 10 oktober 2012 om 01:12

    Dit zou ik juist gewoon zo laten, tegenwoordig is dat alleen maar handiger voor het veranderen van een template, je kan dan een bg toevoegen voor elk denkbare grote ed. (in je head tags van je html staat wss een link met style.css?height=xxx&width=xxx < indien zo, lekker zo laten.

ICT Nieuws

  • Quanscient ontvangt €10M om AI- en kwantum-native hardware engineering te bevorderen - Tech.eu

    ICTscripters 27 mei 2026 om 12:03
  • Datalek bij leverancier Canvas - Universiteit van Amsterdam

    ICTscripters 10 mei 2026 om 12:03
  • Data privacy in 2026: Hoe de naleving van GDPR verandert

    ICTscripters 8 mei 2026 om 12:16

Blogs

  • Functioneel ontwerp

    Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

    FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

    FangorN 29 december 2018 om 12:37
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design