Posts by ZiraX

Hallo allemaal,

Ik zit met een klein probleem, voor mijn opleiding ben ik bezig met een tags systeem op basis van files.. ik heb hiervoor 3 tabellen.

Tabel:
    files
    file_tags
    tags

Files, bevat alle geuploade bestanden, file_tags dient doormiddel van een left join aan files gekoppeld te worden.

Na deze koppeling dient hij de bijbehorende tags uit de tabel tags op te roepen.

(file_tags) bevat een files (id) waarmee de file_tags gekenmerkt worden. File_Tags bestaat uit meerdere rijen, dus 1 file kan 3x een file_tags input hebben met 3 verschillende tags.
    Nu moet ik op basis van deze gegevens de tags bijbehorend bij de files oproepen uit de tabel tags (field: tag)

Een klein voorbeeld

in files staat een bestand met ID: 1

in file_tags staan 3 rijen, met elk file_id = 1 en daarbij elk veld een tag_id.

in tags is het tag_id (file_tags,tag_id) en tag(de tag)

Please, help me!

Misschien komt het verwarrend over, maar ik ben Hamza.Rayn.
    Het is niet echt handig om een moderator erop te wijzen wie de beheerder is. Want ik weet tog al lang wie mijn collega's zijn.
    Patrick al meer dan een maand uit het team, hij is dus geen beheerder meer. Dat is Stefan.J al een tijdje. Dat kan je o.a zien omdat patrick een paarse kleur heeft met 5 blauwe sterren, wat betekend dat hij een elite-lid is (iemand die goede banden heeft met ICTS), en Stefan oranje met 5 gouden sterren.

Dan nog lijkt me dat Patrick dit niet zomaar post ;)

ICTS Programmeur 2012? Moet je niet aan Koen vragen als hij het goed vind.
    Tis ten slotte zijn website en naam hé.

Verder vind ik het een leuk idee, maar een beetje veel.
    Er gaat hier wel wat tijd in, en dat je daar alleen een "titel" voor krijgt vind ik het niet waard.

Je moet wel weten dat Patrick beheerder is op ICTS en daarbij dat dit allang overlegd is met Koen, enkel koen plaatst het niet maar Patrick.

Daarbij wil ik me aanmelden voor deze competitie.

Tim,

Leuk contest layoutje, ik zou zeggen doen we. Icoontjes alles zit erbij, dus dat is wel een pluspuntje eraan.

msn werkt niet meer naar behoren, sinds skype op de messenger back-end draait..
    Tip, verwijder je msn, en gebruik SKype ;) dit is ook voor msn

Beltegoedwissel.nl , zoveel potentie is daar niet echt voor, zoveel websites zijn er tegenwoordig voor, dat het een gekkenfestijn wordt.

Daarbij is google analytics stats wel handig, dus zodra je deze hebt graag een pdfje van je bezoekstatistieken bijvoegen, dan kunnen we praten over eventuele dealtjes :)

Beste ICTS'ers

Voor school moet ik een forum schrijven met daarbij diverse topic trackers, tesamen met een template parser.
    Nu heb ik hiervan een groot gedeelte geschreven (althans: topictracker) echter gaat er ergens wat fout.

Nu is het zo dat ik een aantal hoofdcategorieen heb, die lees ik uit en voor elke hoofdcategorie wordt een zogenaamd blok aangemaakt waarin de topics van die categorieen dienen te komen. (dit werkt goed, en ik krijg ook 4 blokken te zien )

Daarnaast heb ik subcategorieen onder de hoofdcategorie, hier gaat het fout, wanneer ik het volgende script invoeg, krijg ik enkel 2 topics te zien van 1 subcategorie, terwijl de hoofdcategorie de categorie is van 2 of meerdere subcategorieen.

Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe bij het uitlezen van de subcat query, ? ik vermoed namelijk dat daar de fout zit, of is er eventueel iemand die dit op een betere of nettere manier kan regelen?

Alvast bedankt voor jullie hersenkracht! :D

Groetjes!
    Kevin

Je bent ervan op de hoogte dat session_start na <?php moet komen ?!
    daarnaast is dit ook het geval op de index.php van members.spacedowngame.com ?!

Ik heb ook geen beklag op AMD, ik heb enkel een toevoeging op BrokenTrack z'n opstelling voor PC. Jij zei namelijk dat i3 niet goed genoeg voor je is.
    Met een i5 kun je teminste 5 jaar mee. Als je niet aan overklokken doet is jou probleem maar een overgeklokte i5 2500k is degelijk beter en sneller als dat AMD'tje van je.

Maar heb nooit in de mond gehad dat AMD slecht is.

Uiteraard zoekt hij iemand die de MyBB default template ombouwt in een eigen gemaakte template. Lijkt me extreem duidelijk vanuit het topic.

Iemand die ik ken maakt templates voor MyBB en vraagt 45 euro per uur. Gemiddeld is hij zo'n 12 uur bezig met de layout.

Laat maar wete als je intresse hebt ;)

1: Een VNC is idd altijd zeer handig, toch als je een goede VNC gebruikt.
    2: Ik vind het een beetje onrespectable, dat je mijn antwoord/mening op deze manier afsnoud.

Ik gaf enkel een informeel antwoord dat gebasseerd is op mijn kennis.
    Sorry dat ik minder weet dan jij he "slimmerik".
    Verder heb ik geen "deftige" manier om hierop te antwoorden.

Als jij vind dat je een informeel antwoord hebt gegeven op basis van je kennis, dan is je kennis gering en laag. In eerste instantie hoor je gewoon te weten dat RDP op elke computer werkt, enkel dat het op particuliere / niet server gebaseerde omgevingen standaard uitgeschakeld is in de instellingen van de computer.

Geen aanvallende reactie maar, een slimmerik ben ik niet, en "bullshit" is geen ondeftig woord maar enkel een woord. Het is maar net hoe je het interpreteert ;)