Posts by J.Hermans

@R.Haentjens:
    Ik heb liever iemand met ervaring hiervoor.

scarface:
    Idd, voor 5euro zet ik men pc ook niet op hoor xd
    Prijs valt te bespreken. Als je me even toevoeged op Skype praten we er binnenkort even over ok?

Heb het momenteel nog even druk, ook nog wachtende op een layout.
    Als da

Hoi beste collega's,

Ik ben op zoek naar iemand die Minecraft plugins kan maken.
    Het is nog niet voor meteen. Maar als ik al mensen zou kennen die dit soort plugins kan maken, zou ik al heel tevreden zijn.
    Ik zal de scripter binnenkort nodig gaan hebben voor allerlei plugins die niet bestaan voor minecraft.

Dus hierbij wil ik graag even horen van jullie, wie er in staat is om dit soort plugins te realiseren.
    Zo dat als ik iemand nodig heb, meteen iemand kan contacteren.

Indien jij de persoon bent die ik zoek, gelieve een PM te sturen en me desnoods te adden op Skype.
    Dan kunnen we misschien al eens allerlei dingen bespreken.

Wat zoek ik precies:

Komt er asap.

Alvast bedankt!

Ik heb een pik tegen Apple.

Vreel teveel geld voor wat je krijgt en behoud.
    TO de andere merken heb je een goede gsm waarvan die ook nog goed blijft.
    Ik ben momenteel nog steeds tevreden van mijn Nexus 5

Ben ervan overtuigd dat deze ook zeker wel bij de betere gsm van dit moment hoort.
    Als ik de S5 bekijk die er binnenkort zal aankomen. Is die ook niet echt veel beter dan zijn voorganger...
    Bij Nexus heb je dus wel een super vooruitgang beter scherm, stevigere gsm, sneller, en kwaliteit is ook fel verbeterd.

Zoals Huawei, dat is een feature gsm, ik denk dat ze de grotere merken het in de toekomst heeel lastig zullen maken om nog concurrentie te kunnen bieden. :thumbup:

3D cva.
    Maar ik heb altijd al interrese gehad in een spel waarin je een eigen bedrijf runed
    Dus vanaf de setup tot de problemen, financiele zaken, mensen aannemen en ontslagen meetings bijwonen en organiseren.
    Het lijkt me een heel leuk idee te zijn indien zoiets kan gerealiseerd worden.

Waarom dit concept:

Wel iedereen of toch zeer veel mensen dromen ervan om een eigen zaak te starten (ik ook trouwens).
    Maar allerlij dingen worden vaak over of onderschat.
    De kosten, hoe nieuwe werknemers vinden, alles organiseren etc.
    Of je komt in een financiele dip terecht en moet je natuurlijk zorgen dat je eruit geraakt ook.

Dat zijn allemaal situaties die worden over en of onderschat.
    En als er zo een realistische game zou bestaan die echt al dit soort situaties bevat.
    Kan je zo al een beetje inkomen en toch ook inzien dat het allemaal niet gemakkelijk is.

En ja mischien om zo een goede game te maken. Zal het wel veel geld en of tijd gaan kosten.
    Maar het is uiteindelijk een idee, en wie weet ooit een feit :d

Wat is jullie mening hierover?

Mss je topic even volledig herwerken.
    En bezorg ons nu eens meer informatie.
    Bekijk de reacties eens en zet ze in je start post...

Nu weet niemand wat ze precies kopen of aangeboden krijgen.

IPB vind ik het beste.
    Gebruik het nu al enkele maanden en is zeer fijn te werken.
    Kost je wel wat geld aan licentie.
    Ik denk voor de belangrijkste dingen alles samen kleine 170 euro.

Verder zijn redelijk wat plugins gratis. Maar ook weer betalend.
    Ook heb je een super support, voor al je vragen en problemen.
    Skins vallen mee, maar als je dan een extra centje over hebt, kan je kiezen uit leuke betalende layouts die toch wel mooi zijn en goed werken.

Ik heb ook eens zo een advertentie ding gebruikt.
    Ik vind het enorm veel geld voor het resultaat dat je achteraf krijgt.
    Veel mensen lezen je berichten wel, maar likes is een ander vehaal.

Bestaat er via Direct admin geen anti malware scanner of ben ik me nu aan het vergissen.
    Ik had er vorige eer ook last van, en heb samen met de hosting een anti malware scan gedaan via direct admin.

Ik kan mezelf vergissen, maar denk dat ik wel juist zit :s

Mss eens horen bij je host :s