Ben level 30 Platinum
ADC, TL en Mid
Posts by J.Hermans
-
-
Kunnen we wel een stukje code bekijken aub?
-
Ik snap echt niet, waarom er word gespioneerd.
Een tijdje terug was het Belgacom die werden gespioneerd, nu al premiers etc.
Snap er echt de bedoeling en het nut niet van :s -
Overwolf is wel zeer goed, gebruik het wel nawelijks, maar heeft best veel opties voor iets dat misschien nog maar een half jaar bestaat.
Maar om het volledig in gebruik te nemen voor zowat alle standard dingen voor een eindgebruiker, zou ik er nog een jaartje ofzo mee wachten :d -
Ik gebruik vooral Crome, Maxthon iets minder. Maar Maxthon is best wel goed hoor.
Safari is leuk maar niet echt mijn eerste keuze.
Maxthon is misschien niet de snelste, maar best wel snel genoeg voor de gemiddelde eindgebruiker.
Dat tegenover IE is Internet Explorer niet wat het was... -
Jordi. Ik moet van Dendermonde komen. Ik kan zo naar Antwerpen gaan en we zien eventueel wel? Laurens gaat ook en Koen d8 ik ook
Voor mij is het goed, als het deftig kan worden afgesproken, zie ik het wel zitten
-
Ik kan altijd wel komen.
Maar indien er iemand mij zou kunnen oppikken vanuit Belgie (Schoten, dat is vlakbij merksem en antwerpen).
Dan zou het gemakkelijker zijn, uiteraard kan er een bezine vergoeding worden betaald voor de chauffeur.Leuk zou zijn om me terug aan men thuis af te zetten, of toch in de geburen.
Ik neem aan voor iemand die laat ons zeggen mss 40KM van mij vandaan woont.
Een algemene bezine vergoeding van 50euro of 75 euro wel moet kunnen volstaan?Ik heb zelf geen auto, en via trein of bus naar buitenland heb ik geen positieve ervaring mee
Mensen die bereid zijn mij te komen halen, even PM ofzo :s
-
Er bestaan een soort skins voor windows die zo'n functies hebben.
Ik wete niet zeker of het perse een skin of een addon is.
Maar je kan altijd eens tussen de skins gaan kijken.Verder heb ik wat gegoogled. En denk dat dit je misschien kan helpen.
http://www.pcadvisor.co.uk/fea…-folder-management-tools/Laat me weten of het je geholpen heeft, dan kan ik deze opslaan.
Zodat moest er iemand zoiets nodig hebben, ik het in een linkje kan doormailen -
-
Ik zou hem verkopen.
Of desnoods nog even bijhouden.Je weet nooit waar je binnenkort zin in krijgt om te spelen
-
Ik botste tegen dit op: http://codecanyon.net/item/sur…em&WT.z_author=Patchesoft
Via codecanyon.net -
-
Ikzelf gebruik enkel Crome en Maxthon.
Prima brwsers, geen klagen aan. IE is al 3 jaar niet meer aan de orde bij mij! -
-
Meestal zijn dat weekend deals.
Dat ze maar 1 dag gratis zijn, gebeurd maar zelden. -
OMG, waarom wil je als bedrijfsleider van zo'n groot bedrijf nu zo'n fouten gaan maken.
Kom je alleen maar in een slecht daglicht, en je schiet er niks mee op.Soms snap die mensen niet hoor. Maja, zal wel een reden bij zitten :d
-
Het is mooi en leuk als je het kan gebruiken.
Maarja, moet je voor jezelf zien wat je ermee wil he. -
Ziet er al zeer leuk uit.
Komt er ook een gaming versie van? dan ben ik wel geinterreseert voor testfases en aankoop etc.Laat me maar weten, als je testers nodig hebt!
Good job! -
Waarom moet alles geld kosten?
Met een leuke dienst, kom je ook al ver!PhilipR PM mij maar, ik help je voor GRATIS!
-
Socialcircle ofzo?