Posts by J.Hermans
-
-
bluecity
redcity
greencity
ghostcity
woodytown
... -
-
Hey Beste cpers,
ik ben met een projectje bezig voor men broertje.
hij zou graag een Plaatje willen met de deze naam:
Dinozzo
kan iemand dat voor men broertje maken aub?
ik kan niet echt ps'en daarom vroeg ik me af of jullie dit konden maken?het mag in wat coole letters zijn.
en een maffia achtige achtergrond liefst geen cartoons fzokan je me helpen pm me dan aub
MvG
Jordi & Brian(broertje) -
ik heb veel hosters gehad vroeger ivm men css clan, maar deze lay vind ik echt wel nice, tzou me echt een beetje dwingen om zelfs dan een bestelling te doen enzo
9/10
ik zou op de achtergrond wel iets qua servers ofzo gebruiken als achtergrond afbeelding maar voor de rest picobello :p
-
-
is ingevult :p
-
ik kan eeen heel klein beetje php5 maar ik wil wel "proberen" te helpen om ervaring op te doen
pm ma als je instemt :p
-
LiveMail is idd wel perfect, easy to use, en allways up-to-date niet dat je bv een half uur later je mails aankrijgt kan wel een half minuutje zijn
-
ben ng ma net begonnen met php maat sorry
-
is niet voor banditi, is voor namaak cc source :p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.05.11 12:31:11:
als jullie me nog steeds kunnen helpen, zou het leuk zijn ! -
hey beste cp'ers
ik heb een vrij goed adminpannel.
maar ik zou eigelijk 1 functie verbeterd willen hebben.
User Edit, ik kan nu enkel geld, eerpunten, rank, admin, forum mod, helpdesk, hulpadmin maken enzo.
maar vroeger was ik ergens admin en als je edit user gebruikte, dan moets je bij een speler zijn naam op query klikken en dan kon je echt alles ma dan ook alles aanpassen, rank, geld, ip, mail, eerpunten, stad, vrienden, profiel plaatje, echt gwn alles.
kan iemand die functie voor me maken aub?
is voor een maffia game.
pm me als je me kan helpen plz
MvG
jordi -
ik ben voor,
deleten, edit, van topic
deleten van comment :pis goed idee eigelijk !
-
staat alles in je database juist?
ik zie nietb direct de fout
-
er zijn wel heeeeel wat aanpassingen en nieuwe dingen di ik wil ze,
ik wil bv alles ma dan alles kunnen editen van spelers, fams enzo.
bv reset datums instellen zodat die dan automatisch zal resetten en ook welk er gereset moet worden dit en dat.en bij Ip check wil k één klein aanpassing gwn dat dubbele ips int rood worden weergegeven xd
wie kan mss helpen?
budget notk
Mvg
JordiHoofd Admin paneel
Algemeen
* Nieuws Beheer
* Massa Bericht
* DonerenLeden Beheer
* Profielen Beheer
* Leden Beheer
* Reset Beheer
* Lid bannen
* Lid Waarschuwen
* Lid Unbannen
* Communicatie ban
* IP\'s Checken
* Login AccountFamilie Beheer
* Familie Beheer
* Familie Profiel
* Familie DonatielogsMeldingen Beheer
* Shoutbox Meldsysteem
* Berichten Meldsysteem
* Profiel Meldsysteem
* Forum MeldsysteemModerators
* Crew Overzicht
* Crew Logboek
* FAQ Bewerken
* FAQ CheckenCrew Bescherming
* Activeren
* DeactiverenMvG
JordiJoshua: zoals ik het erop uit kon maken heb ik de titel en categorie aangepast, indien niet juist verander hem zelf maar.
-
als je 30 wil geven in-outgame heb je een door een kleuterklas ontworpen layout.
als je nu eenmaal een mooie en goeie lay wil met slice...
ben je minstens al 50 - 70 euro kwijt dan heb je echt al een zeer mooie lay en dan heb je meestal nog functies ivm je menu -
is niet voor osbanditi indien iemand dit zelf kan maken ofzo pm me dan aubn!
-
dat je eigelijk een soort personage hebt, en dat je ook uiteraard kan kiezen mannelijk/vrouwelijk en bv kan aankleden enzo, juwelen, huidkleur vorm van gezicht en zo, is wel leuk om met een charactersysteem te werken als het een goed en werkend systeem is dat veel mogelijkheden kan bieden enzo
-
object_array)) =>.. ????
-
heey cp'ers,
ik was op zoek naar een goed werkend Charactersysteem met toch wel goede en vele opties,
kan iemand me helpen aub? :s