heey,
ik wil echt php leren schrijven.
maar vind nergens een juiste en duidelijke tutorial
kunnen jullie me helpen aub?
MvG
Jordi hermans
heey,
ik wil echt php leren schrijven.
maar vind nergens een juiste en duidelijke tutorial
kunnen jullie me helpen aub?
MvG
Jordi hermans
is die domeinnaam in veilige reputatie bij NHTCU? want er loopt een gerecchtelijk onderzoek naar source van crimeclub, en clubcrime dacht ik dat ook wat lastig kon zijn ivm het onderzoek
trade center is een soort center, waar je pokemon activiteiten kan doen met andere online spelers, ruilen van pokemon, samen tegen elkaar vechten met je pokemon, en je pokemon healen indien ze moe of verslagen zijn.
en waar je ook dingen kan kopen voor je pokemon, bv eten, speciale stenen, verzorgings materiaal enzo.
wat mss ook nice zou zijn, is dat je pokemontrainers met elkaar kunnen bellen ofzo, om bv een gevecht, training enzo te plannen
dat je een pokemon trade center hebt, waar je pokemons kan delen, trainen tegen andere spelers enzo,
verschillende eilanden ofzo?
mss een pokemon zelf ontwerpen?
en of hele het spel in 3D is veel werk, moeilijk maar zal succesvol zijn
ik heb een slice and base, je hebt een pm
is het niet find & replace?
hey beste cp'ers sorry voor de bumping
ik had een vraagje.
ik zou graag een wereldkaart hebben voor men maffia game.
maar er zou een speciale functie moeten zijn die luid als volgd.
een unieke wereldkaart, waarin de admins de landen en steden die aangeduid staan kunnen veranderen in het admin pannel.
en ook vrijwel correct worden aangegeven op de kaart.
Budget 40 - 50 Euro
wie kan me helpen?
is niet super dringend maar als die tegen einde deze maand klaar zou zijn, is het perfect.
pm me aub dat je me kan helpen!
MvG
Jordi Hermans
guitar tis inorde ma toch merci
topic mag sluiten!
Heey,
we zijn bezig met een nieuwe maffia game source te bouwen.
en ik heb hierbij 2 vraagjes.
1: wie kan me nog 1 layout bezorgen
2: wie kan me helpen met een systeem dat ervoor zorgt dat je ingame en outgame kan kiezen met welke layout je werkt?
wie kan me helpen aub???
pm me plz
MvG
jordi hermans
yoo,
ik en enkele mensen zijn met project true-crime gestart.
we hadden het idee, van de maffia game in een soort verhaallijn te laten lopen, met opdrachte, enzo.
nu natuurlijk dit is volledig nieuw voor ons, en we zouden graag van jullie willen horen of jullie misschien enkele ideeetjes hadden, om in het spel te verwerken.
opdrachten, opties, etc etc etc, mag voor alles zijn, profiel opties ofzo alles mag.
ideetje? shout!
MvG
Jordi hermans
hij zegt het ook he, ben net aan een nieuw design begonnen
nice gemaakt doe zo verder :p
ik vind de layout prachtig, logo is ook zeer mooi gedaan.
algemene score: 9.5/10
Ik heb net nieuwe maffia game online staan, die nog volop aan het updaten is, wij hebben al 66 leden op dit moment.
waarvan toch redelijk wijnig actief.
dus daardoor zoeken wij natuurlijk nog veel nieuwe en actieve leden.
ik ben ervan overtuigd dat uw speciale acties mijn game zullen helpen met het opbouwen van de aantal leden.
er zal tevens ook bij installatie van de nieuwe layout die er binnenkort aankomt ook reclame worden gemaakt voor uw website('s) om ook u zo goed mogelijk te kunnen promoten.
ik zou het zeer fijn vinden moest ik bij u kunnen adverteren voor mijn website.
MvG
Jordi Hermans
meer gratis opties voor niet betaalde leden, en mss een soort design optie waar leden hun eigen spel menu enzo kunnen aanpassen, en opties ook.
en misschien handig een soort actie starten laat bv 50 leden op je game aanmelden en dan op iets klikken en dat de ledne incl. beheerder extra opties ofzo krijgen
beste leden,
ik ben al een tijdje bezig met mijn website www.****-crime.be er zijn nog wel wat bugs in het spel en er moeten opties bijkomen en of vernieuwd worden. ik heb al een vaste partner maar aangezien hij veeel werkt heeft hij wat minder tijd.
hierbij zoek ik 1 persoon die aan de volgende eisen voldoet
eisen:
kennis: php, css, html.
beschikbaar: elke dag +- 3uur
leeftijd +16
je kan een bankoverschijving ontvangen
je kan en wil onder contract werken
Loon: NOTK
Status: betrouwbaar + min 1 referentie die dat kan bevestigen!
ik betaal geen maandlonen uit. dus geen 1000 euros
loon word per maand betaald en zal ongeveer 100 - 150 euro zijn misschien meer.
indien je instemt meld jezelf aan op **** crime en stuur brainkilla een pm met je intressen en je mail !
als je een 2e aansluiting hebt op je moederbord kan je perfect je nieuwe aansluiten enkel kan het wel zijn dat je indien je wijnig ram hebt dat je erbij moet stelken, en dat je mss een nieuwe processor zal moeten kopen bij voorkeur, intel dual core I3 dan zal je niet snel last hebben van problemen owjah mss ook zien of je wel genoeg koeling hebt enzo
mag ik layout 1 en 4 in het groot zien aub?
hier vind je alle namen van de steden, is wel van de red versie enzo
beetje na onder scrollen voor het overzicht
http://bulbapedia.bulbagarden.…es.2C_and_other_locations
je vind er ook de gymleaders enzo echt alles eigelijk kijk ma eens
ja idd, want je menu word ni appart afgeschijd, je div invullen, enzo en dan komt het goed :^p
Outgame vind ik het best very nice
ingame dat rood zou ik weg doen. wel een nice background.
en de verdeling van de menu's vind ik redelijk
opties, euhm ik vind het zeer nice, maar eerder een criminals of crime game geen maffia!.
totaal score: 7/10
doe zo verder maat ik check zeker en vast ng wel :p