Jullie hebben pm gehad,
nog niet sluiten ik wacht op een volledige crew
:cheer:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.11.11 09:56:06:
Ik heb al 1 scripter genaamd "Nillas
dus ik zoek nog 1 scripter die desnoods nog een minieme aanpassing met Photoshop kan doen :d
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.11.11 12:41:10:
Crew is compleet
:slotje:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.11.11 15:44:32:
Nog niet sluiten aub, Nils is eruit gestapt volgens mij, dus hierbij zoek ik nog 1 scripter
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.11.11 11:32:39:
:slotje:
Posts by J.Hermans
-
-
ik heb nog geen cms systeem eerst dacht ik van webspell maar liever zelf eentje maken of gwn de opties aanmaken enzo. :d
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.11.11 16:36:23:
Ik Morgen avond kijken naar de pm's dan beslis ik wie ik aanneem enzo.dank u voor uw begrip
Mvg
Jordi Hermans -
Beste Cp'ers,
Ik heb een eigen clansite online sitaan. maar buiten het design die al aanwezig is moet er nog voor opties en een admin menu gezorgd worden.
Dus wat zoek ik:
2 Mensen / +18 jaar
Werktijd: Elke weekdag en desnoods meer vanaf 18uur.
Kennis: Php5, Mysql, Javascript, Css
en desnoods mss iemand met Photoshop voor kleine aanpassingen in de layout.Vergoeding: Dat zal niet zo veel zijn, maar die is bespreekbaar onderling :d (ik heb iets in gedachten bv eerst een voorschot van 50 euro per man, en dan einde project een bespreekbaar budget per man, ik loof geen lonen van 500 of 1000 euro uit.
Pm me met jou kennis en mogelijkheden + Motivatie.
Toestemming van Luc
-
:slotje: dan maar?
-
het noemd eigelijk een EEP Code,
die kan je gwn aanvragen via je registrar -
Ik wil wel sponseren.
De Winnaar mag voor 50 euro bij een zelf gekozen hoster zijn domein laten hosten.
De werking daarvan zal ik hieronder uitleggen.
Dus indien je de winnaar bent, kies je een Hoster.
je bestelt je pakket en ik betaal zowiezo 50 euro daarvan. je krijgt een screenshot van de betaling Plus een geclaimde bevestiging van de hoster dat die is betaald.Deze actie zal pas actief zijn vanaf 1 Januari 2012
Indien dit wegens onmstandigheden niet gaat op Januari. zal die uiteraard later worden uitgevoerd.
Ik ben bereid een contract te tekenen :dMaar ik wil wel mee het gezag hebben over de mogelijke winnaar
-
Ik vind Dein volledig gelijk te hebben.
alles wat hij opsomt is wel nice.
en er kunnen altijd ng ideeen bij komen.
cp is niet junior mpaar gwn kinds aant worden.
vind wel dat de gemiddelde leeftijd +18 mag gaan worden, dan krijgen we idd wel een volwassenere groep waar iedereen nog van elkaar kan bij leren enzo.:cheer:
-
-
:slotje: graag en thanks bikinies
-
Hallo allemaal.
Ik zoek een goede webhoster om mijn site http://www.true-crime.be te hosten.
ik wil hiervoor dus een transfer en bij de nieuwe hoster willen we zeker en vast enkele eisen stellen.
- We willen Direct Admin als cp en geen plesk ofzo.
- Goede support voor als er iets is
- goede host voor toch een niet al te dure prijs.
- geen spammails want men huidige die stuurt er ongeveer 15 per dag ik word er zot vanKent iemand die mij kan verder helpen aub?
pm me of reply op dit topic pls
Mvg
Jordi Hermans -
demo acc lukt niet
-
mss je hele script plaatsen?
dan kunnen we je mss beter verder helpen? :s -
Dat zou nu normaal gezien opgelost moeten zijn, het was iets me een update :d
-
Je content mag ook wel wat breder zijn eigelijk
-
Idd en als je een goede hosting per jaar wil plus domein betaal je al gauw 30 euro en zelfs veel meer naargelang het host pakket
-
9 indien ik met bankoverschrijving kan betalen
-
mmm ben zelf IT Manager dus kan het zelf:p
ma wel leuk dat je zoeist doet, nooit aan gedacht. als ik wat meer tijd had zou ik het mss ook doen :d -
Je ingevulde naam of wachtwoord is incorrect of jouw account is nog niet geactiveerd!
demo
demo
werkt ni :s -
@ BrokenTrack,
Bedoeld hij ook
hijs nu al dag en nacht bezig met alles over te doen :d -
ipv 24gb ram geheugen koop dan gwn Kingston 12 GB 6.999GHZ he dan ben een wat goedkoper gestelt met toch vrijwel iets beter ram geheugen dan dat je nu al klaar hebt staan :d. Processor is perfect eerder zou ik de Quad core I7 Q7900 gebruiken. voor de rest geen opmerkingen.
kben zelf jarenlang css gamer geweest en heb ook zo'n machientje gehad :d mss kan je een externe HDD gebruiken indien je die nog niet hebt. altijd handig voor BU van games en steam enzo :d