Posts by J.Hermans

Citaat van Dein

Haha? Als je geld gaat verdienen voor persoonlijk gebruik dan ben je niets met een VZW, een VZW dient eerder voor het goede doel dus al het geld dat ze binnen krijgen mag geen winst opzitten.

Klein FAQ over VZW's http://www.vsdc.be/NL/Faq

Als je zaken wil doen zul je altijd verplicht zijn BTW af te dragen.

Dus als ik het een beetje begrijp, mag ik wel personeel enzo uitbetalen?
    maar geld moet binnen de zaak blijven?

Beste cp'ers,

Ik wil in de nabije toekomst samen met mijn vaste partner een soort bedrijfje oprichten.

diensten die naar designs en het ontwikkelen van website's zal gericht worden.

Maar tot zover ik weet is dat zolang je diensten betalend zijn moet je een KVK/BTW nummer hebben ivm belastingsaangifte enzo.

Maar als je het onder een VZW (Vereniging zonder Winst) zet kunnen we er dan ook betalende diensten van maken zonder verplichtingen van het hebben van bv een btw of kvk nummer?

Mvg,

Jordi Hermans

Kan iemand me even helpen aub!.

&nbsp;&nbsp; <a class="login-font" href="/admin/admincenter.php"><font color=red>Admincenter</font></a>

Ik wil dus die link in een nieuwe tab kunnen openen.

kan iemand de code even bijvoegen zodat die in een nieuwe tab kan openen aub?

Citaat van Joyeria

Hij is zeker niet duur, met een xx low/middle budget kom je zeker toe!

Ik heb net contact opgenomen met hem. dus mercikes :d

mvg,

Jordi Hermans

Joyeria, is hij duur?
    want dat is iets wat ik namelijk niet wil.

iemand die duur is.

prijs en kwaliteit ok dan kan het prijsje een prijs worden maar ik wil dan zeker voor een grote prijs, een groot pakket kwaliteit.

;)

Skynet en Frenzo zijn op dit moment de enige personen die ooit iets hebben ontworpen voor me. en die ontwerpen waren TOP!

maar ze zijn duur xd

maja ik zal uitar even contacteren
    merci voor d edoorverwijzing

Mvg,

Jordi Hermans

Beste Cp'ers,

Ik ben samen met een vriend van me een gaming community gestart.

er komt ook een mooie site.

Maar we zouden graag een designer willen die wat logo's en desnoods in de loop van komende tijd wat kleine opdrachten kan uitvoeren.

Budget is aanwezig.
    en een optie tot vaste indienstname als designer staat zeker en vast niet uitgesloten.

Pm me voor meer intresses of informatie!

Mvg,

Jordi Hermans

Beste medewebmasters xd

Ik heb een clan en we willen de website wat veranderen.

Maar er bestaan tegenwoordig zoveel dingen die je kan gebruiken voor je clansite.

webspell = afgezaagd.

maar we wouwden iets speciaals met een forum.

iets waar je veel mee kan doen. en eventueel je eigen scripting kan inbrengen als extra menu opties.

iets waar misschien ook templates voor bestaan.

kortom. iets heel handig. easy to sue maar toch multifunctioneel.

Kan iemand me misschien helpen aub?

kom aub niet af met iets van phpbb forums ofzo xd

Mvg,

Jordi hermans

1 die layout id lelijk, 2 kan ja, je kan in no time rippe,.

Als die gratis te donwloaden is, kan ik je niet met zekerheid melden :s

Mvj,

Jordi Hermans

Citaat van marcofc

nee gewoon 1 categorie Mobile en tab development lijkt me het beste

Ik vind het idee van jou best, maar dat van memtimjojo is ook best wel nice :d

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.01.12 20:58:24:
    Ik zou zeggen.

Mobile.
    en dan als categorieen: Android, Ios etc :p

Lijkt me niet teveel, plus duidelijk en wel goed niet?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.01.12 21:02:07:

Citaat van Guitar

Is CP geen webmaster/criminal forum? Ik vind een Android/iOS forum een beetje teveel van het goede...

Mss is het wel de tijd om eens uit te breiden voor cp?

zo krijgen we wat meer activiteit plus leden :d

Ik heb een misschien wel leuk voorstel.

Aangezien meer en meer mensen een gsm hebben met een Android platform, zou het dan misschien niet leuk zijn op cp een Forum gedeelte voor alleen Android te maken?

En dan kunnen we daar bv de onderwerpen, Market, Apps, Widgets, Vragen, Nieuws etc etc etc op onderhouden.

Zo kan ook iedereen alles over Android bespreken

Deel me jou mening aub !.

en hopelijk krijgen we er een Android gedeelte bij !

Mvg,

Jordi Hermans

Normaal zitten er in je pc, kleine platte latjes. die trek je eruit en je steekt de nieuw eerin. de nieuw ekan je gwn kopen in een hardware winkel ofzo.

(belangrijk) Zorg dat je latjes die nieuw zijn niet te vochtig wordne of bv beetje nat. (ze zijn namelijk vrij kwetsbaar)

Steek ze erin tot je de beide klipjes hoor klikken.
    en klaar is kees.

Ps: Boven de 3GB DDR2 steek je ze in een NIET basis kleurig slotje, bv zwart of wit.

heb je enke zwarte of witte sockets.
    Is het meestal een latje dat boven de 3GB DDR3 is in het zwarte slotje. onder DE 3GB DDR3 wit slotje.

zorg voor je dat alles doet, dat je computer af staat. en desnoods de voedingskabel is uitgetrokken.
    Kwestie van veiligheid.

Mvg,

Jordi Hermans

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.12.11 20:49:13:

Citaat van BrokenTrack

Hoeveel hangt af van hoeveel slots je hebt. Heb je 2 slots dan kan je 2x 2GB of 1x1 en 1x4 of 2x8...

Maar je bedoelt denk ik de snelheid van je RAM. Want die wil je natuurlijk laten matchen met je moederboord. Moet je dus bij je moederboord specifiecaties kijken. Vergeet ook niet te kijken of je DDR2 of DDR3 wilt.

Heb net uitgelegd waarom je dat eigenlijk nou net niet wilt...

Je kan idd max 4 GB DDR3 steken.

Of je moest een ander moederbord gebruiken. want de kans is redelijk dat je na installatie van je nieuwe RAM een missing driver hebt. dus schrijf zoveel mogelijkhardware info op en toon het in de winkel zodat zij een gepast bestelling kunnen afleveren ;)

Mvg,

Jordi Hermans

Beste,

Ik ben dus voor iemand een site aan het maken.
    Maar ik wil het met wordpress doen omdat het veel mogelijkhedne biedt enzo!.

Maar ik ben niet zo goed met wordpress en zoek iemand die me voor een klein bedrag kan helpen.

Mss gwn 1 avondje of verschillende dagen ofzo.

welk bedragje kunnen we mss zelf overeen komen aangezien het volgens mij kleine dingen zijn.

Pm me als je me misschien wel kan helpen ofzo.

Mvg,

Jordi Hermans

Beste Cp'ers,

Ik heb een vraagje.

Weet misschien iemand waar ik een scriptje kan vinden om op je usb stick te zetten?
    wat doet het?
    je kan er een setup van maken voor software.

dus je steekt dan je usb in een pc ofzo. en zo kan je via die usb stick software installeren via een setup. die software is dan namelijk in die setup gemaakt.

maar weet iemand hoe dat noemd?
    en waar ik zo'n scriptje kan kopen of gwn downloaden?

Mvg,

jordi Hermans

Citaat van zwpgangster

febol,

Wel mooie layout, wat betreft een eigen site.. je kan ook eens hier posten dat je met een paar mensen met wat "meer" ervaring iets gaat maken?

wel is belangrijk, je moet wel niet vergeten als je zwpgangster zijn raad opvolgd, zeker en vast eerst toestemming via pm vragen aan een moderator.

leg in het bericht ook duidelijk uit over wat soort project. mss je website meegeven plus hoeveel leden je gaat recruiten voor je crew uit te breiden.

Veel succes alvast !

Mvj,

Jordi Hermans