Posts by J.Hermans

Beste Cp'ers.

Ik ben eigenaar van een Game Community,
    Nu was ik begonnen aan een adminlist.
    zodat iedereen kan zien wie admin is op welke server.

Ik was al een beetje begonnen.
    maar het bevalt me niet zo goed.

Bv: bij Head admins dat stukje waar de naam zelf in staat wil ik in een andere kleur en volledig gescheiden van het stukje erboven bv "Public servers".

Kan iemand me helpen aub?

http://epuxgaming.com/index.php?site=adminlist

dit is de url

Mss een soort task optie.

dus bv je hebt een onderhandeling gestart voor het verkopen van iets via cp.
    Dan kan je die via je profiel aan zetten dus ziet iedereen met wie je een deal doet etc.

en dan wanneer die is afgelopen moet de koper die voltooien via zijn profiel + de verkoper. dan kunnen ze een soort rating of duimpjes gedoe doen plus kleine referentie of text.

Lijkt me idd wel een leuk idee.

CP is de laatste tijd beetje aant afzwakken van gebruikers.
    en het word tijd om uitbreidingen en nieuwe dingen te proberen.

Ik zou zeggen eerst een beta maken voor beapaalde gebruikers die bv een webshop hebben enzo omdat zij dan ook meer kans hebben meer te verkopen.

Wat ik ook graag anders zou zien is het profiel zelf als bezoeker van een profiel.

Ik vind dat we namelijk meer opties moeten hebben om ons profiel te beheren.

en het mag een strakkere structuur hebben.

natuurlijk is dit een persoonlijke mening, maar ik hoor zeer graag jullie mening :d

8
    9
    10
    11 function experience($B) {
    $a=0;
    for($x=1; $x<$B; $x++) {
    $a += floor($x+300*pow(2, ($x/7)));
    }
    return floor($a/4);
    }

for($B=1;$B<10;$B++) {
    echo 'Level '.$B.': '.experience($B).'';
    }

is goed maar je kan beter via je database werken.

want ik zie hier geen invclude ofzo staan.

Je probeerd wel dingen uit de database te halen maar zal zo niet gaan.

Kan je mss het hele scriptje plaatsen?

want idd is dit maar een klein stukje ervan?

en waarom ga je niet werken met een progressbar? dus bv zoals je in de maffia/crime games ziet bij rankerv enzo;

is ook leuk.

en als je dan wat moderne code gebruikt kan je er desnoods jc of flash in verwerken zodat het niet de ordinair of ouderweds uit ziet? :s

Google jezelf wat php tus,
    Ik ben er zelf ook regelmatig mee bezig, en ik mag gerust zeggen dat men php al iets beter is dan enkele weekjes geleden.

TIP: doe eerst CSS & HTMl leren, dan pas de php lijkt me het handigste.

en als je dat alles al wat onder de knie hebt kan je Jquery en javascript leren. enzovoort enzovoort.

Ik wil binnen een jaar alles wat ik net heb opgenoemd minstens 60% van de basis kennen.

veel succes en laat ons later eens een scriptje zien van je :d

Maar wat zeggen jullie!.

Dit is een layout voor een gaming clan.

wat jullei zeggen is te gedetaileerd.

Ik wil je enkele Tips geven:

1: Maak idd een mooie header, desnoods in transparant enkele images van games zoals css, cod, bf etc.

2: Maak een soort slider content voor bv featers etc.
    3: Maak een dropdown menutje, dat staat altijd nice bij game site's.
    4: Maak een klein footer menutje.
    5: 1ls er tussen je Top menu en de content wat meer ruimte is kan je desnoods daat je sub menu opties in laten komen.
    heb je niet perse een drop down menu maar nog steeds een mooi menu.
    6: Idd desnoods wat icoontjes in bij je menu's kan geen kwaad.
    7: Zorg voor boven je header desnoods voor enkele opties bv: Login / Register / Logout / Forum etc. MAAR niet teveel! max 6

Voor de rest, moest het iets zijn dat je voor mijn community had gemaakt. kon ik je inclusief slice wel 100 euro bieden ;)

Toch super strak en mooi design jongeman!.

Mvg,

Jordi Hermans

Citaat van L.Groot

Windows XP ondersteuning zal wel stoppen na het uitbrengen van Windows 8 denk ik?

Xp ondersteuning stopt binnen een goeie 800 dagen.
    Ben in december naar een Micrsoft Meeting/workshop geweest in gent.
    en daar hadden ze verteld dat idd de ondersteunen toen binne 800in de 60 dagen stop. dus een kleine 800 dagen ng?

Maja is ook logisch he ze kunnen moeilijk altijd met de oude ontwikkelingen bezig blijven.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.02.12 02:32:25:
    Ik vind het Logo zeker en vast oerlelijk.

Vind wel dat ze er iets moderners van haddne kunnen maken.
    Nu zie je ook niet echt meer het windows logo erin.
    totaal anders nu Bah!...

En btw, wara kan je de win8 beta downloaden of kopen? :s

Ik raad je een Acer Liquid MT aan.

Een 149 euro waardige gsm die je veel te bieden heeft op personalisatie en functies van je toestel.

ook een zeer snelle gsm met veel functies.

Je hebt android platform, bluethoot, Microssd, kaartje goed geluid bij afspelen van muziek/video's etc.

hier een linkje naar een pagina voor meer specificaties van het toestel.

http://www.phonehouse.be/store…ile/acer-liquid-mini.html

yoo cp'ers.

Ik heb 2 websites staan bij een hoster. http://www.drac.be
    is de hosting. zij halen zomaar mij website offline zonder enige reden. alles is al lang betaald die site liep zo heel goed en hij haalt alles offline. ik contacteer hem en hij zegt van je hebt wss teveel verbruikt.

Man ik en ng 8 man komen op die site en er staat webspell met een template en wat files op that's it.

maar de vraag is. mag hij dit officieel doen?

Ik kan me idd herinneren toen ferhat die source had.
    is krak het zelfde en ik ken hem al langer dan vandaag of dit jaar.

Ik kan zeker en vast bevestigen dat ferhat de eigenaar is/was van deze source :d

Maar hoe zit het precies met een vzw? heb je daar ook een bedrijfsbeheer voor nodig?

ik heb mezelf laten vertellen dat het niet nodig is om bij een vzw een bedrijfsbeheer te moeten hebben?