Ik ben safe :d
Posts by J.Hermans
-
-
Ik wil dat wel doen.
Maar je zal dan wel nog tot maximum donderdag moeten wachten.
Moet ik eerst wat geld overschijven naar Paypall acc :dindien het nog nodig is, gelieve pm te sturen.
-
Ik zou voor http://www.drac.be gaan.
Zij zijn broeder bedrijf van WeHost4u.eu dat nog in verder ontwikkeling enzo zitten.Mijn 3 site's lopen daar nu al een tijdje.
en eerlijk gezegt. ik heb van niks last!.Dusjah moet je mss eens even contact opnemen met hen?
-
Nederland mag je al schrappen xd
Ik denk1: Spanje
2: Duitsland
3: Portugal -
Idd ik zag aan de achtergrond zoiets van ferhat's Layout.
Ik ben zelf niet goed in designen.
Maar ik zou zeggen start even met wat Tutorials te volgen.Hier een linkje:
http://psd.tutsplus.com/articl…als-for-clever-beginners/Plus je Background.
Probeer eens iets zelf te maken. wie weet kan je daarop verdere ideeen enzo komen :d -
Je harde schijf is kapot.
Ik raad je aan zorgen dat je een backup hebt.
en een nieuwe harde schijf te gaan halen.die installeren enzo is totaal niet moeilijk.
Gwn het plaatje vanonder losdraaien. je hardeschijf er rustig uitnemen en alles losmaken wat er aan vast hangt.
Dan nieuwe erin, alles vastmaken wat er los is gemaakt.En klaar :d
dan windows even installeren en je backup :d
-
-
-
Beste Ferhat:
Aan hoeveel zat jij dan te denken?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.05.12 23:58:31:
We hebben een iets gevonden.deze mag :slotje:
-
ja de template files zijn allemaal php geen enkel psd file bij wel images.
Maar dara kan ik niets mee doen.verder vind ik niks.
Heb wel een menu editter gevonden maar het is een HC install en veeel werk en veel dingen die ik ni snap :s -
Ik zoek vooral iets waarmee ik zelf het Forum en de opties kan wijzigen.
Dus bv ik wil een nieuwe optie in het menu zetten of editten.
dan zou het leuk zijn dat ik dat kan via het admin.Ik heb echt overal al gezocht enkele uurtjes eraan gespendeerd maar vind het echt niet :s
Zou fijn als ik het had :d
-
Ik vraag mezelf af,
wat is het nut van dat soort virussen maken en verspreiden?Ze kunnen wel voor veel problemen zorgen.
Maar waarom wil je dat doen?Wat ben je er zelf mee als maken van het virus?
Ik snap het echt niet waarom ze dat doen |-) -
Beste Collega's,
Ik ben bezig met het inorde maken van de website van mijn Gaming Community.
Maar ik vind nergens in de scripts wat aanwijst tot de menu opties.
Ik wil komende dagen nieuwe opties en huidige opties bewerken en in het menu zetten.
Ik werk met de CMS genaamd "SMF" Simple Machine Forums.
Dus ik vroeg mezelf af of iemand me kon helpen met het vinden van het gedeelte van d emenu's in de scripting.
Hier krijg je tegen volgende week 5 euro voor via een overschrijving :d
Alvast bedankt!
-
-
Beste Collega's,
Ik ben volgende week van plan een grote verandering te doen wat het cms systeem mag betekenen van mijn Gaming Community.
Maar na een tijdje zoeken zijn er toch maar blijkbaar een miniem aantal websites waar je goede en voral een ruime keuze hebt aan Plugins voor dit soort cms's.
Maar wou even ter info vragen of jullie misschien nog andere sites weten waar ik nuttige plugins en mods kan vinden.
betalend of niet betalend maakt zoveel uit.
Alvast bedankt!
-
PM verzonden!
-
Deze mag voorlopig :slotje:
-
Beste Collega's
Wegens tijds te kort heeft mijn tot hier toe 2e webmaster helaas moeten aangeven dat hij geen tijd meer heeft om mij te helpen.
Ik zoek hierbij dus een Gemotiveerd persoon die mij en mijn community kan helpen met onze website.
Eisen:
- Je bent elke dag bereikbaar.
- Minimaal 18 jaar.
- Je kan met Deadline's werken.Kennis & Ervaring:
- Je hebt minimaal al 3 jaar ervaring met de volgende Programmeer talen.- PHP, CSS, HTML, JQuery, MYSQL etc. (Zeker en vast de basis ervan.
Je kan desnoods ook slicen en een klein beetje designen (dat laatste is een pluspunt.)Informatief:
Je werkt voor een Game Community die zeer snel groeit.
De website word elke dag bezocht en begint goed gebruikt te worden.Je staat in voor het maken/editten van nieuwe en of bestaande opties.
Je zal mee in het Management treden en het volledige beheer van de hele website op jou verantwoordelijkheid nemen.
Je werkt met een programma dat Taken inhoud die wij erin zetten met een deadline.
(deadline kan altijd overschreden worden)
Meer info komt bij de start van je JobVergoeding:
Min Loon: 30 Euro
Max Loon: Valt te bespreken.Info:
Je zal geen 100en euro's gaan verdienen.
In de toekomst zou dit perfect mogelijk kunnen zijn naargelang hoe goed onze donaties lopen.Je Loon zal ook berekend worden op wat je hebt gedaan voor de website en of het goed is of niet wat je werk betreft.
Indien u geinterreseert bent kan u ons op de volgende manieren bereiken.
Mail: Gelieve de regels nog eens na te lezen!
Of u stuurt mij een PM!Wij betalen via:
Bankoverschrijven.
In de toekomst desnoods Paypall maar nu momenteel niet!. -
Beste collega's,
Ik heb een tijdje geleden een Hosting pakket gehuurd bij Versio.
Nu heb ik die niet lang gebruikt omwille van prive redenen.
Maar ik had toen een Adwords coupon t.w.v. 75 euro gekregen.
Die hoorde toen bij dat Hosting pakket.Waaromdoe ik dit weg?:
Ik heb zelf geen site die ik kan gebruiken met die coupon.
Heb die Coupon eigelijk nooit kunnen gebruiken (Te kort aan kennis etc etc xd)Ik kan die moeilijk gewoon weg doen toch?.
Dus dacht ik ga die verkopen.De persoon die me het eerste Pm't krijgt deze coupon voor 50 Euro
Hij gaat niet voor meer en of minder de deur uit!!!.Ik verwacht hierbij een snelle afhandeling en hopelijk een goede zaak te kunnen doen.
PM Me met je intresse, en de rest bespreken we in privé.Betalings Mogelijkheden:
Bank overschrijving / PaypallIk kan die moeilijk gewoon weg doen.
Dus dacht ik ik ga die verkopen.Alvast bedankt!.
Mvg,
Jordi Hermans
-
Mss een soort van Name rating.
Zodat je andere mensen hun opgegeven namen kan raten :d
En bv de beste rate kan je belonen met eender wat :dVerder zou ik de Getekende vis zelf beetje uitwerken.
iets mooier tekenen, en desnoods inkleuren.
Voor de rest ben je echt fantastisch bezig :d