Posts by J.Hermans
-
-
Beste Collega's.
Ik ben op zoek naar Partners/Linkpartners.
Wie zijn wij:
Wij zijn een Multi Gaming community met ongeveer al een 65 actieve leden.Wij steunen ook Vaste Teams die zich bij ons kunnen vestigen onder onze naam. Wij financieren dan ook meteen hun eigen match servers zodat zij ongestoort kunnen gamen in de competitieve wereld.
Zo hebben wij al 3 actieve teams die al enkele maanden bij ons gevestigd zijn.Wat zoeken wij precies in deze partnerschap/
Wij zoeken partners die ons vooral kunnen helpen met promoten.
Google, etc., Wij verlangen niets, wij proberen gewoon met onze partners samen af te spreken hoe en wat we gaan doen. Linkruil is zowiezo vanzelfsprekend indien mogelijk!.Wat kunnen wij u bieden:
Linkruil.
Advertentie van uw site (geen concurerende site('s)
Dit dan op onze social network pagina's en onze servers en natuurlijk onze website.Indien u zelf bereid bent om te doneren aan onze community (waar iedereen natuurlijk vrij in is) Kunnen wij u ook steunen op vlakken waar mogelijk is en en vlakken waar u desnoods steun bij wenst te krijgen.
Indien u meer informatie wenst gelievedeze via PM of een ON-Topic reactie.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Mvg,
Jordi Hermans
-
zijn alle rechten inbegrepen enzo?
-
Ander lettertype.
Betere kleurcombinaties mogen er ook wel zijn.
Rood is namelijk al agezaagd.Je header is TE die mag je best al verieuwen.
en zoals hierboven al werd gezegt.
Bredere content, en uw menu's ook verbreden. -
Dan kan je idd het beste een sio cd braanden en die uitvoeren op die pc :d
of gwn een herinstallatie met een cd die je misschien van iemand mag lenen? :s
-
12.50 euro op vrnet.be
-
Citaat van rickvbeek
tegenwoordig doen ze geen cd meer van Windows zelf bij de computer.
Maar als je vertelt welk Windows je precies hebt kan ik een ISO sturen van die Windows.die kan je dan vervolgens branden en achter op je laptop zit normaal gesproken de serail key van Windows.
Een ISO cd is idd ook een optie.
Maar voor mensen die niet al te veel kennis hebben van een pc, is dit niet altijd aan te raden.MAAR Een "Clean ISO Install" zoals ze dat noemen, is in dit geval wel zeer handig.
-
Normaal kan je bij de meeste laptops gebruik maken va het recovery systeeM
Vooral HP ondersteund deze functie.Dan kan je heel je pc weer herinstalleren.
(Bij het missen van backups zal je wel al je bestanden kwijt zijn. :s)
verder heb je geen cd of iets nodig enkel de memory stick en of andre externe onderdelen om zo je backups te bewaren.
Indien het je nog niet lukt, raad ik je de site van microsoft aan. daar staat alles netjes stapgewijs uitgelegd voor jou probleem.
veel succes :cheer:
-
10 euro vrnet
-
-
Deze mag dicht.
Ik word al verder geholpen door Jerremy.:slotje:
-
Ik vind het zeer mooi.
Maar ik zou er desnoods een lichtkleurige tint als background color aan toevoegen. -
:slotje:
-
5 euro!
-
Normaal gezien staat dat in je handleiding van je router :s
-
Citaat van CCScripter
Ik kan je ermee helpen heb een eigen CMS die ik je kan geven btw ik edit er wat je wilt ;x voor verdere info add me msn [bewerkt door brentvdh]
Heb je mss al enkele voorbeelden van sites die jij zelf hebt gemaakt? :s
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.08.12 16:58:04:Citaat van CCScripterIk kan je ermee helpen heb een eigen CMS die ik je kan geven btw ik edit er wat je wilt ;x voor verdere info add me msn [bewerkt door brentvdh]
Sorry, ik neem liever ieand anders aan, die ik wat beter ken en of waar ik positieve referenties van kan krijgen.Ik heb net van jou negatieve referentie gekregen.
Misschien andere keer.
Toch bedankt voor de aanbieding :s -
Beste Collega's,
Ik zoek ieand de me kan helpen met de webblog site van mijn community.
Ik heb namelijk moeite met het samenstellen en ordenen van het menu.
Ik wil 4 menu tabs, waarin ik via een dropdown sub opties kan toevoegen. ook zou het handig zijn dat mijn extra hulp kan zorgen voor een soort van gallerij en video zone om trailers etc op te kunnen posten die we van het internet zullen halen.
Indien jezelf php, html en css kan scripten is dat zeker een pluspunt.
Loon: + 50 euro vanaf september.
Meer Info: Pm
Website waar je aan zal werken: http://www.feed.epuxgaming.comMvg,
Jordi Hermans
-
-
Beste Collega's
Ik ben eigenaar van een Game Community.
Maar wij zouden graag in de nabije toekomst een blogsite maken.Een mooie game template, goede cms voor het beheren van de site etc etc.
Maar ik vroeg me af.
Welke cms is het beste hiervoor.
Ik ken ondertussen als, Wordpress, Drupal etc.Maar we zouden willen weten welke voldoet het beste aan de onderstaande eisen:
- Easy to use.
- Vlodoende keuze aan Gaming templates (Gratis)
- Gemakkelijk aanpasbaar via het script e of het beheer panel.
- Misschien iets typisch voor clans.
- Templates zouden ook deels moeten kunnen worden aangepast.Wie kan me verder helpen?
PM me f reageer hieronder.
Gelieve on topic te blijven.Mvg,
Jordi Hermans
-
Ik zie geen link?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.06.12 11:13:51:
owja toch,Euhm ik vind het nu momenteel een vrij lelijke layout :s
Maar ik zie wat je bedoeling is, en dat bevalt mij persoonlijk wel wat.Enkel je kleurtjes wat aanpassen enzo.
en wat meer informatie meegeven.