Ik vrees dat die niet snel zal wordne vrijgegeven hoor.
Maar anders moet je even aan een super moderator vragen?
Posts by J.Hermans
-
-
owja euhm <br /> kan dat kloppen?
-
Code
Toon Meer<div id="menu"> <ul id="avmenu"> <li><a href="index.php">Home</a></li> <li><a href="index.php?p=editmenu">Menu controlepaneel</a></li> <li><a href="index.php?p=pageadd">Pagina controlepaneel</a></li> <tr> <li><a href="index.php?p=faq">Hulp</a></li> <li><a href="index.php?p=editmenu">Menu controlepaneel</a></li> <li><a href="index.php?p=pageadd">Pagina controlepaneel</a></li> </ul> </div>
Maar zorg ook dat je width word vergoot :d
en je width bij "av" ook 100% -
Wat bedoel je met kleine images in de menu buttons?
En een andere header, hiermee bedoel je wat precies?je hebt bv voor statistieken zal ik zeggen zo een 3 blokkige image.
Die kan je altijd in de menu button verwerken?
Ervoor erna of in de button zelf.Iedereen heeft het al wel eens gezien?
http://bulletstar.be/ login area rechts boven.
-
Ik vind het eerlijk gezegt ook een zeer raar verhaal.
Maja de landen uit dat continent veroorzaken wel wat meet gelijkaardige en of ergere verhalen... -
-
30 Euro is helemaal niet slecht.
Eigenlijk "easy money" voor deze Battle als je het mij vraagt.
Maja iedereen heeft uiteraard zijn eigen mening en visie hierover... -
-
-
Mmm spijtig dan.
-
De Layout wil ik wel kopen voor 4 euro.
Want het is maar 1 plaatje dat erin zit en niet echt al teveel werk is aangeweest.
En wil graag de .PSD -
-
Street kings is ook een aanrader voor de mensen die van actie films houden :d
En coach carter is ook wel een goeie film -
Ik sluit me volledig aan bij de meninf van R.Jipping.
Het is opzich geen laag bedrag voor een logo.
Want je kijkt dat andere (bedrijfs) eigenaren bv maar 10 - 15 euro betalen voor een mooi logo voor hun game, bedrijf, of algemeen bezien website.
Vind ik deze prijs wel een mooie prijs.Er steekt zeer veel geld in de servers en licenties en ik denk dat sommigen onder ons dat wel vergeten zijn of misschien niet durfden denken.
In ieder geval iedereen nogmaals veel succes gewenst en mogen de mooiste winnen! -
BIN!
Betaling word woensdag namiddag gestart meer details via PM aub!
-
Deze films ben ik nu aan het downloaden of zijn al gedownload :d
Sicialiana Rebelle.
Jarhead.
The footbal factory.
Saw 5 & 6
Badboys 1&2
The Collecter
Sweet november
Hostel 1&2
Recoil
American Pie reta house
American Pie he reunion
American Pie hole in oneOndertussen al 15 films. waarvan er al 3 zijn voltooid :d
-
Cijfer: 8/10
Positieve punten: Mooie kleuren combinatie, Lettertype is ook perfect!
Negatieve punten: Menu Buttons, Header
Tips & verbeteringen: Gebruik strakkere en andere menu buttons, en mss ook kleine images in je Menu buttons.
Ik zou ook een andere header gebruiken.
Overige: Voor de rest mooi afgewerkte layout met een mooie content. -
Wat voor genre houd je? Ik heb namelijk nog genoeg films in mijn inventaris liggen
Maffia, Actie, dans, Romantiek, Horrors -
Volgens een medewerker van het Iraanse ministerie van telecom was de blokkade van Gmail een 'fout'. De blokkade is inmiddels ongedaan gemaakt. Ook de beveiligde versie van de Google-zoekmachine is weer te gebruiken.
Mohammad Reza Miri van een comité van het Iraanse ministerie van telecom dat als taak heeft om het internet te filteren, stelt volgens persbureau AFP dat de blokkade van Gmail per ongeluk gebeurde. Deze inmiddels teruggedraaide blokkade zou een neveneffect zijn geweest van een blokkade van YouTube, waarschijnlijk vanwege de omstreden anti-islamfilm Innocence of Muslims. Iran zou niet genoeg 'technische knowhow' hebben gehad om alleen YouTube en niet Gmail te blokkeren.
Dat is echter weinig aannemelijk; YouTube werd immers al sinds de Iraanse presidentsverkiezigen van 2009 in dat land geblokkeerd. Bovendien zei een medewerker van de organisatie die belast is met het opsporen van illegale content eerder expliciet dat Gmail en Google in heel Iran zouden worden gefilterd. Toch bleek alleen de met ssl beveiligde versie van de Google-zoekmachine niet te gebruiken, in tegenstelling tot wat verschillende media, waaronder Tweakers.net, meldden.
Door enkel de onbeveiligde versie toe te staan zou de Iraanse overheid desgewenst kunnen bijhouden welke zoekopdrachten Iraniërs uitvoeren. Inmiddels is ook de beveiligde versie van Google weer te gebruiken.
Misschien is de Iraanse overheid geschrokken van de ophef die de kop opstak na de blokkade van Gmail. Zelfs de Iraanse media, die doorgaans als spreekbuis voor de overheid fungeren, berichtten kritisch over de blokkade.
Zondag berichtte persbureau AP dat Iran met een eigen e-maildienst zou komen, met de naam Fajr. Dat is Iraans voor 'dageraad'. Ook op de planning staat een zoekmachine, met de naam Fakhr, Iraans voor 'trots'. Iran wil al langer met een eigen, 'halalversie' van het internet komen, die is afgesloten van de rest van het internet. Of normale internettoegang blijft bestaan naast de halalversie, is nog onduidelijk.
Bron: http://www.tweakers.net
-
Bedankt allemaal!.
deze mag dicht!.Ben nu 12 films aan het downloaden :d