Posts by J.Hermans

Maar zorg ook dat je width word vergoot :d
    en je width bij "av" ook 100%

Wat bedoel je met kleine images in de menu buttons?
    En een andere header, hiermee bedoel je wat precies?

je hebt bv voor statistieken zal ik zeggen zo een 3 blokkige image.
    Die kan je altijd in de menu button verwerken?
    Ervoor erna of in de button zelf.

Iedereen heeft het al wel eens gezien?

http://bulletstar.be/ login area rechts boven.

Tuurlijk wel.
    maar dat moet via een PHP script geworden gedaan.
    Om alles aan elkaar te linken en de juiste informatie te kunnen oproepen via de database.

Maar misschien is er wel iemand die je kan helpen.
    Zo niet, kan je altijd google raadplegen!

30 Euro is helemaal niet slecht.

Eigenlijk "easy money" voor deze Battle als je het mij vraagt.
    Maja iedereen heeft uiteraard zijn eigen mening en visie hierover...

Dat moet je met PHP Gaan doen
    anders moet je even googlen hoe en wat.
    Want ik kan je daar spijtig genoeg niet mee helpen.

Maar met installaties van plugins etc ben ik zeker en vast wel beschikbaar.
    Gratis uiteraard.
    Alle nieuwe kennis is welkom voor mij :d

Er zit een upload map bij, die gewoon uploaden op je hosting.
    Dan de installatie uitvoeren.

Verder zou k ook je Database info bijhoude want die ga je nodig hebben.
    Indien je hulp had gewenst zou ik je gerust willen hebben ik hoef daar dan ook niets voor inruil te hebben :d

Ik sluit me volledig aan bij de meninf van R.Jipping.

Het is opzich geen laag bedrag voor een logo.
    Want je kijkt dat andere (bedrijfs) eigenaren bv maar 10 - 15 euro betalen voor een mooi logo voor hun game, bedrijf, of algemeen bezien website.
    Vind ik deze prijs wel een mooie prijs.

Er steekt zeer veel geld in de servers en licenties en ik denk dat sommigen onder ons dat wel vergeten zijn of misschien niet durfden denken.
    In ieder geval iedereen nogmaals veel succes gewenst en mogen de mooiste winnen!

Deze films ben ik nu aan het downloaden of zijn al gedownload :d

Sicialiana Rebelle.
    Jarhead.
    The footbal factory.
    Saw 5 & 6
    Badboys 1&2
    The Collecter
    Sweet november
    Hostel 1&2
    Recoil
    American Pie reta house
    American Pie he reunion
    American Pie hole in one

Ondertussen al 15 films. waarvan er al 3 zijn voltooid :d

Cijfer: 8/10
    Positieve punten: Mooie kleuren combinatie, Lettertype is ook perfect!
    Negatieve punten: Menu Buttons, Header
    Tips & verbeteringen: Gebruik strakkere en andere menu buttons, en mss ook kleine images in je Menu buttons.
    Ik zou ook een andere header gebruiken.
    Overige: Voor de rest mooi afgewerkte layout met een mooie content.

Volgens een medewerker van het Iraanse ministerie van telecom was de blokkade van Gmail een 'fout'. De blokkade is inmiddels ongedaan gemaakt. Ook de beveiligde versie van de Google-zoekmachine is weer te gebruiken.

Mohammad Reza Miri van een comité van het Iraanse ministerie van telecom dat als taak heeft om het internet te filteren, stelt volgens persbureau AFP dat de blokkade van Gmail per ongeluk gebeurde. Deze inmiddels teruggedraaide blokkade zou een neveneffect zijn geweest van een blokkade van YouTube, waarschijnlijk vanwege de omstreden anti-islamfilm Innocence of Muslims. Iran zou niet genoeg 'technische knowhow' hebben gehad om alleen YouTube en niet Gmail te blokkeren.

Dat is echter weinig aannemelijk; YouTube werd immers al sinds de Iraanse presidentsverkiezigen van 2009 in dat land geblokkeerd. Bovendien zei een medewerker van de organisatie die belast is met het opsporen van illegale content eerder expliciet dat Gmail en Google in heel Iran zouden worden gefilterd. Toch bleek alleen de met ssl beveiligde versie van de Google-zoekmachine niet te gebruiken, in tegenstelling tot wat verschillende media, waaronder Tweakers.net, meldden.

Door enkel de onbeveiligde versie toe te staan zou de Iraanse overheid desgewenst kunnen bijhouden welke zoekopdrachten Iraniërs uitvoeren. Inmiddels is ook de beveiligde versie van Google weer te gebruiken.

Misschien is de Iraanse overheid geschrokken van de ophef die de kop opstak na de blokkade van Gmail. Zelfs de Iraanse media, die doorgaans als spreekbuis voor de overheid fungeren, berichtten kritisch over de blokkade.

Zondag berichtte persbureau AP dat Iran met een eigen e-maildienst zou komen, met de naam Fajr. Dat is Iraans voor 'dageraad'. Ook op de planning staat een zoekmachine, met de naam Fakhr, Iraans voor 'trots'. Iran wil al langer met een eigen, 'halalversie' van het internet komen, die is afgesloten van de rest van het internet. Of normale internettoegang blijft bestaan naast de halalversie, is nog onduidelijk.

Bron: http://www.tweakers.net