Posts by J.Hermans

Beste Collega's,

Ik heb net een VPS server aangeschaft.
    Dit om al mijn site's zelf te beheren etc etc qua beveiliging en al die andere zaken.

Nu is het probleem. De persoon die normaal ging helpen met alle overzet van data's etc is langdurig afwezig gemeld.
    En ik wil alles zsm op die vps server zetten. Is er iemand die me kan helpen aub?

Indien er een vergoeding is gewenst, is dat altijd bespreekbaar uiteraard.

Opzich ziet het er al beter uit dan je eerste lay.

Ik vind wel dat je alles wat meer mag opvullen met wat voorbeeld text.

En desnoods ervoor zorgen dat mensne niet zien dat je randjes gebruikt.
    Probeer alles wat min of meer te egaliseren en zorg ok voor die buttons dat deze weg zijn.
    En dat je er nieuwe maakt.

Probeer wel op je lettertype en lettergrootte te letten.
    Want op deze moment vind ik het niet echt mooi.

Maar wel een kleine positieve vooruitgang, keep on going!

Hallo,

Ik heb de net de Samsung Galaxy SIII gekocht.

Maar vroeger had ik een cer Liquid MT.
    En daarop gebruikte ik vooral de Go apps, zoals de Go Contacts, Go SMS etc.

Maar nu ik een geavanceerdere gsm heb. En al meteen ondervind dat hij met de Go apps precies niet zo goed overweg kan (blokeert tijdens openen etc).
    Wilde ik even hier de raad vragen.

Ik heb vooral apps nodig voor mijn smsjes, contacten, muziek en films.
    Nu op zich staat er standard wel een leuke app op voor mijn muziek en filmpjes.
    Maar wil het er toch maar even bij vragen.

Alle suggesties zijn goed.
    Indien mogelijk ook even bijschrijven of je dezelfde gsm hebt/had (Galaxy SIII) dus.

Alle servers die een statisch IP hebben gaan.
    Weet niet of dat met GunZ ook zo is.

Verder kan je er altijd eens een account opmaken en rondkijken :d

De frames zelf, kan je zelf krijgen op gametracker.com
    Daar moet je op basis van de server IP's in te voeren zo tot die stats komen.

Dan kan je ook keuze maken uit enkele banners voor op je site te zetten.
    De iframe code's staan er ook altijd dan meteen bij, zodat je enkel hoeft te copy pasten :d

Ik kan je wel helpen als je wil hoor. Heb er al jaren ervaring mee :d

Beste Collega's,

Ik heb net vbulletin 5 connect aangekocht en geinstaklleerd op http://cranked-unit.com
    PS: Niet letten op de header, die word nog vernieuwd.

Maar ik zoek eigelijk sites waar je veel gratis mods kan vinden.
    Ik ben al enkele dagen aan het zoeken, en kom steeds op de zelfde site's uit.

Deze site's kom ik het meeste tegen, die wel interresant kunnen zijn, maar te duur of te wijnig aanbod...

http://www.vbulletin.com
    http://www.dragonbyte-tech.com/vbecommerce.php
    http://www.snogssite.com/
    http://www.siteground.com/tuto…lletin/vbulletin-mods.htm
    http://vbulletin-mods.co/

Op al deze site's heb je ook een account nodig om iets te downloaden.
    Opzich geen probleem. maar dan kosten de deftige mods ook wel een smak geld.

Dus daarom dat ik jullie hulp inschakel.
    Hopelijk kunnen jullie me verder helpen.

Ik heb vooral nog mods nodig voor custom pages te maken.
    Een mod om usergroups te groeperen.
    Een mod die customprofile fields kan aanmaken.
    Die is er standard al bij, maar dat is geen vette om daar mijn mening over te delen.

Hallo Victor.

Wat stel je voor als project.
    Gezamenlijk een spel maken lijkt me wel leuk,

Lijkt zeer leuk,

Maar ga jij dan met misschien 10 - 30 anderen aan een spel beginnen?
    Lijkt me niet handig. 1 - 3 personen is al voldoende.
    Of je wil een mega project starten. Maar dan moet er wel het één en ander georganiseerd worden hé!.

Ik raad Dreamweaver aan.
    betrouwbaar, gemakkelijk, zeer goed.
    En naar mijn mening toch wel HET programma ervoor.

Maar Zend, Notepad ++, Eclips en PHPDesigner zijn ook zeker en vast niet afgeraden :D

Is al een goed record.

Hopelijk dat we in de toekomst nog meer webmasters hebben zodat we één grote community zijn.
    En zo kunnen de minder vaardige scripters onder ons ook weer eens sneller worden geholpen.

En zo word iedereen er stukje bij stukje beter van :d

Ikzelf ben al 3 jaar aan het leren scipten.
    Zelfs ik kan nog geen perfecte site helemaal alleen maken.
    Laat staan dat jij dat wel kan?. Als ik je site zie. zie ook geen ervaring.

Verder wil/kan ik je wel helpen.
    Maar ik wil PRECIES weten wat mijn taken worden.
    Want als ik meer moet gaan coderen dan jou, wil ik wel 60 tot 70% hebben.
    Aangezien het om Co Owner schap gaat.

Verder kan je misschien wat meer details plaatsen over welke activiteiten er PRECIES gaan worden vericht.
    Zo kan iedereen het ook iets gemakkelijker inschatten of het iets is voor ons of niet...

Zorgvuldig werken en zorgen dat je niet teveel code schrijft die niet nodig is.

Zorg ook voor een goede uitgebreide server.
    En ook zorgen dat je je bestanden niet te diep verstopt.

De twee leerlingen van het Regius College in Schagen die spyware hadden geïnstalleerd op pc's van leraren, zijn tot het einde van het schooljaar geschorst.

De twee VWO-leerlingen die begin dit jaar waren betrapt op het installeren van spyware op de laptops van enkele leraren, zijn door de school geschorst tot het einde van dit schooljaar. Eerder meldde een van de jongens op Facebook dat hij van school was afgestuurd, maar dat blijkt nu een schorsing te zijn, meldt RTV Noord-Holland.

Zeven toetsen vooraf ingezien
    De jongens waren eerder dit jaar door de politie aangehouden nadat bleek dat de laptops van enkele leraren waren besmet met spyware. Die malware bleek door een 17- en 18-jarige scholier te zijn geplaatst. Naar nu blijkt hebben de leerlingen zeven toetsen vooraf kunnen inzien. Het cijfer dat zij hebben gekregen voor die toetsen is nu aangepast naar een 1. Ze mogen die toetsen niet herkansen.

De jongens mogen aan het einde van dit schooljaar wel nog hun school- en eindexamens maken, maar moeten dat doen op een andere vestiging van het Regius College. De politie heeft de zaak nog steeds in onderzoek. Over strafrechtelijke vervolging is zodoende nog niets bekend.

Bron: http://webwereld.nl/nieuws/113…eschorst-door-school.html

Apple heeft een groot beveiligingslek in zijn site om wachtwoorden te herstellen gedicht. De site werd na de ontdekking van het lek enkele uren offline gehaald.

Met alleen een e-mailadres en geboortedatum van een persoon was het mogelijk op Apple's iForgot-site iemands Apple ID te wijzigen. Dat kon door een URL op iForgot te manipuleren. Dat werd vrijdagavond ontdekt door de site The Verge. Door het lek was er geen antwoord op de geheime wachtwoordvraag nodig, wat normaal gesproken voor het wijzigen van een wachtwoord vereist is. Mailadressen en geboortedata zijn van veel mensen op internet makkelijk te vinden.

Apple haalde de 'wachtwoord vergeten'-functionaliteit na de ontdekking enkele uren uit de lucht om het probleem op te lossen. Nadat dat zaterdagochtend was gebeurd, kwam iForgot weer beschikbaar. De exploit werd volgens iMore niet langer.

Twee-staps-verificatie
    Apple voerde afgelopen week ook 'authenticatie in twee stappen' in, waarbij gebruikers behalve een wachtwoord ook een extra code die naar een mobieltje wordt gestuurd moeten invoeren. De twee-staps-verificatie is in Nederland nog niet beschikbaar.

Bron: http://webwereld.nl/nieuws/113…ek-in-wachtwoordsite.html

Ik heb normaal gezien altijd de playstation, pc en laptop aanstaan.
    Maar om mijn klein hartje toch te tonen heb ik alles behalve de desktop pc afgezet en heb ook de nachtverlichting op onze optrit en de tuinen uitgeschakelt.
    Ook heb ik men GSM niet opgeladen dat uur (terwijl het echt wel nodig was...)

Verder heb ik niet echt bijzondere dingen gedaan voor het milieu.

Iedereen bedankt!.

Ik heb net besloten om Outlook dan toch te kopen.
    Ik Heb nog andere referenties gekregen en ze zijn toch zeer positief.
    Verder ben ik nu net begonnen met Outlook.
    En het is echt wel de moeite waard. Het officie pakket is op zich nog goedkoop met wat je krijgt.
    Maarja..., Mij hoor je niet klagen!