@ Fils,
Ja daar haal ik hem ook normaal.
Maarja, je weet maar nooit he, fake site's genoeg op het net -.-
@ Fils,
Ja daar haal ik hem ook normaal.
Maarja, je weet maar nooit he, fake site's genoeg op het net -.-
Dat klopt, maar gebeurd in kleinere maten dan op de pc
Tevens zal het vast nog wel een tijd duren voordat de next-gen consoles backups kunnen afspelen.
Dus raden waar ze eerder een uitvoering zullen uitbrengen
EDIT:
Misschien verstandiger om te wachten totdat rockstar zelf wat laat weten :p
Is beste beslissing.
Ben zelf niet iemand die op dat soort "geruchten" ingaat.
Ik neem aan dat je via de site van wordpress zelf wel een juiste en goede wordpress kan vinden?
Of zijn er ook al x-xx aantal valse site's op het net? :s
Je mag altijd proberen hoor, maar ik betaal enkel voor iets dat naar mijn zin is en iets dat deftig werkt!
Heb voor alle veiligheid de install map gedelted.
Mijn excuses,
Maar ik verkies liever iemand die ervaring heeft ermee.
Heb al 1 PM gehad.
Ik wacht tot einde deze week, dan zal ik mijn partner kiezen.
Hoi allemaal!
Ik hoop alvast dat jullie vakantie goed was, die van mij was alvast heel goed!.
Ik ben opzoek naar een VBulletin Mod.
Hieronder even een overzichtje gemaakt van wat en hoe etc..
Wat zoek ik:
Registratie mod. (Waardoor ik nieuwe ledne stapgewijs kan laten registreren.)
Een edit over mijn application forms mod. (Om applicaties ook stapgewijs te laten verlopen)
Iemand die mijn menu kan aanpassen zodat ik iconen kan gebruiken.
Mijn Budget is:
Nog over te komen. Want ik kan dit moeilijk inschatten.
Je krijgt bij de aanvang van het werk een aanbetaling van 60% van het afgesproken bedrag.
De rest word uitbetaald bij einde van je werk.
Betalingen worden gedaan via:
Bankoverschrijving.
Paypal (kan dan wel enkele dagen duren.)
Je ontvangt wel een screenshot van de betaling.
Voor je vragen kan je terecht via:
PB, of skype
(skype ben ik zeeeer wijnig aanwezig)
Bijkomende informatie:
* Ik verlang dat je zelfstandig kan werken. En dat je voor je begint, alle nodige informatie vraagt die je gaat nodig hebben tijdens je werk. (Dat sluit niet uit, dat je niets van bijkomende info mag vragen tussendoor).
* Je test alles tot alles perfect werkt.
* Ik betaal je voor de mod, en niet voor je werkuren!!!
* Als alles goed gaat, en ik ben super tevreden, krijg je een EXTRA CENTJE!
Alvast bedankt!
Logitech G110.
Kan je zelfs je volume et een scrollertje wijzigen, next prev song etc etc.
EZxtra G Buttons.
Goed leuk, en je kan je toetsenbord een kleurtje geven
Kijk hier maar:
http://www.alternate.nl/html/s…ry=Logitech+G110+&x=0&y=0
Veel succes Willen en L. Groot!
Ik vind Roundcube het beste,
Die sqrlmail ofzoiets vind ik op niets trekken.
Verder ben ik hele tevreden van Roundcube.
Handig, easy to use, en je kan er alles mee waarvoor het bedoeld is :d
Mijn pc kost totaal 2400 euro.
Ik heb een de volgende specificaties:
Quad Core I7 (CPU)
ASUS Maximus Extreme (Moederbord)
2x Nvidia GTX 690 4GB DC20 (Grafische Kaart)
Cooler Master Eisberg 240 (CPU Koeling)
Corsair Vengeance 16 GB DDR3 (Werk geheugen)
500 GB SSD Harde schijf.
2 x 1 TB Harde schijf.
Mijn pc case is: Antec Nine Hundred two V3. Zie Linkje: https://www.google.com/search?…%20ninehundred%20two%20v3
Plus ja gewoon de windows 7 HP versie.
Ik heb wel upgrades uitgevoerd.
Zoals de CPU Koeling en 1 TB schijf en 1 grafische kaart zijn achteraf bijgekocht.
Toch ben ik zeer tevreden ervan.
Hij is snel, stil, en je hebt veel overclock mogelijheden.
hoewel je eigelijk niets zou moeten overclocken, want hij draait perfect!.
Alle games etc kan je easy op hard spelen plus probs heb ik nog nioet gehad.
Hij is nu een half jaar oud :p
Zou leuk zijn, als je dan ineens even wat bestellingen doet via online shops etc...
Ik zou even heel veel centjes gaan uitgeven :d
Ik heb zelf de S3, maar aangezien het een clone is zou ik kiezen voor de Z10.
Super mooi toestel, veel mogelijkheden, handig te gebruiken, snel en ok nog eens een super harde concurrent voor samsung en apple :d
Oracle is van plan om de manier te veranderen waarop het veiligheidslekken in Java repareert, waaronder nieuw gecentraliseerd beleidsbeheer voor het grootbedrijf en ‘whitelisting’ voor de enterpriseomgeving.
Het bedrijf hoopt zo de “ernst en exploiteerbaarheid te verminderen van mogelijke kwetsbaarheden in Java voor de desktopomgeving” en wil “aanvullende beveiligingsmechanismen voorzien for Java in de serveromgeving”.
Dat schrijft Nandini Ramani, het hoofd softwareontwikkeling van Oracles Java-platform afgelopen donderdag in een verklarende blogpost.
Ramani verwijst in het artikel indirect naar het schandaal dat vorig jaar ontstond toen verschillende grote techbedrijven slachtoffer werden van hacks, omdat werknemers Java plug-in draaiden binnen hun browser en zo ten prooi vielen aan zerodayaanvallen.
De Oracleman richt zich liever op de ‘beveiligingswaarde van Java’ en prijst zichzelf voor het feit dat het Sun Microsystems de juiste manier heeft geleerd om repararaties uit te voeren ‘op volgorde van prioriteit’ en dat ‘binnen een gestelde tijdsperiode.’
Schouderklopjes
Ramani merkt ook op dat de ontwikkelaars van Java “de productie van beveiligingsreparaties aanzienljk heeft versneld” nadat het Sun overnam in 2010. De softwaregigant zegt dat het zal doorgaan met de versnelling van het patchproces, zodat die vanaf oktober op hetzelfde tijdsschema zullen liggen als andere Oracle-producten.
Oracle zegt dat zijn voornaamste leverancier van broncodeanalyse speciale geautomatiseerde software (zogenoemde ‘fuzzing’ tools) heeft ontwikkeld die in staat zijn om specifieke kwetsbaarheden sneller op te sporen.
De maker van Java meldt ook twee belangrijke verbeteringen aan de beveiliging van service en diens uitrol in de bedrijfsomgeving.
Scheiding tussen desktop en server
Oracle heeft stappen genomen om de gewraakte browserplugin los te koppelen van zijn serverversies. Het benadrukt dat de veiligheidsproblemen van Java nooit invloed hebben gehad op zijn serverproducten. Maar het heeft desondanks deze stap genomen omdat “organisaties die Java-applicaties op hun servers draaien hun bezorgheid hadden geuit.”
Vanaf Java 7 (Update 21) zal de nieuwe Java-distributie voortaan bekend staan als ‘Server JRE’. Dit betekent dat de serverversie niet meer de automatische updatefunctie, de browserplug-in en de installatiemodule zal bevatten die Java-installaties voor thuisgebruikers wel bevatten.
Bedrijven die een server- of enterpriseversie draaien van Java kunnen de browserplug-in vaak niet uitschakelen, omdat ze dan immers de toegang kwijtraken tot belangrijke software die is gebouwd op Java.
Oracle zal daarom nieuwe beheerfuncties toevoegen die het eenvoudiger maakt voor systeembeheerders om meer controle uit te oefenen over de beveiliging tijdens het installeren en distribueren van Java in hun organisatie.
Beter beveiligingsbeheer
Deze nieuwe beheerfuncties moeten het risico verkeinen dat malware zich naar desktopmachines verspreidt en maakt het bovendien aan serverzijde mogelijk om Java-applets te ‘whitelisten’ die mogen worden gedraaid op bedrijfsmachines.
Ramani wil tenslotte nog kwijt dat de snelheid waarmee bugs worden gerepareerd, heeft geleid tot ‘minder openstaande bugs in Java op het gebied van beveiliging.’
“Het is onze veronderstelling dat als resultaat van onze voortdurende inspanning voor security we de exploiteerbaarheid en ernst van mogelijke Java-dreigingen zullen verminderen voor de desktopomgeving en aanvullende beschermingen kunnen leveren voor Java in de serveromgeving”, aldus de Oracle-chef.
Bron: http://www.zdnet.be/article/14…-betere-beveiliging-java/
Moderator Actie!:
Voor nu accepteren we dit nieuws, maar in het vervolg wel in eigen woorden verwoorden!
Al in het voorjaar verklapte Samsung dat er tegen de zomer nieuwe Galaxy Tab-tablets zouden opduiken. Nu zijn er meer details bekend over deze Tab 3's. Er was al eerder een Galaxy Tab 3 met een 7 inch voorgesteld.
In de Benelux is er officieel niets gecommuniceerd, maar in de Verenigde Staten zijn de nieuwe tablets reeds voorgesteld. Het gaat om twee versies: een tablet met een 8 inch-scherm en een toestel met eentje van 10,1 inch. De resolutie is in beide gevallen hetzelfde: 1.280 x 800.
De Galaxy Tab 3 8.0 en Tab 3 10.1 lijken in elk geval heel sterk op de vorige generatie, met een belangrijk verschil: er is nu een hardwarematige home-knop.
De hardware is bovendien sneller: de 8 inch pronkt met een 1,5 GHz dualcore-processor, terwijl de 10.1 inchuitvoering beschikt over een dualcore-processor aan 1,6 GHz. De chip in de 10,1 inch-tablet zal door Intel geleverd worden. Dat bevestigde Samsung tegenover The Verge. De 8 inch beschikt over 1,5 GB RAM, terwijl de 10,1 inch het met 1 GB RAM moet stellen. Allebei komen ze in een variant met 16 of 32 GB interne opslag.
Beide tablets hebben een 1,3 megapixelcamera aan de voorkant. Maar de camera aan de achterkant verschilt. Die heeft bij de 8 inch 5 megapixels en bij de 10,1 inch maar 3 megapixels. De kleine tablet heeft een batterij van 4.450 mAh, bij de grote tablet is dat 6.800 mAh.
Alle twee draaien Android 4.2.2 en beschikken over softwarefeatures als S Translator (bekend van de Galaxy S4-telefoon). Het lijkt er ook op dat de twee nieuwe tablets beschikken over een infrarood-oog met een bijhorende universele remote-app. Die functie was ook al aanwezig op de Galaxy Note 8.0, dus zo onwaarschijnlijk lijkt dat niet.
De exacte prijzen en lanceerdata voor onze contreien zijn nog niet bekend.
Bron: http://www.zdnet.be/article/14…galaxy-tab-3-8-0-en-10-1/
Ok bedankt, Zirax!
Ik ga eens kijken naar dat nummer om te bellen.
Alvast bedankt!
Ik voel me echt gekl**t door deze stommiteit.
Maar hopelijk kan playstation zelf me wel helpen doormiddel van een juiste ckaart te geven in ruil.
O zouden ze dat niet doen? :s
40 euro en iemand die kaart hebben :s
Ik heb deze avond een psn card van 50 euro gekocht.
Enkel heb ik niet naar het detail gekeken, en is die psn card enkel geldig op de US store.
Weet iemand hoe ik op de US store kan komen?
Asus GTX 680, is een zalige kaart.
Leuke suggestie als nieuwe kaart?
Hallo,
Alvast bedankt voor de aanbiedingen qua hulp.
Momenteel word ik al geholpen door MBCompany
Toch bedankt!