Posts by gofie
-
-
-
Dan zou ik zelf onderdelen bestellen dan gwn een goeielaten maken niet 1 kopen in winkel gwn zelf laten bouwen als hij dat kan of door iemand laten doen
-
Tja ik vind packet bell de enige rot pc
En als je geld hebt zou ik een eigen pc inmekaar laten zetten
-
Ja dat werkt
-
Ik kom straks op msn ik maak pcs naar eigen wens dus bijvoorbeeld een pc met i7 processor en 1tb en 8gb ram enz kan ik zo bouwen maar ben straks wel online
-
Hallo daar kan het op werken ja want ik heb pentuim4 en ik speel ook cod dus dat wil wel maar ik raad een pc.met i 2 of i5 aan dat kost niet zoveel ik bouw ze.zelf
-
-
-
-
-
-
Hahaha wat denk je nou dat ik 15 ben of zo ik lach me rot.man ik ben ouder dan jij denkt vriend op school zit ik niet meer das heel jmmer niet.ga jij eerst ff je eigen dingen regelen en laat mij met rust
-
Ja dat heb ik ligt er aan wat je er voor wil hebben
-
Heey nillas ga jij eens wat anders doen of zo inplaats.ander mensen afkraken heb je niks beters te doen. Er zijn ook mensen die wel meedere sites hebben net.zo als ik en die ook mee verder.moet gaan dus beter ga even normaal doen en reageer niet op dit soort.topic.met je waardeloos andwoord.
-
lgroot link werkt niet
-
ja zoiets wat streetgun heeft
-
ik gebruik legale script van maffiaplace ik wil gwn een berichtenbalk bij inlogen dat mensen kunnen praten
-
berichtenbalk gezocht voor maffiaspel
-