Posts by gofie

nee ik snap ook niet maar ik heb index pagina systeem, wat hier boven staat met index-v1.php?p= maar de straatraces is een map en die moet dan nederland in die map openen maar hoe die nu staat pakt die hem niet.

en die van profile is

moet ik ook in dat soort hebben met zoiets van index-v1.php?p=profile en hier achter moet iets met database maar krijg het niet voor me kaar in mijn stukje script vind heel appart

Beste cp

ik heb 2 vragen ik weet niet welke tekens daar moet komen wie kan me even helpen.

1.ste
    index-v1.php?p=streetraces/nederland
    deze moet anders die Streetraces /nederland maar weet niet welke teken wat en waar moet.

2.de

moet de profile.php?x=webmaster moet ook anders maar dan in database file want hij opent hem in aparte tab

wie kan me helpen

Weet je wat ik altijd leuk vind ze kunnen altijd wel zeggen krijg aangifte en zo aan de broek maar voor copyright moet je dokken en veel mensen trappen er altijd in .Heeel veel mensen betalen er voor terwijl je ze gratis kan krijgen omdat ze zo genaamt dingen gemaakt hebben en de source op somige plekken te downloden is.En er geen copyright op zit.Ierdereen kan wel zeggen zit copyright op maar ga die copyright maar een betalen dan haal jr winst van de source er niet uit dus.

En ik kan het weten heb zelf al veel torrent scripts gebouwt en is zelfde gekloot.en ik heb nog steeds gewonnen dus allemaal gepraat.

Ik kan ook wel kladblok opstellen met je rechten er in maar veel kan je er niet mee.

Beste cp

Ik zat te denken om zelf layouts te maken, alleen ik weet niet hoe alles moet wat de grote van de layout moet zijn .En hoe de rest van breedte en zo moet .

Wie heeft een tutriol voor mij

Gr gofie

beste cp

ik heb eigelijk een vraag ik wil weten wat een auto tuning site kost. en of die zo kan kopen ja of nee wil kan me beetje uitleg geven en bij wie kan ik hem kopen

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.10.11 23:39:02:
    Is er echt geen1 die het weet

Beste cp

Ik ben met me script bezig alles in me layout te doen.
    Maar nu ben ik met ledelijst bezig maar ik krijg de clan ,contant power enz niet recht ondere elkaar .

Wie weet dat.

ik heb het al gevonden nadeel nu is dat ik 2 dingen niet snap

punt 1 .nu de status dus hoofdkwatier moet ik nou scrollen dat moet niet.

punt 2 die kleuren moeten anders moet in de balken waar de naam forum in staat.
    wie weet dit?