Posts by crimelife

Omschrijving product:Ik verkoop hierbij een ingame en outgame.
    Gemaakt voor een wedstrijd van maffiajob op sitedeals.

Enkel PSD files, uniek, wordt maar 1x verkocht!

Voorbeeld:

Startbod: 15 euro
    Opbieden met: 1 euro
    Buy-now/prijs: 250 euro
    Betaalwijze: Overschrijving

[offtopic]Familie:

Niemand merkt precies dat er geen, clan verwijdering instaat in het script + je kan jezelf uit de clan verwijderen, maar de clan blijft[/offtopic]

voor die clanverwijdering en zo gaat dat niet gaan :p, zal zelf zoeken, ik heb familiebeheer nu bug vrij gemaakt (ook shop)

eerst nu nog de rest invoeren

Moord in Callshop mensen, u plaats health=100%! oke dan hebt u terug uw health op 100%, maar blijf je natuurlijk dood omdat u vermoord op 1 staat, dus plaats ook vermoord=0 erbij en dan leeft u terug

Alexruter hoe oud bent u? 15-16? Ik betalen voor scripts? Er zitten nog veel bugs in uw site, ik heb die banditi pas 2-3dagen dus gelieve geen zo'n vragen voor 10 euro enzo:s

(profile)Vanaf <? if ...

Gewoon dit boven fake plaatsen, anders staat de foto verkeerd indien u de vorige stap volgde

Ik heb het via een andere manier opgelost: kluis, bank, doneren, zwitserse, ... Enkel die van familiebeheer shop vond ik nog niet. Heb andere sites en werk er nog maar pas even aan.

Het is niet voor mij, ik antwoord enkel op de vraag en zodra ik de gehele oplossing heb stuur ik die, als die nog niet gestuurd is dan;)

Alexruter crimepatrol:

e moet een geldig aantal invoeren!
    Clubhuis
    Prijs: €10.000
    Power: 0
    Aantal:
    Koop ruimte voor 5 extra leden in je familie.
    De familie heeft er -999 in zijn bezit.

Er zitten nog bugs in uw spel

erandu bij u zit de shop bug er ook nog in zoals u zal zien

Doneren en zo is unbugged hiermee, maar wat met familiebeheer items (de shop) die is nog steeds +- bugged bij de meesten, waarom doneren unbuggen, maar shop niet. Ik zal er zo snel mogelijk voor kijken mensen

Nogmaals zoals in andere topics dat ik melde:

Bank, familiebeheer is heel erg bugged in alle sources hier.

2147483647 is het maximum in uw database, bigint laat dan meer toe (zij hebben de het maximum power) door die bugs in bijvoorbeeld familiebank, doneren! Ze doen de +- bug toepassing en klaar is kees

Stuur me even uw link

Veel bugs zijn uit de source, wel wil ik melden de +- bugs bij:

zwitserse rekening, kluis, bank, familiebeheer zitten er nog allemaal in, dus kan er gecheat worden. Ik heb enkel de familiebeheer (shop) niet kunnen oplossen, heeft iemand daarvoor de oplossing aub

ik verbruik maximum 100 mb, nu zet ik 2dagen Banditi erop en ik zit aan 1.6gb per dag?

hoeveel verbruikt de source normaal gezien zonder 2de game en zonder 700 leden

Aan de scriptstijl te zien ,zal banditi source dataverkeer opslorpen, met 25 gigabyte kan u daarmee wel toekomen voor een maand?

1.6 gb per dag gemiddeld met de banditi source

Ik snap het niet, ow oke weet ik nu ook:s