Posts by L.Pappalettera

Citaat van Pim

Waar staat je mapje js en css?

Probeer zo eens bij beide locaties:

PHP
    ..

Oftewel enkel bij de niet-contactmap zo:

PHP
    ..

werkt ook niet :(

dit zijn alle files:
    contact/css/contact.css

contact/data/contact.php

contact/img/contact/loading.gif

contact/js/contact.js
    contact/js/jquery.js
    contact/js/jquery.simplemodal.js
    -

contact/index.html ( <-- werkt wel)

-

index.php ( <-- werkt niet) :((

Citaat van L.Groot

Of er werkt iets tegen het script, zoals een jQuery UI Dialog e.d.

de script van hierboven verzend de data toch gelijk naar die contact map enzo .. als het goed is.. en dan zou die netzo goed moeten werken als dat ik het probeer in de contact map zelf.. ik heb ook nog allemaal andere bestanden naast die index.php maar ik denk niet dat.. dat invloed erop heeft^^

ik zou eventueel iemand wel de js contact-form kunnen geven.. dat die gene het volledig kan uittesten.. idc?

hmm oke als je dat denkt :P hier heb je paar files..
    contact.php:

en de contact.js:

en nog 2 andere jquery '.js' bestanden...

Iemand enig idee waarom dit wel gewoon werkt in de contact map zelf.. maar niet 1map daarbuiten.. in de echte index zelf?
    sinds ik alle mappen netjes in die map: contact wil hebben en niet via contact hem wil gebruiken..
    het gaat om deze script?

om je het beter te laten begrijpen:
    hij werkt wel in deze mappen structuur:
    uc501/contact/index.php
    maar niet in/zo:
    uc501/index.php

wat zou ik moeten veranderen hieraan ..want er is niet veel om aan te knutselen lol ;)
    ik denk niet dat het aan andere files zou liggen mja..

uhh bedankt voor de bump.. maar ik ben nog niet geholpen? includen kan dus niet dus het script moet er gewoon ingezet worden.. alleen dat lukt mij niet zonder errors..

en wat ik nu zie bij het testen ik weet niet of dat als die erin zit wel veranderd maar als ik nu iets invoer en dan test.. en het werkt
    en dan backspace druk.. dan is gewoon hetzelfde tekst in de captcha met nog de oude tekst wat misschien opnieuw kan gebruikt worden om te spammen idk of dat veranderd als het eenmaal in me script zit maar zoniet dan is het alsnog super simpel om hierdoor te komen en me dik vol te spammen ^o) zoja dan kan ik beter een andere nemen..?

EDIT: Je mag vrijwillig een antwoord posten sinds ik niet weet of deze het wel gwn veilig doet enzo lees maar goed mijn bericht.. maarja ik ga morgen als ik tijd heb goed zoeken om het erin te zetten en anderen uit proberen die miss beter zijn-.- damn wat kut.. kmoet m ook nog in mn contact us form zetten...... ik work geaakkk!

Bedankt! die is perfect ;) tenzij.. bots dit uit kunnen lezen bij de spam gedoe maarja vast niet.. okey ik had hem getest en hij werkt maar nu moet hij nog in mijn script.. maar ik weet niet waar.. zou iemand hem hierin kunnen zetten?:

Het gaat om deze code/stukje script;

ik wil graag dat hij onder de textarea komt (dus in de venster zelf staat hij dan gwn onderaan..)

PHP
    <td height="62"><textarea name="icerik" id="icerik" style="width: 666px; height: 444px;">Exploit</textarea>

en dat als je submit drukt* die er all in staan btw.. dat als hij goed is ingevuld gewoon post zonder bericht.. want dan wordt je waarschijnlijk doorgestuurd naar dit stukje script:

PHP
    New page added. </br>[ <a href="index.php">Add Again</a> ] - [ <a href="/cpanel.php">cPanel</a> ] - [ <a href="/index.php">Home</a> ]

en anders dus een melding geeft dat hij niet correct is ingevuld.. maarja zou fijn zijn als een ervaren iemand dit even in mijn script wilt zetten..

en in de begin topic zie je staan dat ik ook wel graag wil dat er een post limiet komt.. en ik weet zelf niet hoe.. maar als dat niet via de database moet en dat het veelste lang of te moeilijk is om even te doen.. maar gewoon een wijzigingetje in de script is.. zou het ook leuk zijn als iemand weet hoe ik dat voor elkaar krijg ;) als jullie me daarmee niet willen helpen maakt het niet zoveel uit als de eerste vraag maar opgelost kan worden want daarmee jaag ik de meeste spammers wel weg..

Met Vriendelijke Groet,

Hallo CP,

Zou iemand voor mij even snel een anti-spam captcha in een script van me kunnen inbouwe??
    dat je zoon plaatje met onzin tekst erin moet overschrijven (die natuurlijk elke keer anders moet zijn.. random) zodat je niet kan spammen? en als het niet teveel gevraagt is / of te moeilijk.. er een post limit van 5 per dag in te zetten (wat waarschijnlijk per ip gedaan moet worden?)

Dit voor een klein bedragje van € 4,28 wallie die ik nog heb ligge hier..

pm me maar ;) als je wilt helpen

Met Vriendelijke Groet,

EDIT: captcha all gekregen, als iemand die post limiet voor me kan regelen en daarnaast even dat stukje uit me reactie erin kan zetten dan mag diegene als die wilt.. m'n wallie kaart wel (a)

dan krijg ik dit:

You must wait 01-05-1928 / 12:33before you can post again!

maar naast dit.. hoe checkt deze scripts.. of degene die iets probeert te posten all heeft gepost in de 5min?? moet er niet ook iets gebeuren met de database of niet?

maarja hierboven zie je de resultaat van dit script:

Hopelijk weet iemand hoe ik het verder kan oplossen.. je kan me ook helpen via 'pm' dan geef ik hier wel aan hoe het ermee gaat.. en aub alleen reageren als je me hiermee ook kunt helpen ;) als dit opgelost kan worden heeft me website verder geen enkele belangrijke problemen als deze dus tja.. en hopelijk gebeurt dat ook en wachten tot ik me opleiding heb gedaan om alles hierover te weten duurt mij te lang dus daarom kan iemand anders het hopelijk voor me oplossen.. :hmm:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.09.11 17:55:01:
    Dit heb ik atm; (heeft Knowboard(a) voor me gemaakt maar werkt nog niet perfect.. daarna zal ik aangeven dat de topic gesloten kan worden mja eerst dit nog even fixen..) hier is de script:

als je de resultaat wilt bekijken kan je hierheen gaan:
    http://www.milw0rm.nl/uc501/cpanel.php
    en via Webapps het uitproberen (die anderen werken nog niet)..
    hij zal aangeven wanneer je probeert te posten.. dat je 300 sec moet wachten voordat er gepost kan worden.. na die 300 sec wordt je terug gestuurd naar de index daarvan weer.. dus werkt nog niet perfect (wat er nu nog moet gebeuren is dat hij moet posten en dit moet aangeven: New page added. </br>[ <a href="index.php">Add Again</a> ] - [ <a href="/cpanel.php">cPanel</a> ] - [ <a href="/index.php">Home</a> ] .. wat je ook ziet in de script..

EDIT: Als het goed is kan hetgene wat ik wou niet zonder het via de database te checken wat waarschijnlijk te moeilijk of te lang duurt om te maken^^ met weinig ervaring.. dus dan maar een soort van TimerBeforePost zoals hierboven.. hier is screen.. maar werkt nog niet.. dat is gwn wat ik wil lol.. ;

Citaat van jgdonleach

Het is niet beter, maar dimopay is van koen. Dus is gewoon beetje reclame targetpay is verder met de ontwikkelingen.

Want ik zie PayPal, AlertPay, Moneybookers en CreditCard
    ,Wat ik wel bij die betaalmethode/systeem zie van dimopay
    maar niet op de homepage van targetpay..

sorry helpt niet veel bij mij.. maarja zouden mensen die hier wel verstand van hebben misschien aan mijn script willen sleutelen tot ik een goed resultaat heb :( ik wil dit echt zo snel mogelijk opgelost hebben.. en als ik naast die script nog wat moet doen.. zou het fijn zijn als je het in stapjes uit legt.. en geen ingewikkelde dingen waarbij me ogen eruit zoude valle.. als je de vorige reacties leest zie je wel wat de resultaten zijn die ik atm heb.. hopelijk kan dit opgelost worden.. voordat deze help-topic weggestopt & negeert wordt :((

maarja..
    ... in begin topic zie je de hele script^^

time();
    elseif(time() - 15*300){
    echo 'You must wait '. $_SESSION['time']-time()+300 .' seconds before you can post again!';
    }
    ????^o)
    [offtopic]Voor Vragen,, of Offtopic Berichten kan je me een Prive Bericht voor sturen.. Thx[/offtopic]

als je virtuele dingen verkoopt op internet.. heb je alleen een goeie webshop source nodig, het gene dat je verkoopt en genoeg goeie betaalmethodes... zodat je het geld kan ontvangen enzo (magento leek mij wel nice)

ehm ja zoals je ziet in m'n script in de 'BeginTopic', zie je ertussen .. ergens wel tarih staan daaronder in m'n database staat de datum.. die zou ik eventueel wel ook kunnen gebruiken voor de tijd enzo en voor die check.. maar ik wil niet dat die tijd geshowt wordt in de index.. omdat dat weer ruimte kost.. (want nu heb ik gewoon dit [02-09-2011] en anders komt daarachter weer ruimte voor die 18:18 ... dat mijn vorige edits weer in de war schoppen :P

Citaat van DangerProne

ik zou de tijd in de database zetten, bij de bericht en zo evt. die 5 minuten blokken. Maar goed, persoonlijk vind ik tijd niks om spammen te voorkomen, rang etc is beter, maar dat is persoonlijk

rang???????? leg me uit????
    nu zetten ze duizend berichtjes per seconde :P
    met die tijd kunnen ze maar per 5min.. daar wordt je gek van als je elke keer zo lang moet wachten :p
    hoe bedoel je met rang?
    (en hier heb ik niet veel aan zonder goeie uitleg hoe en wat; ik zou de tijd in de database zetten, bij de bericht en zo evt. die 5 minuten blokken .. maar toch bedankt)

De manieren en uitkomsten die ik atm heb.. ugh;

Als ik het zo doe:

PHP
    echo 'You must wait '. 300+time()-$_SESSION['time'] .' seconds before you can post again!';

Krijg ik dit :P ;
    1314638175 seconds before you can post again!

en als ik het zo doe:

PHP
    echo 'You must wait '. $_SESSION['time']-time()+300 .' seconds before you can post again!';

Krijg ik dit;
    -1314568759 seconds before you can post again!

What Now :O^o):O^o) .. zal ik volledige script poste? |-)
    EDIT: Ik heb even de begin topic veranderd met de volledige geedited script.. als iemand veranderingen erin kan aanmake of zeggen wat ik hiernaast nog moet doen zou dat fijn zijn:$

Citaat van patrickekkel

Ten eerste een Server thuis draaien is een Grote NO
    denk eerst eens aan je stroom gebruik en dan nog niet te spreken wat er gebeurd als je een stroom storing hebt van een paar uur.
    ....

ik ken genoeg mensen die totaal geen problemen hiermee hebben.. (die gewoon all jaren servers thuis runnen..) je moet er alleen wel een goed zakcentje voor hebben (xD) en de problemen dat ligt aan jezelf^o) maarja ik zou wel eerst klein beginnen voor je te veel geld gaat uitgeven aan dingen waar je geen verstand van hebt (a)

misschien heb je toch meer ruimte nodig.. heb je een 1TB schrijf? miss als je wat ruimte vrij maakt.. door die vorige back up daarop te zetten? en zo niet.. als je genoeg ruimte hebt.. en je kan zien hoe groot de back up wordt, en hij past dan zou die het gewoon moeten doen zoniet dan doe jij ws iets fout? en denk je alles goed te hebben dan zou je beter contact op kunnen nemen met de verkopers van je computer.. :p sinds dit meer een vraag voor hun is 8-|