Geen back-up kunnen maken

• Ik zit nu met een probleempje; Wanneer ik een back-up wil maken, krijg ik na een bepaalde tijd een melding dat er niet voldoende schijfruimte beschikbaar is. Enigszins toch raar, want er is nog 116 gb beschikbaar op de schijf waar de back-ups worden geplaatst..

Ik heb ook al de instellingen gewijzigd, dus het automatisch laten beheren waardoor de back-up max. 54,68 gb groot kan zijn. Maar zelfs dat werkt niet.

Ik heb nu nog maar 1 back-up bestand, alhoewel ik dat niet helemaal snap.

Hieronder show ik 3 printscreens.

Hier staat bij aanmaakdatum *29-5-2011 15:00*

Hier staat dat het gewijzigd is op 29-8-2011

Wanneer ik dat mapje open, krijg ik dit

Hier staat dat ik een back-up heb tot vandaag, maar dit klopt niet want ik krijg iedere keer een melding dat er niet voldoende schijfruimte beschikbaar is..

Help please..

Edit: nog leuker, ik heb geen eens een systeemkopie.Klik hier

• misschien heb je toch meer ruimte nodig.. heb je een 1TB schrijf? miss als je wat ruimte vrij maakt.. door die vorige back up daarop te zetten? en zo niet.. als je genoeg ruimte hebt.. en je kan zien hoe groot de back up wordt, en hij past dan zou die het gewoon moeten doen zoniet dan doe jij ws iets fout? en denk je alles goed te hebben dan zou je beter contact op kunnen nemen met de verkopers van je computer.. :p sinds dit meer een vraag voor hun is 8-|

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Nee, heb geen 1 TB schijf. Wat zou ik dan fout moeten doen..? Ik snap sowieso niet dat er maar 114 gb beschikbaar is, maar dat er wordt aangegeven dat er geen systeemkopie is en wanneer ik die map bekijk, dat ik wel een map zie van 60 gig..

• Excuses voor de late reactie, had internet problemen.

Inderdaad zoals je zei: een C en D schijf met daar alles op. Op de D: schijf staan de back-ups, drivers en *Internet installeren* en op de C: schijf staat de rest: documenten, de programma's e.d.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!