Posts by Starohosting

Beste leden,

Ik heb een VPS en mijn website draait op directadmin, voor suspended leden heb ik een nieuwe thema gemaakt in onze style.
    Nu wil ik als ik een klant moet suspenden dat hij automatisch de reden in die template zet.

Ik had al een en ander gevonden op google maar dit werkt niet.
    Heeft iemand een idee hoe ik dit kan toevoegen aan mijn template? of heeft iemand hiervoor een scriptje?

Groet,
    Starohosting

Voor ons nieuwe bedrijf zijn wij op zoek naar een design in PSD formaat en HTML formaat.
    Het nieuwe bedrijf bevind zich in de IT sector en wij bieden de volgende diensten aan:

- Hosting
    - Webdevelopment
    - SSL Certificaten

Wat wij graag zouden willen laten ontwerpen is het volgende
    * Logo
    * Layout voor onze website (graag boxed methode en geen responsive)

Wat er in de layout moet komen is het volgende:
    * Logo
    * Dropdown menu
    * Inlogbox bovenaan de site?
    * Pakketten en order
    * Content box waar de tekst in kan.
    * MySQL, PHP, Installatron, Directadmin logo's
    * Domeinregistratie veld
    * Livechat/twitterfeed/contact/nieuws in de footer

Kleur gebruik:
    Oranje/zwart of Blauw/grijs

Het design moet er strak uit zien en moet zakelijk overkomen omdat wij onze producten goed willen verkopen.

Wie kan me helpen?
    Budget: 150 / 200 euro

Met vriendelijke groet,
    Starohosting

WHMCS heb je in een maandelijks en onetime versie, met of zonder recklame. Modules kan je gratis krijgen of betaald (ligt er maar net aan wat je nodig hebt)

Verder heb je ook nog klantenpaneel.nl (het nadeel van dit systeem is dat het onveilig is en niet helemaal werkt)
    En natuurlijk hostbill.com

Maar als je een goede basis wilt beginnen en een beetje verstand hebt van programmeren is WHMCS een leuke oplossing en hieraan je eigen vormgeving brengen.

Beste leden,

Voor mij zelf (DJ Martiniq) ben ik op zoek naar iemand die een logo kan ontwerpen.
    Het betreft een DJ logo.

Voorbeelden die ik mooi vind:

La fuente: Bekijk hem hier

Lady Bee: Bekijk hem hier

Wie zou iets moois kunnen ontwerpen?
    Mijn budget is: € 20.00

Ik weet het niet meer:
    - Op mijn oude laptop msi ms-178a kon in cd's branden en deze deden het in de auto gewoon.
    - Nu heb ik een andere laptop hp elitebook 8440p en als ik hiermee iets op een cd brand pakt tie het niet in de auto.
    wel op me dj set.

De cd's die het niet doen zijn van het merk: Platinum
    De cd's die ik gebrand heb op mijn oude laptop waren van phillips of het albert heijn merk.

Waar kan het aanliggen?

Beste ICTS leden,

Ik hoop dat iemand het probleem weet of mij kan helpen met het probleem.
    In de Itunes store heb ik muziek gekocht en wil deze op een CD branden.
    Wanneer ik dit gebrand heb op een CD leest hij hem wel op mijn DJ set (pioneer cdj1000 en djm800) maar in de auto niet.
    De snelheden voor het branden heb ik geprobeerd op een 24x en 8x maar geen resultaat.

In het verleden is het wel gelukt om cd's te branden maar na een nieuwe laptop werkt dit niet meer,
    Wie zou het probleem kunnen weten? en me ermee kunnen helpen?

Groet,
    Starohosting

Domein(en): beautystoreonline.nl
    Verloopt op: 04.02.2015
    Registrar: Starohosting.nl
    Incl. hosting: Dit is mogelijk voor een meerprijs
    Hosting loopt tot: nvt
    Begin bod: 2,50
    Opbieden met: 0,50
    Buy now: 5,00
    Betalen kan via: Paypal
    Extra informatie: Domein is enkel gebruikt voor een opencart webshop, na weinig succes verkopen wij het domein
    Verhuiskosten zijn voor de koper. interne push mogelijk bij Starohosting.nl

Beste,

Hiermee ben ik het niet eens! de teamleden zijn altijd wel online. En proberen zich ook 100% in te zetten voor alles. Enkel niet alle klachten / meldingen kunnen door het ICT team behandeld worden ivm te weinig bewijs of omdat er hogere prioriteiten zijn.

Natuurlijk zullen ze je op de hoogte houden en later wanneer ze wel bereid zijn om jouw klacht / melding te behandelen dit ook doen.

Daarnaast komt ook dat het ICT crew er niet alleen is voor de leden. Ze hebben het ook druk met bij houden van downloads en het forum e/d. en naast het ICT leven ook nog een prive leven.

K.Rens zal niet veel antwoord geven op jouw vragen dit wordt ook bij prive berichten aangeduid omdat die meestal bezig is met het programmeren en verder ontwikkelen van ICTS

Een managed VPS zou een oplossing kunnen zijn maar dan ben je beperkt tot de mogelijkheden.
    Een unmanaged zoals ICTS heeft met ervaren itérs is een betere oplossing voor de doeleinde die ICTS wilt bereiken.

Groet,
    Starohosting

Beste leden,

Zoals jullie misschien gisteren zagen was ik bezig met een scriptje.
    Zelf ben ik niet goed met het neer zetten van HTML en CSS maar dit is me toch aardig gelukt.

Alleen stuit ik nu op het probleem dat het niet netjes in me footer staat maar scheef gaat.
    Voorbeeld: starohosting.nl/ en dan naar de footer scrollen.

De code die gebruikt wordt in de index is:

PHP
    <div class="box">
    <span><b>Knowledgebase</b></span>
    <ul>
    <div class="news-container">
    <li>{include_php file="widgets/kb-articles.php"}</li>
    </ul>
    </div>

En in het scriptje staat het op deze manier:

Weet iemand de oplossing ?

Koen,

Dat was de oplossing knowledgebase erbij te doen op de goede manier:

PHP
    $kbUrl = "knowledgebase/".$kbarticle['id'] . "/" . seoFriendly($kbarticle['title']) . ".html";

Nee nog niet gelukt..
    Als je naar beneden scroll zie je test staan in de footer (deze wordt uit het bestand in het starttopic uitgelezen en daar geplaatst) en als je dan op de link test klikt verwijs hij niet door naar de juiste link..
    Hoe kan dit?

Het heeft denk ik met deze rij te maken:

PHP
    if ( $seoUrls ) {
      $kbUrl = $kbarticle['id'] . "/" . seoFriendly($kbarticle['title']) . ".html";

Beste leden,

Voor whmcs heb ik nu een klein scriptje gemaakt waardoor hij een aantal knowledgebase files (3 laatste uitleest en op de homepagina zet)
    Alleen op de een of andere manier pakt hij de seo vriendelijke urls niet

De link moet zijn: https://starohosting.nl/knowledgebase/01/test.html
    Hij doet: https://starohosting.nl/01/test.html

Hierbij het script:

Als het niet aan het script ligt waar lig het dan aan? ik gebruik htacces voor seo vriendelijke urls:

PHP
    # Knowledgebase
    RewriteRule ^knowledgebase/([0-9]+)/[a-z0-9_-]+\.html$ ./knowledgebase.php?action=displayarticle&id=$1 [L,NC]
    RewriteRule ^knowledgebase/([0-9]+)/([^/]*)$ ./knowledgebase.php?action=displaycat&catid=$1 [L,NC]
    RewriteRule ^knowledgebase$ ./knowledgebase.php [L,NC]

Hopelijk kunnen jullie mij helpen?

Ik heb even gekeken:

Zet ik dit in menu.tpl??

En dan:

PHP
    echo "<ul id='head-tabs'>";
    	foreach(getMenu(1) as $link => $menuItem) {
    		echo "<li><a href='".$link."'>".$menuItem."</a></li>";
    	}
    	echo "</ul>";

Voeg ik toe in de pagina's waar het menu in moet en wijs ik het id aan?

Beste leden,

In diversen bestanden haal ik verschillende menu's op per pagina.
    Maar van die diversen bestanden wil 1 bestand maken en uit laten lezen op verschillende pagina's

Hoe het nu staat:

Wat ik graag zou willen:

Dit is enkel het document menu.tpl
    Nu wil ik bijv op homepagina menu2 hebben zodat het overzichterlijk blijft.
    Hoe kan ik dit in werking stellen?

Beste,

De server in het datacenter is inderdaad down. hier wordt zo snel mogelijk aan gewerkt.

@mentimjojo dus een variable maken en deze laten uitlezen in het bestand waarin het hoort? met de variable?

Beste leden,

Voor mijn webhosting website gebruik ik een whmcs systeem. enkel gebruikt dit een tpl parser.
    Omdat ik op veel subpagina's zoals bv: https://starohosting.nl/hostingplan.php en extra menu gebruik wil ik voor al die menu's 1 bestand gebruiken.

bv: https://starohosting.nl/hostingplan.php staat nu in: hostingmenu.tpl
    en: https://starohosting.nl/webdevelopment.php nu in webdevmenu.tpl

Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze menu's bijvoorbeeld in 1 bestand komen genaamd submenu.tpl

Ik hoop dat jullie mij begrijpen?
    Voor het oproepen van deze menu's gebruik ik al een include functie maar ik wil dit dan in 1 bestand zetten.

Groet,
    Starohosting