Posts by Starohosting

het werk volgens mij via GPS.
    en op sommige gevaarlijke stukken staan er slagbomen dus als hij dichtbij dat stuk is gaan die dicht.

voor de rest druk je op een halte knop waaruit je kan kiezen volgens mij zijn dat er 5. als er 1 aangedrukt wordt stopt hij op dat station.
    rijden en sturen doet hij zelf er is geen buschauffeur aanwezig het is een vervoersmiddel van max 12 personen dacht ik

in rotterdam hebben wij al een soort gelijk systeem zonder buschauffeur namelijk de connection parkshuttle inchecken met je ov en je wordt naar bestemming gebracht.

echter moet je hiervoor nog wel op t knopje drukken

Beste leden,

Ik heb een WWAN aansluiting in mijn dell latitude e6410 en heb hierin een msata geplaats de evo 840 1tb van samsung.

Omdat hierop geen hostcontroller is geinstalleerd herkent mijn laptop hem niet.
    Hoe kan ik hem laten herkennen? is er een mogelijkheid of bestaat deze optie niet.

Ik had zelf al even gezocht en zag dat er mogelijkheden waren.
    Maar dit werkte niet bij mij.

Ik zelf heb ook mijn bios geupdate naar 2014 een recentere versie is er helaas nog niet, dus wie kan me hierbij helpen?

Met vriendelijke groet,
    Starohosting

Hierbij heb ik een aantal domeinen die ik ver/09/koop omdat ik er niets meer mee doe.

Habbostar.eu 27/09/2016
    laptop4sale.biz 06/03/2016
    starcrime.nl 25/01/2016
    klantensysteem.eu 29/04/2016
    downloadshop.eu 30/04/2016
    mhdiensten.nl 11/03/2016

Los en als set te koop doe een goed bod!
    Bieden vanaf € 1.00

Beste FangorN,

Dit is het enige scriptje wat ik gebruik op mijn website de rest verloopt via api's en integraties van WHMCS! dit scriptje kwam ik weer tegen en wilde het integreren in mijn eigen website. Maar de code is verouderd dat is een feit.

Omdat ik nog niet echt de kennis heb van het nieuwe PHP/MySQLi en PDO vroeg ik me af hoe ik dit het beste kon laten doen dat was gewoon een vraag!

Beste leden,

Ik had eens een scriptje laten maken voor WHMCS en nu ik mijn VPS heb geupdated naar nieuwe versies van PHP en MySQL krijg ik de melding:
    Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in/home/admin/domains/starohosting.nl/public_html/domeinprijzen.php on line 40

Hoe kan ik dit oplossen want ik connect nog op de oude manier dus zo:

Beste,

De kleuren vind ik persoonlijk "gewoon" omdat het een standaard layout is voor een webwinkel.

Daarbij komt dat ik het onprofessioneel over vind komen dat het een mijnwebwinkel website is.

TIP:
    Tegenwoordig kan je met een beetje hulp een eigen webshop bouwen met bijvoorbeeld opencart, prestashop of magento.

Hier kan je namelijk dan een eigen draai aangeven die naar jouw wensen zijn en zal je ook meer klanten door genereren.

Ook zijn er veel meer modules beschikbaar waarmee je al ver op weg mee bent dan.

Voor de rest heb ik er niks op aan te merken, kwa producten e.d zal wel via dropshipping gaan??

Groet,
    Starohosting

@Luc dat klopt
    @rdgweb de source staat in dat topic te koop voor € 350.00.

Maar als je het script wilt hebben kan er ook een ruildienst gedaan worden. Met deze ruil bedoel ik dan een setje maffia layouts die uniek zijn en niet verder verkocht zijn.

Of een ontwerper die ze maakt en wilt ruilen tegen het forum script.

De gene die deze ruildienst accepteert krijgt volledige rechten op wm point v2 (alleen handelsmerk WM point moet vervangen worden!)

Beste leden,

Ik ben op zoek naar een ruildienst.
    Namelijk een layout setje voor het concept maffia/crime (uniek) in ruil voor een forum?
    Het forum werd eerst te koop aangeboden maar niemand heeft hier op gereageerd vandaar dat ik een ruildienst wil doen?

Wie heeft er intresse?
    Het forum kan je vinden via: http://downloadshop.eu/ (bevat alleen de source)

Beste,

@rdgweb - Het zijn geen klanten maar leden die overgenomen worden zoals de scripts en downloads.
    @SC-Scripting - De website is onder 1 naam verder gegaan inderdaad maar wij gebruiken het leden bestand daar niet van enkel de scripts en uiteraard de domeinnamen. Wat nu op onze site is aangemeld is vanuit een nieuwe opbouw voort gekomen.

Op de homeplug zit er waarschijnlijk een knopje op.
    Deze moet je indrukken op beide apparaten zodat hij met elkaar kan communiceren.
    Dan zal er een internet toegang gegeven worden.

Zo niet dan ligt het aan je default gateway.

Bij deze verkoop ik het oude WM point script. (licht blauwe versie)
    Hierbij zit ook nog een andere layout bij in het oranje.

Deze gaat weg omdat wm point nu op een andere programmatie draait en misschien iemand er blij mee kan maken.
    Die altijd al een eigen community wou hebben.

Vraagprijs ligt rond de € 350.00

Bij intresse stuur een PM.
    Link van de demo: http://downloadshop.eu/

Demo account is er niet dus als je die aanmaakt kan ik rechten geven tot het admin gedeelte.

Letop: Het is niet de versie die nu online staat!

Beste Leden,

Na de overname van wmcity.nl verkoop ik hierbij het volledige script incl. bestanden en leden van wmcity.nl.
    Omdat ik zelf wm point ook overnam ben ik hier verder meegegaan maar blijft het script van wmcity.nl liggen.

Wie intresse heeft kan reageren en dan kan ik een voorbeeld laten zien.
    De code is erg verouderd omdat hier sinds 2009 niks meer aan gedaan is.

Maar voor de echte programmeurs kan dit een leuk project zijn!
    Ik zelf heb er € 6000.00 voor betaald afgelopen februari (factuur aanwezig webguru)
    Maar dat bedrag hoef ik er niet voor terug!!

Doe een goed bod en hij is van jou!

p.s In verband met een hele grote database kan ik hem niet uploaden is er hier een mogelijkheid voor in phpmyadmin?

Beste Leden,

Op vakantie geweest en op zoek naar een klus? wij zijn op zoek naar een webhostinglayout.

Wat wij graag in de layout willen zien:
    - Dropdown menu
    - Prijzenpakketten (hosting)
    - Slider
    - Domeinprijzen
    - Domeinchecker
    - Inlogbox
    - Box voor tekst

De kleuren die wij gebruiken:
    - Blauw
    - Groen
    - Oranje
    - Wit
    - Grijs

Wat wij mooi vinden kwa indeling:
    Hostium - Home (mag wel veel strakker)

Het hoeft geen responsive te zijn maar boxed style alles netjes onder elkaar.

Menu's
    Homepagina Domeinregistraties Webhosting Webdevelopment SSL Certificaten Contact
    Reseller Hosting Webshops
    VPS Hosting Slicen / Basen
    CMS Op Maat

Logo: http://starohosting.nl/images/logo.png

Wij zouden graag PSD en HTML CSS willen als bronbestanden.
    Wij hebben hiervoor € 300.00 over

Met vriendelijke groet,
    Starohosting

Ferhat ik had dit scriptje gevonden:

PHP
    <?php
    $reason=getenv("reason"); 
    $reason=str_replace("_"," ",$reason);
    $reason=ucwords($reason);
    ?>

<b> De reden hiervoor is: </b> <?php if ($reason!=""){ echo "for $reason"; } ?> </br></br>

Ook heb ik een aantal andere sites bekeken maar weinig resultaat

In WHMCS gebruik ik de volgende code:
    {$service_suspension_reason} om het in emails te plaatsen dan laat hij het bericht zien.

En mijn site draait onder het admin account waar ook de default staat van mijn suspended pagina, is dit anders te koppelen? zoja hoe?