Met een VPS heb je veel mogelijkheden en deze worden meestal gebruikt voor hosting doeleinde of gameservers.
Posts by Starohosting
-
-
Als je een budget hebt raad ik @WMDiensten aan.
Geeft altijd snelle levering en goede kwaliteit -
Het verschil tussen MySQL en MySQLi is de functie binnen php hoe die wordt aangeroepen.
De database in bijvoorbeeld phpmyadmin zal de structuur gewoon het zelfde zijn. -
Beste leden,
Ik ben op zoek naar het ResellerCP van Versio.
Deze is daar niet meer te vinden helaas en is offline gehaald.Wie kan mij nog helpen aan dit script?
Met vriendelijke groet,
Marlon Heijboer -
-KNIP- bericht is verwijderd
-
Zie je prive bericht.
Ik kan je eventueel helpen hierbij je kan me ook toevoegen op skype -
Een URL en demo zouden fijn zijn.
-
Bij deze wil kerstmagazijn.nl verkopen het is incl. Opencart Webshop.
Een mooie domeinnaam voor bijvoorbeeld een kerst webwinkel of als dropshipment winkel dat je eigen dropshipper wordt.
Helaas geen tijd meer voor dit projectje.Doe een goed bod voor het domein en hij is voor jou.
Is eventueel voor een meerprijs met hosting via Starohosting.nlDomein verloopt op: 25-10-2016 en is geregistreerd bij Versio.
-
Het is een shop die meerdere malen tevoorschijn kwam.
Helaas heb ik nu niet de mogelijkheid hem up te loaden dit zal begin volgende week zijn. -
Hierbij verkoop ik de volgende websites of layouts:
1) wm point.eu - betreft enkel de site niet het domein - prijs € 400.00
2) martiniq.nl - betreft het whmcs custom design niet compatible met v6 - prijs € 45.003) wm point V2 script - gaat om de blauwe versie en de oranje versie - € 230.00 (staat nog niet online voor voorbeelden graag PM)
4) Facturatie systeem CMS hero incl. licentie - € 15.00 (doe er helaas niks mee)
5) Webhosting layout - PSD + HTML - € 250,00 (zie de bijlage)Bij de producten van CMS hero zal ik toestemming moeten vragen voor overname.
Indien dit mogelijk is zal de koop pas verder afgerond worden.Met vriendelijke groet,
Starohosting -
Ik zelf vond windows 7 altijd fijn werken, maar omdat ik toen een eigen pc ging bouwen met onder andere de I7 5690x en een moederboard met ddr4 kon ik windows 7 niet meer draaien.
Dit omdat windows 7 geen ddr4 kan lezen heb ik toen moeten upgraden naar Windows 8.1 deze was inderdaad ongebruiks vriendelijk omdat het startmenu ineens weg was.
Toen ik de mogelijkheid kreeg om naar windows 10 te upgraden heb ik hiervan gebruik gemaakt en ik moet zeggen naast windows 7 vind ik 10 ook lekker werken.
Ook omdat je de grote van je startmenu kan aanpassen e.d
-
Dat heb ik al gedaan, en dan installeer hij allemaal turkse en russische troep (malware).
drp.su heb ik hem vandaan gehaald. -
en dan een clear: both; neem ik aan?
-
Beste leden,
Zelf ben ik bezig met een nieuwe vormgeving voor mijn website. enkel stuik ik op het volgende probleem:
Wanneer ik de css code toevoeg van mijn header verwijderd hij het menu en worden de linkjes in de header geblokkeerd??Wie kan me helpen?
Voorbeeld: https://starohosting.nl/V3Code
Toon Meer/* top navigations */ .top_header { float: left; width: 100%; height: 90px; overflow: hidden; background: #fff; font-family: 'Roboto', sans-serif; } .top_header .left { float: left; width: 30%; padding: 14px 0px 0px 0px; } .top_header .right { float: left; width: 70%; padding: 30px 0px 0px 0px; text-align: right; font-size: 21px; color: #2a363f; text-transform: uppercase; font-weight: 300; letter-spacing: 0.25px; } .top_header .right a.chat { color: #2a363f; font-size: 16px; font-weight: 700; margin: 0px 18px; white-space: nowrap; transition: all 0.3s ease; } .top_header .right a.chat i { font-size: 18px; } .top_header .right a.chat:hover { color: #3799e4; } .top_header .right a.but { color: #fff; font-size: 14px; font-weight: 700; background: #3799e4; padding: 10px 23px; border-radius: 25px; transition: all 0.3s ease; } .top_header .right a.but:hover { color: #fff; background: #2a363f; }
-
Je bedoeld van apparaat beheer?
-
Het gaat niet om een driver volgens mij, ik heb een msata in de wwan gedaan maar die wwan staan altijd op PCIe aangesloten waardoor ik geen hostcontroller heb (Sata) of USB.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat die PCIe aansluiting als hostcontroller gezien wordt?
-
Dat gaat niet werken lijkt me.
Dat is namelijk drivers voor Magican een programma om het beste uit je SSD te halen. -
Ze werken met sensoren, Als je er langs loopt iets te dichtbij remt hij al af.
-
Beste,
Ja dat klopt een Msata SSD schijfje zoals deze:
-
De kaart zit er al in (Msata) maar ik mis natuurlijk een hostcontroller.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze op windows geinstalleerd wordt en dat de wwan dus gezien wordt?