Posts by Starohosting

Beste leden,

Als ik mijn index upload krijg ik eeen interne 500 server fout.
    Wie kan het vinden in mijn code:

Ik kon het probleem niet vinden.
    Wie kan me even op weg helpen

Alvast bedankt:cheer:

Beste leden,

Weet iemand waar je gratis albums kunt downloaden van artiesten in 320KBPS bestand.
    Het moet wel legaal zijn omdat ik een discjockey ben en alles moet aanschaffen.
    Het moet op me computer komen en om 10.000 cds even te rippen naar me pc heb ik niet echt zin in.

Beste leden,

Ik ben op zoek naar een goed programma om mijn muziek op 1 volume te converteren.
    Ik wil hiervoor een multi mp3 programma waarbij het mogelijk is om alle mp3 in een keer naar een bitrate van 320kbps te zetten.

Ik heb op google een aantal gevonden maar die geven of een download link die niet werkt.
    Of het programma geeft fouten aan in de installatie met lame.dll

Ik vind de updates netjes alleen zoals de verbeter punten dan die eerder genoemd werden:

- lees verder een positie geven die goed staat.
    - Meer enters op de homepagina
    - De onlinebalk zou ik persoonlijk weglaten omdat het nu overkomt op een webfanaat source.

- De layout zelf zou ik ook veranderen en niet in de css aanpassen om in de tijd te blijven.
    Neem een nieuwe look elke keer als er iets bij komt wat wel goed is , krijg ik de nijging om toch weg te gaan.

Dit komt echt door de niet zo mooie layout vind ik.

Beste criminalspoint leden,

Ik ben op zoek naar een slider scriptje.
    Wie weet een goede?

Ik wil het volgende:
    Wanneer ik in een map bijvoorbeeld SLIDE fotos zet dat hij ze automatisch pakt via javascript.

Wie kan me hieraan helpen ik heb op google gekeken maar ik weet niet hoe je het moet noemen.
    Slider

Beste leden,

Ik ben bezig met een aangepaste opencart versie die ik deels zelf heb verder ontwikkeld.
    Nu heb ik er ook een aparte facturatie systeem ingebouwd die werkt met klanten uit de database.

Alleen zouden mensen hierin intresse hebben om dit te kopen? voor een lage prijs van € 119.00 incl.

Laat het me even weten dan ontwikkel ik hem verder voor verkoop.

Beste leden,

Ik ben bezig met muziek en ben op zoek naar FLAC bestanden of een MP3 met een goede 320 BITS kwaliteit zonder ruis.

Maar waar vind je dat tegenwoordig?? FLAC is al heel oud.

Ik ben op zoek naar iemand die een eigen drive in show heeft en die zijn muziek tegen betaling wilt delen.

Joshua en Maks Jorritsma zijn ook nog een alternatief.
    Nooit problemen mee gehad alleen gaat het een langere tijd duren voor de levering.

Beste leden,

Deze layout is nu te koop voor € 3,50 per download.

Doorverkoop en alle rechten: € 55.00
    Voorbeeld: http://www.sitedeals.nl/attachments/layouts/35478-index.png
    Download: http://www.mollie.nl/partners/…rtnerid=615957&id=1052567
    Aantal keren verkocht: 2 keer

Wat krijgt u bij aankoop:
    - Alleen de psd

Uw koop licentie bevat:
    - U mag hem aanpassen en voor meerdere domeinen gebruiken.
    - Mag niet weggegeven worden.
    - Mag niet doorverkocht worden.
    - Wij doen afstand wanneer u de doorverkoop licentie heeft.

In verband met geen rechten op de logo kunnen wij een nieuw logo maken voor de klant als die een prive bericht stuurt (gratis).