Posts by Starohosting

Beste leden,

Wat zouden jullie van een goede crimegame vinden die ik ontwikkel en daarna vrijgeef?

Standpunten:
    1. Ik gebruik de criminolz source.
    2. Layout word aangepast naar een strak design.
    3. Adminpaneel word ingebouwd.
    4. Extra opties inbouwen.
    5. Bugs melden en oplossen.
    6. Vrijgave van het spel.

Waarom begin je niet vanaf 0
    Dit omdat vanaf 0 beginnen heel veel tijd kost en de criminolz source is een goede basis.

Wat kunnen wij verwachten:
    Dat dit een project is die afgerond word en niet gecodeerd word zodat de code verder vrij te gebruiken is. ook de extra functies.

Hulp nodig?
    Wij zoeken geen hulp, indien u toch wilt hebben vereisen wij wel dat u geruime tijd ervaring in php heeft.

Wij zijn opzoek naar een passende ingame en outgame!!!!

Crimesource??
    Nee dit is geen project zoals gamoking of crimesource. Dit is puur uit me eigen om ervaring op te doen.

Deadline:
    Er is geen deadline en deze is zeker nog niet van toepassing. Tussendoor ben ik wel bezig met klanten die een site willen. Maar ik verwacht de aanpassingen dit jaar.

Ik hoor graag van jullie wat jullie ervan zouden vinden.:cheer:

Bel gewoon even gratis het nummer: 08000543
    (Belasting telefoon) zei staan je te woord en kunnen je goed helpen.

Daarbij komt zoek een goede boekhouder want anders word je ingeschat en kan je zo 4940 euro ingeschat worden en krijg je een boete ik weet er alles van.

Misschein een leuk idee voor op je site in een zoekforum dat die dat hij alles erin zet en dat doorspit op je site?

Of in een leden bestand dat die dan dat lid er meer zet en sorteert op voor en achternaam (vaak voor bedrijven een goed project)

Beste leden,

Ik ben bezig met een dropdown menu maar er zijn een aantal problemen.

Probleem1: wanneer ik een link in het menu aanklik schuift het hele menu in een keer (het blijft niet stil staan op positie)

Probleem2: er is enkel een hover en deze moet ook een achtergrond wit bevatten.

Probleem3: de tekst staat niet netjes in het submenu.

Probleem4: er word met heel veel code gewerkt, kan dit kleiner? zoja hoe doe ik dat.

Zoals jullie zien een hele grote code voor 1 klein menu. wie kan me helpen want mijn ervaring in css is niet zo goed.

Wie kan me helpen.
    Ik heb een hover in css gemaakt en nu is het probleem dat hij niet goed uitlijnt.
    Als ik de padding en margins en hoogtes aanpas gaat die heel raar doen.

Wie kan me helpen.

Online: starohosting.nl/klant4
    css:

PHP
    #nav {padding:0; margin:0; list-style:none; height:30px; position:relative; z-index:1000; width: 1000px;}
    #nav li.top {display:block; float:left;}
    #nav li a.top_link {display:block; float:left; height:30px; line-height:30px; color:#fff; text-transform: uppercase; text-decoration:none; font-size: 6pt; font-weight:bold; padding:0 0 0 12px; cursor:pointer;background: url(blank.gif);}
    #nav li a.top_link span {float:left; display:block; padding:0 24px 0 12px; height:36px;background:url(blank.gif) right top;}
    #nav li a.top_link span.down {float:left; display:block; padding:0 24px 0 12px; height:36px; background:url(blanka.gif) no-repeat right top;}
    #nav li a.top_link:hover {color:#fff; background: #003363; -moz-box-shadow: inset 0 0 10px 3px #393939; height: 28px;}

Als dit een oudere computer is die geen aero ondersteund dan zal dat niet gaan. dit is meestal voor laptops met een van de betere videokaarten.

Als dit een nieuwere laptop is met windows 7 starter moet je even een nieuwere versie installeren.

[offtopic]

Citaat

Ik vind dit niet netjes omdat je de v1 versie verkocht heb.
    Schijnbaar met alle rechten.

[/offtopic]

De layout zelf zou ik om te beginnen aan de rechterkant opvullen met facebook icoontjes e.d

Beste leden,

ik ben op zoek naar een muziek systeem.
    De bedoeling is is dat ik het op mijn versterker en mengpaneel aansluit en zo de nummers kies.
    voor drive in shows.

Nu heb ik al met een paar contact opgenomen:
    dj-matic
    xenon
    bmmusic

Alleen hier moet ik een abbonoment aanschaffen die 100 per maand is.
    Heeft er iemand een ander idee want het is een belangrijk onderdeel van een drive in show

Virtual DJ heb ik ook met een licentie alleen de streamload tijd duurt te lang.

Ik heb nog 1 error:)

PHP
    Warning: mysql_close() expects parameter 1 to be resource, null given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 25 PHP Warning: mysql_close() expects parameter 1 to be resource, null given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 25

Bedankt voor de snelle reacties.
    Met de wijzigingen ziet ik met deze probleem:

PHP
    Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, boolean given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 9  Geen waarden gevonden 
    Warning: mysql_free_result() expects parameter 1 to be resource, boolean given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 24 Warning: mysql_close() expects parameter 1 to be resource, null given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 25 PHP Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, boolean given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 9 PHP Warning: mysql_free_result() expects parameter 1 to be resource, boolean given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 24 PHP Warning: mysql_close() expects parameter 1 to be resource, null given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 25

Tevens geeft hij nu aan geen waarden terwijl er een record in staat.
    Ik snap niet wat er fout aan is.

Zie: http://68645.ict-lab.nl/MEOc1/OPDRACHT6.2/

Ik heb een probleem met mijn volgende script:

Wat doe ik fout kan iemand me helpen.
    Hij geeft de volgende fout:

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 8 Warning: mysql_free_result() expects parameter 1 to be resource, boolean given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 19 Warning: mysql_close() expects parameter 1 to be resource, null given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 20 PHP Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 8 PHP Warning: mysql_free_result() expects parameter 1 to be resource, boolean given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 19 PHP Warning: mysql_close() expects parameter 1 to be resource, null given in D:\studenten_website\website\68645\MEOC1\OPDRACHT6.2\index.php on line 20

Edit by L.Groot: Categorie aangepast naar de PHP/SQL Server-Side scripting categorie.

Ik kan de volgende fout niet vinden.
    Elke keer geeft die een accoulade bug.

Wie ziet hem toevallig:
    Hij zou op lijn 209 moeten staan.