Tieske heb ik al gevonden en al een tijd geleden gemaild maar geen reactie.
Posts by Starohosting
-
-
Dat nummer is helaas niet goed, is een man van 73 jaar.
-
Beste CP leden,
Ik ben op zoek naar de eigenaar van: http://crimiclub.com/
Ik heb een product gekocht maar niet geleverd gekregen wellicht kunnen jullie mij helpen.
Ik heb een mail gestuurd naar het email adres dat op de site staat maar krijg geen antwoord.
-
Beste leden,
ik heb met moeite een dropdown geinstalleerd in een website voor een klant.
zie: http://starohosting.nl/opdrachten/campingNu wil ik 2 dingen hebben die nog niet echt goed staan.
Ik wil in de dropdown menu zelf een licht groene hover hebben maar lukt niet op een of andere manier zet hij hem over de achtergrond kleur heen.
En als tweede als je op een link klikt zie je een vierkant waardoor de tekst iets te ver naar beneden staat hoe kan ik dit verhelpen?
CSS CODE:
PHP
Toon Meer.menubar { width: 800px; height: 35px; margin:0px; padding: 0px 0px 5px; font-weight:bold; background: #086002; } .menubar ul { list-style:none; margin:0; padding:0; } .menubar li { float:left; padding:0px; } .menubar li a { color:#cccccc; display:block; font-weight:normal; line-height: 40px; margin:0px; padding: 0px 20px; text-decoration:none; } .menubar li a:hover, .menubar ul li:hover a { color:#FFFFFF; text-decoration:none; } .menubar li ul { display:none; position:absolute; z-index: 200;} .menubar li:hover ul { display: inline; } .menubar li li { display: block; float:none; margin: 0px 5px 0px 5px; padding:0px; background: #0b4906; width: 190px; } .menubar li ul a { display: inherit; height: 15px; font-size: 8pt; margin: 0px auto; padding: 0px 5px 15px 13px; } .menubar li ul a:hover { #DDD; }
-
Beste leden,
Na veel getreuzel, nadenken en gedoe kom ik er nog steeds niet uit.
Overal op internet gezocht maar geen resultaat hoe je het volgende op kan lossen:Mijn wrapper is: 965px groot en wil hierin een linkermenu met content naast elkaar hebben.
Alleen me menu is float: left en content ook. met een andere breedte.
Nu gebeurd er dit: http://jh-schoonmaak.nl/index.php
de slider is korter dan voorheen en de menu en content staan niet goed.
Wie kan mij helpen?
CSS CODE:
PHP
Toon Meer#menu-links .top { background: url("../images/menu/menu-right-top.png") no-repeat; width: 228px; height: 35px; font: 11pt Arial; color: #fff; padding-left: 20px; padding-top: 10px; } #menu-links .mid { background: url("../images/menu/menu-right-mid.png") repeat-y; width: 248px; } #menu-links .bottom { background: url("../images/menu/menu-right-bottom.png") no-repeat; width: 248px; height: 25px; } #menu-links ul { list-style: none; width: 230px; margin: 0; margin-left: -33px;} #menu-links li { line-height: 20px; border-bottom: 1px dotted #cfcfcf; padding-left: 5px; } #menu-links li a { font: 10pt Arial; color: #1d3969; text-decoration: none; padding-left: 10px; } #contmid { background:url(../images/content/contmid.png) repeat-y; width: 715px; float: right; color:#5e6166; } #contmid .text { color:#5e6166; font-size:11px; margin-top: -170px; padding: 20px; font-size:12px; } #contmid .text h2 { font-size:16px; color:#15356b; text-transform:uppercase; } #contmid .text h2 span { text-decoration:underline; color:#15356b; } #contmid .text p { color:#5e6166; font-family: verdana; font-size: 8pt; margin:0; } #conttop { background:url(../images/content/left_top.png) no-repeat; width:715px; height: 166px; float: right; } #contbot { background:url(../images/content/contbot.png) no-repeat; width:715px; height:20px; float: right; }
-
Beste leden,
Ik ben op zoek naar een liedje van een overleden zangeres.
http://www.esnips.com/displayimage.php?pid=2261802
Ik kan hem helaas niet vinden want het is voor een playbackshow nodig.
Wie kan me helpen via itunes ofzo.
Groet,
Starohosting -
spik en span
alles-schoonwij hebben zelf ook een glazenwasserij genaamd JH Schoonmaak
-
Ik wil op msn en via ebuddy, hotmail kan ik mijn contactpersonen niet laden.
-
Beste leden,
Ik heb de windows live messenger 2011 geinstalleerd op mijn pc en wanneer ik inlog met mijn hotmail account komt ik er niet meer op.
Ik heb de laatste tijd hier veel last van voor ik mijn computer opnieuw installeerde was dit ook.
De fout is als ik inlog dat ik weer terug kom op mijn msn inlogscherm.
Ik heb nodige updates gedaan en zelfs als ik een versie terug ga krijg ik u moet de nieuwe versie installeren.
Wie kan me helpen?
-
Dankje Malik voor je tips.
Het werkt inmiddels. -
Beste leden,
Voor mijn vader ben ik bezig een layout op te zetten in html en css.
Dit omdat mijn vader geen bedrijf wilt inhuren omdat die net begonnen is met het bedrijf.En ik heb hem dit aangeboden om mijn kennis te verbeteren.
Enkel struikel ik nu over een probleem.
Ik heb een body aangemaakt met een achtergrond kleur en een wrapper met een image.Wanneer ik nu een logo plaats gaat die buiten de wrapper image.
Je zou zeggen voeg een width toe aan de wrapper en het is opgelost.Niet dus dan gaat mijn plaatje verschuiven.
Zie: http://jh-schoonmaak.nlMijn css:
-
Niemand die dan tijd heeft?
-
Beste leden,
Ik ben op zoek naar een slicer die mijn layout om kan zetten naar html.
Ik zoek iemand die dit voor zijn portfolio wilt doen.
Er staat een kleine vergoeding voor tegen over.
Wie intresse heeft reageer met je prijs en portfolio.Voorbeeld: http://starohosting.nl/staro.png
Met vriendelijke groet,
Starohosting -
Slotje graag :slotje:
-
Geachte leden,
Ik ben bezig met een css en het lukt me telkens niet op de tabs goed te zetten met een blauwe achtergrond.
Hij centreert het niet mooi in mijn wrapper (container)
Wie kan me helpen om hem goed in het midden te krijgen.
Hierbij een voorbeeld:
http://starohosting.nl/rebin/index.phpIk snap niet wat ik fout doe.
Hier een deel van de code:PHP
Toon Meer#tabs { width: 989px; background:#1E90FF; font-size: 8pt; margin: 0px auto; } #tabs ul { margin:0; padding:10px 10px 5px; list-style:none; } #tabs li { display:inline; margin:0; padding:0; } #tabs a { float:left; background:url("../images/tableft.gif") no-repeat left top; margin:0; padding:0 0 0 4px; text-decoration:none; } #tabs a span { float:left; display:block; background:url("../images/tabright.gif") no-repeat right top; padding:5px 15px 4px 6px; color:#FFF; }
-
De blokkade kan ook omzeilt worden met internet browser TOR.
Proxie.UPC en KPN zijn nu ook geblokkeerd.
-
Beste leden van CP,
Ik heb een opdracht voor school en heb een probleempje met mijn script.
Hij upload het bestand niet naar de map.
En in de database komt array te staan.DIt is het script:
PHP
Toon Meer<?PHP include ('header.php'); ?> <?PHP $tabelnaam = 'gegevens'; if(isset($_POST['verzenden'])) { $Naam = ($_POST['Naam']); $Vervoerder = ($_POST['Vervoerder']); $Bouwjaar = ($_POST['Bouwjaar']); $Plaats = ($_POST['Plaats']); $Beschrijving = ($_POST['Beschrijving']); $Bestand = $_FILES['Bestand']; $tijdelijk = $Bestand['tmp_name']; $pad = "../database/"; if(empty($_FILES['Bestand']['name']) ) { echo "U heeft geen Foto ingevult.</br>"; } if(empty($_POST['Naam']) ) { echo "U heeft geen Naam ingevult.</br>"; } if(empty($_POST['Vervoerder']) ) { echo "U heeft geen Vervoerder ingevult.</br>"; } if(empty($_POST['Bouwjaar']) ) { echo "U heeft geen Bouwjaar ingevult.</br>"; } if(empty($_POST['Plaats']) ) { echo "U heeft geen Plaats ingevult.</br>"; } if(empty($_POST['Beschrijving']) ) { echo "U heeft geen Beschrijving ingevult.</br>"; } else { $result = "INSERT INTO $tabelnaam (Naam, Vervoerder, Bouwjaar, Plaats, Beschrijving,Bestand) values ('$Naam','$Vervoerder','$Bouwjaar','$Plaats', '$Beschrijving', '$Bestand')"; if (mysql_query($result)) { echo mysql_error(); } if(move_uploaded_file($tijdelijk, $pad.$Naam )){ echo " <div id='content'> <div class='titel'>Gegevens geslaagd</div> <p>U heeft een overzichht aangemaakt en is verzonden! <a href='admin_gegevens.php'>Voer nog meer gegevens in</a></p> </div> </div> "; } else { echo " <div id='content'> <div class='titel'>Gegevens niet verwerkt</div> <p>het aanmaken is mislukt! <a href='gegevens.php'>Ga terug naar de homepagina</a></p> </div> </div> "; } } } else { ?> <?php if(ingelogd('id', 'wachtwoord', 'hash') == TRUE){ ?> <div id='content'> <div class='titel'>Admin Uploader</div> <p> <form name="verwerken" action="admin_gegevens.php" method='post' enctype='multipart/form-data'> <p> <table> <tr> <td width=330px;> Bestand: </td> <td width=330px;> <label for="Bestand"></label><input type="file" name="Bestand" id="Bestand"></td> </tr> <tr> <td width=330px;> Naam: </td> <td width=330px;> <input name='Naam' type='text'> </td> </tr> <tr> <td width=330px;> Vervoerder: </td> <td width=330px;> <input name='Vervoerder' type='text'> </td> </tr> <tr> <td width=330px;> Bouwjaar: </td> <td width=330px;> <input name='Bouwjaar' type='text'> </td> </tr> <tr> <td width=330px;> Plaats: </td> <td width=330px;> <input name='Plaats' type='text'> </td> </tr> <tr> <td width=330px;> Beschrijving: </td> <td width=330px;> <input name='Beschrijving' type='text'> </td> </tr> <tr> <td width=330px;> Verzenden: </td> <td width=330px;> <input name='verzenden' type='submit' value='verzenden'> </td> </tr> </table> </form> </p> </div> </div> <?PHP } else { ?> <div id='content'> <div class='titel'>Niet ingelogd</div> <p> U dient voor deze pagina ingelogd te zijn. </p> </div> </div> <?PHP } } ?> <?php include ('footer.php'); ?>
Wat doe ik verkeerd het is een klein foutje maar wat kan het zijn?
-
BasKuypers,
Even voor de duidelijkheid.
Met 18 Posts en door middel het via msn te regelen krijgen mensen weinig vertrouwen in u.Als je het via criminalspoint regelt (ook veiliger) dan hebben mensen meer vertrouwen erin.
Laat dit een goede tip wezen.
Om toch nog om die 3D elementen te krijgen kan ik je scarface of George aanbevelen.
Met vriendelijke groet,
Starohosting -
Dit script is gratis van opencart.
En wil dat hij werkt.Alleen de oplossing... kan ik zelf niet vinden.
Wanneer ik een bestelling doe dan word er geen id meegeven en het veld blijft leeg. -
Beste leden,
Ik heb een mollie script in mijn opencart systeem.
Maar deze werkt niet 100%Wanneer je een bestelling plaatst kan je wel kiezen welke bank je wilt en dergelijke.
Maar eenmaal om daarna verder te gaan naar de betaalpagina krijg ik dit:
PHPError: Duplicate entry '' for key 'PRIMARY' Error No: 1062 INSERT INTO `web_mollie_transactions` (`order_id` ,`transaction_id`) VALUES ('7', '');
De bestelling is nieuw en hij mag deze fout niet maken maar doet dit toch.
In de testmode met tbm bank linkt hij mij door naar de index van mijn site.Om het zelf te proberen:
http://dj-marlon.nl/webshopDoe een bestelling en login daarna in met:
[email protected]
test123Wie kan me hiermee helpen.