Posts by Starohosting

Beste leden,

Ik heb een acer Eee PC 1000px
    Alleen nu zit er dus geen cd rom speler in en wil ik graag mijn USB van kingston 8GB bootable maken.

Ik heb de volgende tutorial gedaan alleen het werkt niet op een iso bestand die in de root dir staat.
    Tutorial: http://sevenbits.nl/howto/installeren_van_usb_stick.html

Van mijn legale xp heb ik de bestanden in een iso bestand gezet en wil ik hem vanaf mijn USB installeren.

Wie kan mijn helpen om mijn usb bootable te maken? Desnoods via teamviewer

Hij doet het nu, alleen me menu nog goed krijgen want links geeft die bij startpagina 20px meer naar rechts,
    En aan het einde geeft die een nieuw hokje maar contactpagina is het laatste wat ik wil hebben.

Hallo Koen,

Bij het menu webhosting zou er een dropdown moeten komen naar beneden met shared hosting en reseller hosting. Dit gebeurd niet.
    Ik gebruik internet explorer 8 maar op andere browsers heb ik het geprobeerd alleen in chrome doet hij het ook niet.

Beste leden,

Ik heb een probleem met mijn dropdown menu.
    Momenteel ben ik bezig om een beetje een layout in te richten voor mijn hosting bedrijf.

Alleen helaas doet mijn dropdown menu op een of andere manier het niet goed en is het menu zelf niet goed uitgelijnd.
    WIe kan mij even helpen??

http://starohosting.nl staat de layout online

CSS Code:

Het werkt allemaal via TPL bestanden.
    Heel vreemd als ik elke x een nieuwe installatie doe dit krijg.

Dit is het script wat de error aangeeft:

Beste leden,

Ik ben een tijdje aan het stoeien met mijn webwinkel.
    Wanneer ik een product plaats in een subcatogorie krijg ik de volgende melding:

Notice: Undefined variable: text_error in /home/starohost/domains/starohosting.nl/public_html/webshop/catalog/view/theme/default/template/product/category.tpl on line 15

Deze functie bestaat gewoon.
    Als ik in een lege subcatogorie kijk staat er: op dit moment zijn er geen producten.

Kan iemand mij helpen?
    Voorbeeld: www.starohosting.nl/webshop

Beste ICT leden,

Voor mijn opencart webwinkel gebruik ik een module voor de dropdown menu.
    Nu haalt hij de catogorieeén uit de database dat is goed.

Alleen de subcatogorieeén die uit de database komen wil ik niet laten tonen zodat er geen dropdown meer bestaat.
    Wie wilt mij even helpen?

PHP
    <?php		$this->load->model('tool/seo_url');		$results = $this->model_catalog_category->getCategories();		if ($results) {$output = '<ul class="navigation sf-menu">';}		else { ?>

<?php ;return false;}		foreach ($results as $result) {		$output .= '<li>';		$new_path = $result['category_id'];		$unrewritten = HTTP_SERVER.'index.php?route=product/category&path=' . $new_path;		$rewritten = $this->model_tool_seo_url->rewrite($unrewritten);		$output .= '<a href="' . $rewritten . '">' . $result['name'] . '</a>';		$sub_results = $this->model_catalog_category->getCategories($new_path);		if ($sub_results) {$output .= '<ul>';}		foreach ($sub_results as $sub_result) {		$output .= '<li>';		$new_sub_path = $sub_result['category_id'];		$sub_unrewritten = $unrewritten.'_'. $new_sub_path;		$sub_rewritten = $this->model_tool_seo_url->rewrite($sub_unrewritten);		$output .= '<a href="' . $sub_rewritten . '">' . $sub_result['name'] . '</a>';		$output .= '</li>';		}		if ($sub_results) {$output .= '</ul>';}		$output .= '</li>';		}		if ($results) {$output .= '</ul>';}		echo $output;		?>

Enkel PSD heb ik niet echt veel aan omdat ik zelf ook niet echt kan omzetten.
    Vanwege het crossbrowser procedure.
    Maar een inzending is altijd welkom natuurlijk misschien dat ik dan iets anders kan regelen.

Thjeu,
    Helaas is dit nog steeds niet mijn smaak.
    Breedte is wel goed.

Geachte leden,

Voor mijn website (starohosting.nl) en (starohosting.eu) ben ik op zoek naar een design die aantrekkelijk is.

Nou kan ik een vaste designer inhuren. Maar heb besloten hiervan een wedstrijd te maken.

Diegene die een hosting layout incl. slice kan maken wint € 50.00

Je kunt je inzendingen sturen in dit topic en ik zal zo snel mogelijk proberen te antwoorden.

Wat wij minimaal vereisen:
    - Een designer die een beetje ervaring heeft met photoshop en html/css
    - Kleurencombinaties: #DDDDDD; (grijs) #FFFFFF; (wit) #0060b9; (blauw)
    - Logo moet erbij! omdat we een nieuwe look willen in 2013.

Diegene de beste en mooiste design kan maken en kan omzetten naar html/css wint: € 50.00
    Deze betaling word gedaan via: Paypal

Jordy ik heb je ervoor betaald!
    Dat jij erna je werk niet goed aflever *de slice* en het vervolgens door iemand anders laat opknappen vind ik nogal vreemd. Want dat heb ik nooit geweten.

Verder gebruik ik het logo gewoon.
    En kan je me verder pm'en om dit topic schoon te houden.

Beste leden,

Vanaf html en css bouw ik een layout op (dus zonder psd)
    Dit betreft een webhosting layout voor mijn eigen bedrijf genaamd starohosting
    Nu is mijn vraag.
    Wat kan ik nog meer erbij maken. ik had een idee om iets te maken maar een ander bedrijf was me voor om dit te doen.

http://starohosting.nl/website

Ik wil niet gelijk de tekst in het witte vlak zetten omdat ik dat niet zo mooi vind ik wou een homepagina ermee maken.

Alleen ik ben nu inspiratie loos
    Wie heeft een idee?

Groet,
    Marlon

Beste leden,

Ik zit met een probleem met mijn dropdown menu.
    Nu wil ik graag dat mijn dropdown menu samen werkt met PHP.
    Ik heb een hoofdmenu en een ul voor de 2de level menu (submenu wat uitklapt)

Nu is het probleem dat hij het in html wel doet en als ik hem naar php schrijf hij het niet doet.
    Ik heb als volgende gedaan:

PHP
    <div id="templatemo_menu" class="ddsmoothmenu">

<?php show_menu2(0, SM2_ROOT, SM2_ALL, SM2_ALL, false, "\n</li>", false, false, false, '
    <ul><li>'); 
    <!-- dit is het submenu --!>
    ?>
    </div>

Helaas komt dan een klein deeltje van mijn dropdown menu
    De HTML code is als volgt:

Wie kan mij helpen met dit probleem je zou me dan echt uit de brand helpen.

Beste Leden,

Ik ben druk bezig om een website op te zetten waarbij mijn cms systeem te koop staat.
    Helaas krijg ik enkele problemen met de codering van mijn tekst.
    Ik krijg het teken met een ruitje en een vraagteken erin.

Dit gebeurd bij trema's en komma's helaas heb ik er geen oplossing voor kunnen vinden.
    WIe kan mij helpen dit staat tussen mij head tags:

PHP
    <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
    <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
    <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
    <title>STAROCMS - BETAALBARE CMS VOOR BEDRIJVEN</title>
    <link href="css/style.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
    <link href="css/slider.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
    </head>

Kan iemand me misschien helpen met me layout?
    Ik heb een inlog en een logo die ik naast elkaar wil hebben
    Logo komt links en inloggen komt rechts alleen als ik float gebruik komt het niet goed te staan.
    Ik heb het volgende gedaan:
    header div met 900px groot deze verdeeld in 2 classes een logo class en een inlog class.
    Maar het resultaat is dit: http://starocms.nl

Op 1 of andere reden staat het niet goed die inlog. het staat onder elkaar en het moet naast elkaar zitten.
    Kan iemand me helpen?

CSS Code:

HTML CODE:

Beste leden,

Hierbij verkoop ik een complete website pakket.
    Wat ik verkoop is het volgende:

- Domeinnaam nr-recruit.com (geldig tot: 27 mei 2013) gratis push via transip
    - Source die staat op nr-recruit.com (gpt site)
    - De volledige licentie krijgt u met alle rechten wij staan ervan af dit staat ook op een contract.
    - De hosting loopt via mijn eigen server u kunt deze erbij krijgen dan is het 1e jaar gratis.

Mocht u een voorbeeld willen zien dan hoor ik dat graag.
    Adminpaneel is ook in te zien.

Ik ben de 2e eigenaar van dit script en verder is het nooit verkocht geweest.
    Dit is geen veiling en er staat een vast bod: € 150.00