Posts by Starohosting

Beste Leden,

Ik zit met een probleempje.
    Een aantal dagen geleden heb ik mijn website overgezet van apache naar nginx.
    Nou wil ik een hosting billing hebben die ondersteund word door nginx en deze kan ik haast niet vinden.

Heeft iemand een idee welke er is (graag opensource)
    Indien niet opensource toch wel even linkje geven dan kan ik kijken of het het geld waard is.

Gelieve geen WHMCS want dit is te uitgebreid voor een vps

Beste leden,

DJ-WEB.NL is op zoek naar moderators.

Wat verwachten wij als moderator:
    - Je bent netjes tegenover de leden
    - Probeert nieuwe downloads te uploaden (legale software e.d)
    - Houd het forum in de gaten, mogelijk nodig ingrijpen.
    - Promoot de website
    - Vrij vaak online (aanvraag voor vrij is mogelijk)

Wat krijg je van ons:
    - Een goede recensie om door te groeien naar andere community's
    - Linkpartners op de website
    - Eventueel doorgroei mogelijkheden om te programmeren e.d

Wat ik van je wilt weten is het volgende:
    - Leeftijd
    - Opleiding (eventueel)
    - Motivatie

Wil je meedoen dan kan je je opgeven via dit topic en ik neem contact met de geschikte kandidaat op!

Groet,
    Starohosting

Ik wil graag mijn websites ruilen tegen een webdesign als dit mogelijk is.
    Dit omdat ik geen budget heb op dit moment om een layout te laten ontwikkelen en omdat ik toch verder moet met mijn site.

Dit is een speciaal aanbod en men krijgt het volgende:::

(Starohosting Medium) Resellerhosting
    - 10 GB Dataverkeer
    - 10 GB Webruimte
    - 3 Emailaccounts
    - 3 domeinnamen (maffiagun.nl en nr-recruit.com)

Hosting loopt tot en met Februari 2015 (contract word opgezet hiervoor)
    Domein nr-recruit.com is gehost bij transip, kan intern gepushed worden en verloopt 27 mei 2013
    Domein maffiagun.nl is gehost bij vservs en verloopt 20 maart 2014
    Domein goedkoopluchtje.nl gehost bij transip, kan intern gepushed worden en verloopt 6 november 2013

Inhoud dat word geleverd:
    nr-recruit krijg je de volledige website (heb ik alle rechten op)
    maffiagun.nl enkel het domein en eventueel een straatschoft licentie overname!!
    (Staat nu niet op de site)

Waarom verkopen:
    Ik verkoop de sites omdat ik een hosting site ben en omdat ik hierin wil groeien moet er een budget beschikbaar komen om ontwikkelaars
    een layout te laten vormgeven.

Windows hosten vind ik persoonlijk langzamer dan Linux.
    Een server installeren is niet zo 1,2,3 gedaan je hebt echter de kennis van linux nodig zoals de command lines.
    Daarbij komt beveiliging kijken, zeker in deze tijd met cyber aanvallen en ddossen moet je je server goed beschermen.

Indien je voor een linux server gekozen hebt kan je een firewall installeren:
    http://configserver.com/cp/csf.html

Ik weet niet waarmee je gaat werken directadmin, cpanel? plesk.
    Je moet alles goed afstemmen.

1 lekje en je kan weer opnieuw beginnen of je raakt je data kwijt.

Ik weet niet hoe jou engels is kan je met google translate vertalen uiteraard:
    http://www.techsupportalert.co…p-your-own-web-server.htm

Succes,

Dit is de gehele code die ik heb:

De bedoeling is dat hij een map include die ik aangeef voor al mijn sliders.
    Deze upload ik via websitebaker cms en deze code zou ervoor moeten zorgen dat hij hem uitlees via een map.

Alleen ik snap niet waarom die niet werkt.
    Oplossingen ook al geprobeerd die gegeven werden alleen dan krijg ik een interne serverfout 500

Beste Leden,

is er iemand misschien die verstand heeft van linux servers??
    Een vriend van mij host bij XS4ALL.
    Nu hebben ze een aparte shell om een ssh verbinding te maken.

Ik heb per ongeluk een database verwijderd en vroeg me af of ik deze terug kon halen op een manier.

Want ik heb zelf ook geen backup helaas.

Ik dacht dat dit kon met putty en dan een aantal command lines alleen wie weet hier meer over?? en kan mij ondersteunen.

Beste ICT Leden,

Op vrijwillige basis ben ik een website aan het bouwen voor een basisschool.
    Nu kom ik 2 fouten tegen die ik zelf niet kan oplossen.

Een PHP fout ( hij weergeeft een deel van me code alleen deze is netjes geopend en gesloten)
    Een CSS fout: mijn menu staan onderaan en krijg het niet naar boven.

Wie kan even meekijken op:http://starocms.nl/demo
    Voor deze site maak ik gebruik van silverstripe.

Stukje PHP code:

@ M.Martens, Deadline heb ik er even bijgezet bedankt.

Samenwerken mag zolang het binnen het budget is kwaliteit heeft en ik het totaal plaatje heb.

baldex ik denk dat een beetje overdreven is - Misschien betaal jij dat maar je kan zelf ook scripten.
    @Tjheu Als je wilt kan je inzenden, wanneer ik het goedkeur zal ik je mijn ftp gegevens geven zodat je aan de slag kunt.

Willem Bedankt maat voor de tip zal even kijken of ik contact krijg met hun

De rest kan inzenden en dan betaal ik gewoon € 250.00 voor het design (groot bedrag maar verwacht wel kwaliteit)

Geachte Leden,

Wij willen graag een wedstrijd openen voor het realiseren van een Webdesign voor het Bedrijf Starohosting.nl
    Een enige tijd geleden hadden wij een klein budget voor dit project maar wegens succes kunnen wij nu een grotere uitgave doen.

Wij draaien op het platform WHMCS samen met Directadmin.
    Wij zijn op zoek naar iemand die een layout kan maken en hem kan inbouwen in het whmcs systeem.

Onze richtlijnen die we aan het design willen zien:
    - Nieuwe logo in een rode kleur
    - Nieuwe design in een rood / zwarte kleur (zakelijke interface)
    - Het betreft een pagina die gedesignd moet worden en een subpagina voor eventuele nieuwe pages.
    - Graag rekening houden met scherm grote

Op de homepagina moet het volgende staan:
    - Domeincheck
    - Topmenu incl. dropdown menu
    - Plek waar staat wat voor diensten je hebt zoals: webhosting, resellerhosting, je crediet,

Wij vinden de volgende websites mooi en zouden in die riching ook onze layout willen zien:
    - five-square.net
    - prepaidwebhost.nl

Deadline: 21/04/2013
    Diegene die de mooiste en beste layout heeft gemaakt voor Starohosting.nl en deze om kan zetten in WHMCS krijgt:
    € 250.00

De betaling word gedaan per overschrijving of paypal!!

Succes en ben benieuwd naar de inzendingen!!

Geachte ICT'ERS,

Op dit moment ben ik een crime begonnen en ben ik op zoek naar een layoutset (ingame en outgame).
    Wie heeft er nog een liggen in HTML en PSD. (verplichte bronbestanden) zodat ik een uniek concept kan beginnen.

De layout wil ik alle rechten op en mag niet verkocht zijn aan derden.
    Heb jij iets liggen laat me het even weten.

En ook belangrijk de prijs natuurlijk.

Graag wil ik betalen via paypall

Groet,
    Starohosting

Ik heb dit nog nooit gedaan swaffelaar is voor mij echt niet dit.

Ik heb het nu geprobeerd met power iso en bootable usb maken maar dit lukte ook al niet.

Mounten met deamon tools deed het ook niet vervolgens heb ik gekeken of ik hem op een andere pc op cd kon branden en daar op installeren dat doet hij wel???