Heeft u een gewone bankkaart, dan kan u geld overmaken met uw bankkaart, hoeft geen creditkaart te zijn zelfs.
Posts by Sourceshop
-
-
Klopt en is inmiddels al 1x verkocht geweest. Nog maar enkele licenties te koop aangeboden.
-
Wordt gereport, u zou mijn licentie bewijs moeten nakijken voor u iemand zwart maakt.
Dus ik laat even de crew dit regelen eerst
-
Beste Cp'ers
Bij deze bieden wij u een gebruikerslicentie aan van dit script:
http://www.crimesources.nl/Deze is maximum 3 -5 keer te kopen
(te zien hoeveel vraag naar de source is.)Deze kan u hier direct kopen en via msn wordt verder alles besproken. Bewijzen kunnen gevraagd worden via PM, net zoals vragen omtrent.
Direct kopen kan(nieuwe link mods)
Koop hierMet vriendelijke groeten
Sourceshop
(gelieve ontopic)Scripting vb:
PHP
Toon Meer$winst = $iKweken['aantal'] * 1093 / 100 * 25; $verkoop_wietplanten = $iKweken['aantal'] * 1093 + $winst; if($_GET['verkoop']) { if($iKweken['level'] != 5) { echo "<tr><td>Je planten zijn nog niet klaar voor de verkoop</tr></td>"; } else { echo "<tr><td>Je hebt je wiet planten verkocht voor <b>".round($verkoop_wietplanten)."</b></tr></td>"; mysql_query("UPDATE `gebruikers` SET `geld`=`geld`+'".round($verkoop_wietplanten)."' WHERE `gebruikersnaam`='".$gebruikersnaam_db."'") or die(mysql_error()); mysql_query("DELETE FROM `wiet` WHERE `id`='".$_GET['verkoop']."'") or die(mysql_error()); } } echo "</table> <table width='500' align='center'> <tr> <td><b>Plantjes</b></td> <td><b>Klaar voor verkoop?</b></td> <td></td> <td></td> </tr>";
-
Welke source is het nu banditi?
-
-
Unieker maken, betere opties, betere layout en dan promoten op jongeren sites.
-
U heeft PM
-
Ik heb die waarschijnlijk ergens, zal wel kijken of ik hem kan uploaden anders:
http://www.criminalspoint.com/…6/Time-2-Kill-source.html -
Hij mag zijn eigen website verkopen, met zijn licentie. Staat niets in hun voorwaarden. Hij mag gewoon de source niet doorverkopen zonder domein.
-
Beste
Ook hierbij meld ik dat wij twee criminal sources verkopen.
Deze zijn te vinden op: (url verkorter gebruikt)