Even een vraag, de cron zijn die wel toegevoegt. Want de meeste personen verkopen dit zonder crons en dergelijke zaken
Posts by Sourceshop
-
-
Dimaffia v3 wordt momenteel vertaalt in het engels
@rdmnk2010, waar zitten de bugs is mijn v3 versie?
-
Rickown, graag had ik via pm antwood gehad over het gewenst.
Hierbij:
Uw saldo: ? 10000,00 Daar kunt u nog 52631578 clicks mee kopen.
Slechte beveiliging -
Wordt die fout wel opgelost voor de koper?
-
CrimeScripts gebruikerslicentie te koop
Script: Democrazia/*********: 50 euro - Dimaffia V3: 43 euro - Dimaffia All-in: 75 euroOmschrijving/functies: Hierbij worden verschillende crimes te koop aangeboden (gebruikerslicentie)
Demo:
Voor Democrazia: http://www.*******.nl/democrazia - Inloggen met olie - olie
Voor dimaffia V3: http://crimesources.nl - Inloggen met Demo - DemoPrijs:
€ 50 - 43 - 75Dimaffia all in bevat ook de zaken in het rood en 3 layouts die gekozen kunnen worden. Afzonderlijk is ook alles te kopen. Meer info via Pm is mogelijk
Licentie:
LicentiesBetaling via:
Ideal | Overschrijving | Wallie | Mister Cash -
Nieuwe layout te koop via crimesources en aanpassingen doen we nu ook via de demo site, aanvraag kan daar gebeuren
-
Jms is dit denk ik, klikken, zie er het nut er wel niet van in om daarover een forum te maken
[offtopic]Zoniet, denk ik dat het domein niet veel waarde heeft[/offtopic]
-
@terror, gekochte updates niet doorverkopen en verkopen van source was toch illegaal?
-
Klopt, daarom dat ik er ook bij vermeld dat ik prijs bereken via eigen opties enz. Ook komt die pas te koop na contact OTG.
-
Nee is momenteel niet toegankelijk, vandaag mail gekregen van mollie hierover:
Op dit moment bieden wij hiervoor alleen de betaalpopup aan. Helaas hebben we er nu geen API voor maar deze gaat in de toekomst wel weer aangeboden worden.
Met vriendelijke groet,
Menno PrinsMollie B.V.
http://www.mollie.nl[tel] +31 20 6128855
[fax] +31 20 8202076 -
Prijs is volgens updates, waarom dan in source? Voor de mensen die niet kunnen scripten en dit is een gemak voor hen + layout systeem enz
-
Nee heb ik achteraf toegevoegd, ben momenteel in contact aan het geraken met otg, nogmaals.
Forum moet enkel nog verbeterd worden
-
Beste Cp'ers
Aangezien er veel scripts verkocht en gekocht worden via onze shop voor banditi.
Zou ik willen vragen of het toegelaten is om de unbugde versie die te vinden is op:
INLOGGEN EN WACHTWOORD: demo
Te koop aan te bieden, dit met alle scripts erbij en de prijs berekent via de updates en unbugging. Zo worden eigenlijk de updates verkocht maar in script vorm.
Met vriendelijke groeten
-
Outgame in google chrome is helemaal verkeerd
-
Zou die wel even bekijken in andere browsers dan internet explorer, want die staat helemaal niet goed. Ingame laadt extreem traag, hele grote afbeelding op achtergrond.
-
-
Slotje, licentie is doorverkocht en licentiehouder is aangepast.
-
randen weghalen is border="0"
-
@F.Ajeti:
Klik op de afbeeldingen om te krassen
Indien je iets gewonnen hebt, komt dit automatisch erbij. -
Er is een fout opgetreden
SO1000 Failure in System
Zijn redelijk wat inkomsten die ik nu verlies