Dimaffia is van 0 gescript, bekijk de code en u ziet het. Dit topic gaat over de dimaffia source, indien u mensen wil zwartmaken, probeer eerst even via pm en niet zo te doen aub :s.
Posts by Sourceshop
-
-
Alle scripts komen uit democrazia-crimejob en deze zijn door ons gemaakt, nogmaals voor u mensen zwartmaakt, deze bewijzen zijn al geleverd
-
Scooter Alles 8.99
Info over het script:
Nu is het ook mogelijk om scooters te stelen, te tunen, te verkopen en te racen. Zo kunt u een extra menu toevoegen aan uw site. Wilt u een aangepaste menu hiervoor. Email naar ons emailadres aub of op crimesources zelf. -
Is simpel aan te passen Maviose, voor welke source
-
Database hiervan toegevoegd? Lijkt mij het probleem te zijn?
-
SaTaN, momenteel zit sourceshop al in V3, dus cron en dergelijke zijn gefixt weken geleden. Wat ik mij dan echter afvraag is, indien u dit bij sourceshop kocht, waarom meld u dit niet op msn zodat wij dit gratis konden fixen?
Of komt hier beetje zwartmakerij bij, gelieve via msn of pm te staven met een licentie van sourceshop aub
-
Klopt kan ook zijn dat hij via een van de promotie sites zoveel hits kocht.
-
Belgie en nederland:
Eurolinkspel, Goudkliks, Klikeiland, ...
Noem maar op, er zijn er nog veel meer, maar noem ze niet allemaal op.
Hits:
12000 te leveren 3452 geleverd -
Had die vraag over korting nog niet gezien op dat moment:s
Hoe meer u koopt, dan krijgt u natuurlijk extra hits toegekend, dat spreekt voor zich
-
Dan koopt u er 40.000 en dan koop ik er meer :s
Bezoekers inkopen is voor mij geen probleem, 2 a 3 dagen later voeg ik de bezoekers terug toe, aangezien ze toch geleidelijk komen is dit nooit geen probleem
-
Gewoon foutje bij typen? Fouten maken is menselijk gelijkt mij
-
Bezoekers komen geleidelijk er zijn er 40.000 aangekocht en momenteel al:
Hits (Totaal) Hits (Geleverd)
12000 3381Gaat automatisch
-
Beste Cp'ers
Bij deze heeft Shop(geen link om slotje te voorkomen) een nieuwe partner waar we mee samen werken en bij deze bieden wij bezoeker hits aan via onze shop.
Uitleg over script:
4000 Bezoekers 2.5 euro
Hier kan u 4000 bezoekers kopen, eerst en vooral maakt u een account aan op Sitenaam klik hier, daarna koopt u hier de credits en dan enkel de aanwijzingen volgen en de bezoekers worden toegevoegd op onze partnersite en daar kan u dan 1 of meerdere websites promoten.[offtopic]Voor mods topic bevat download link en geen reclame naar shop, als ik dit nog moet aanpassen gelieve te melden[/offtopic]
-
Dit topic is al zoveel geopend hier
cmshero.nl 39 euro voor dit script
Gelieve mijn link te verwijderen aub
-
Wat het erin doet weet ik niet echt, het woord puta zegt me genoeg Waarom niet de gewone osbandit nemen, begin iets gemakkelijk, want op die manier vlot het niet
-
Alle connection files moeten met uw juiste username zijn:
Localhost,username,wachtwoord, databasenaam
Ik denk zoals ik in uw vorig topic('s) zie dat er daar wel een fout in zal zitten.
Daarbij hoeft u in config totaal niets te veranderen aangezien connection.php daarvoor dient.
Wat doet die file, hij zorg dat $host=localhost is, net zoals username, password enz. U vult daarin dat die gegevens juist zijn. Waarom past u dan in config aan:
$host,$username,$paswoord->moet zo blijven aangezien connection.php include wordt.
Mss iemand even laten doen zodat u ziet hoe het moet.
-
Mss tonen wat u invulde, want er zit normaal gezien een handleiding enz in.
Doe gewoon uw wachtwoord eruit zodat we kunnen kijken want:
Citaatmaar ik weet niet wat?
-
Ik niet voor ik iets zou verkopen zou ik de moeite doen voor errors eruit te halen:
-
-
Ik heb de koper al laten weten hoeveel dit kost, als persoon die wil zien, kunnen we toch gewoon een link tonen zonder ons te moeien met zijn budget.
Zodra ik de link heb stuur ik die wel