where bank is familie :s
Posts by Sourceshop
-
-
mysql_query("UPDATE `families` SET `bank `=`bank`+'150', `bank`=`bank`+'30' WHERE `bank`='$familie->naam'");
Wat bedoeld u hier mee?
-
neen dan nog niet, nog even zoeken
-
WHERE `login`='$data->login'");
Zo kan hij niet vinden welke clan, zoek even in een clan file hoe dit moet
-
-
if($data['vipdays'] > 0){
Als het nog altijd voor dezelfde game is
-
Dat was niet vermeld, maar zie hier het nut niet van in, hopenlijk vergis ik mij
-
Citaat
Niet alleen de sources die legaal zijn.
Lijkt mij niet echt dat u illegale zaken preview :s
-
Dan dient u toch via php te werken en niet via een upload
-
Wat u verkoopt lijkt mij Frenzo.
Bijvoorbeeld ik verkoop een layout dan maak ik een rar bestand, uploaden naar mollie en na betaling krijgt de koper het bestand dat hij kocht.
P
er verschillende layout maakt ik een nieuwe link via mollie op de manier hierboven. -
Hoeft ook geen php, gewoon bestand uploaden via mollie:
https://www.mollie.nl/beheer/betaaldiensten/popups/
---> Nieuwe betaalpop-up: Hier naam -> download -> aanmaken
---> VO
olgende pagina is prijzen instellen---> Volgende pagina is het bestand uploaden
---> Ook al de rest is duidelijk vermeld vanaf dan
-
Afzender is data->login, kijk even in jail.php
-
Via deze aan te passen:
mysql_query("INSERT INTO `messages`(`date`,`to`,`from`,`ip`,`title`,`content`,`date2`,`read`,`inbox`,`reply`) values(NOW(),'$data1->login','$data->login','$data->IP','Vrijgekocht!','$data->login heeft je vrijgekocht voor $bedrag,- Je bent nu weer op vrije voeten!','$date2','0','1','0')");
[offtopic]
(tip neem wat boeken bij de hand en alles is leuker op die manier en leer je veel bij (geen kritiek, maar tip))[/offtopic] -
Stel maar iets voor, en degene met de meeste stemmen, voor vanavond 21:00 wordt gemaakt.
-
Hoe kan die error dan weggaan als het veld achternaam al verkeerd is.
[offtopic]Een beetje meer respect kan ook denk ik :s[/offtopic]
-
Waarom:
if ($data->achternaam > 0){
achternaam heeft toch niets te maken met geluksrad :s, hoe is dit veld ingesteld in de database
-
Ja u heeft 1 exit veranderd en al de rest verwijderd.
-
Contacteer even uw free hoster, mss dient er een andere gegeven ingevuld te worden om connectie te maken
-
Zoals reeds vermeld
-
Probleem is als je exit verwijderd, er niets geblokkeerd wordt en zo in een loop kan blijven draaien, return; (niet end;)