Al geprobeerd met return;?
Posts by Sourceshop
-
-
Maak gewoon van de exit; ->return;
-
Wees volgende keer wat duidelijker aub. ZO defensief en agressief dat het overkomt met uw !!! :s
-
-
Licentie mag verkocht worden, nieuwe koper zal dan zijn naam en domein dienen door te geven aan mij om zo de licentie over te plaatsen.
Dit is enkel een gebruikerslicentie, personen die deze wil overkopen om te verkopen, dan zal dit niet doorgaan.
-
Normaal gezien is een eigen licentie verkopen geen probleem, doorverkoop is iets anders namelijk.
Dus zie ik geen probleem.
[offtopic]Zelf zij bij rpgbunny hebben niet alle rechten op de source[/offtopic]
-
[offtopic]Zakelijker in een criminal?[/offtopic]
Probeer toch al een voorlopige header en footer te maken. Kunnen we beter raten of opmerkingen/tips geven
-
-
-
Waarom verschillende prijzen op forums?
- licentie rechten : 3,-
- doorverkoop rechten : 10,-
- alle rechten 12,50 -
De 2 samsung zijn plasma en dit zou ik niet meer nemen, heb zelf nu een plasma, maar qua verbruik zit dit niet goed.
Mijn voorkeur is de sony, wel jammer genoeg maar 50hertz, maar staat wel aan een goeie prijs, ik ken winkel waar hij 650 euro staat
-
Bump op aanvraag
-
Zet mss de types even hier, ik werk bij een concurrent van mediamarkt. Kan u dan even ermee helpen
Het mag lcd zijn misschien?
-
Ik zou u toch aanraden te wachten met de solden want 500 euro voor +37inch is moeilijk en dan nog full hd erbij (3d zou ziezo boven het budget zijn)
-
U heeft een vergunning nodig, anders is het illegaal:
-
Hem bereiken via twitter of facebook
[url=http://www.google.be/search?gcx=c&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=f+ajeti#hl=nl&safe=off&sa=X&ei=poy2Trf0NMP74QSp1tzjAw&ved=0CBcQBSgA&q=fitim+ajeti&spell=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=8cb2a338358cbbe5&biw=1920&bih=989]Link[/url]
-
Ik dôe ook zaken via gpt's, ik koop mijn hits goedkoop aan en verdien per 1000 hits 0.40. Het duurt wel even, maar bouwt u een refferal zaakje op, betekent dit toch makkelijk paar tientjes per maand
-
-
[offtopic]Zoiezo als belg kan u via paypal geen bancontact, ideal of dergelijke aanbieden. Dit omdat targetpay momenteel geen licentie meer heeft voor het buitenland (dit zal binnen enkele weken terug inorde zijn.[/offtopic]
10% is zeker niet genoeg voor alle kosten
-
10euro