Aub mensen is dit in ieder topic echt nodig, kijk ook even verder dan dat uw neus lang is:
-KNIP- gegevens op CriminalsPoint zetten is tegen de regels.
Aub mensen is dit in ieder topic echt nodig, kijk ook even verder dan dat uw neus lang is:
-KNIP- gegevens op CriminalsPoint zetten is tegen de regels.
Is het unbuggen in de prijs, of dient dit zelf te gebeuren?
Heb altijd interesse in een nieuwe source, maar tijd te weinig om de fouten eruit te halen.
Geef de persoon ook de kans om alles te regelen, heb nog nooit geen problemen gehad met de TS
@H4x0e666, het was dan ook een vaste prijs, bieden op een vaste prijs?
Sitehits - Dutchdealer
Gewoon naar eigen bank overmaken :s
Wie o wie laat zich nog vangen aan zo'n mails, waar merendeels tientallen spelfouten staan.
Een bedrijf die zo onprofessioneel zou zijn om een pin enz te vragen op deze manier.
Citaat van binkkiezwpgangster thnx zal kijken of het is wat ik bedoel.
Nillas de dev pagina ?
Nogmaal zoals ik zei in vorig topic, niet moeilijk als u zoekt:
Wel vermelden layout is een gratis layout en mag niet verkocht worden
[offtopic]
Citaat van mediazstudiosJe hebt garantie terugbrengen die handel
Het toestel werkt wel in de winkel, hoe zou u dit in garantie kunnen brengen. Garantie is niet gewoon toestel mogen wisselen.[/offtopic]
Geheel alles verwijderen van software en opnieuw en zijn er geen nieuwe drivers op de site van canon?
Citaat van Guitar[offtopic]Mobistar staat bekent om zijn o zo goede service...[/offtopic]
Het is allemaal 1 pot nat, mensen zijn tevreden tot er problemen zijn en dat is het een slechte service
bboy geen probleem is mijn job
Al reserveren in de winkel, 5 euro voorschot betalen is dan toch binnen de periode van aankoop
Altijd slim spelen, want in de solden zal deze beetje zakken van prijs, maar denk momenteel nog geen 50 euro. Ik bekijk het vanaf de solden en laat u iets weten
Mobistar pakket kopen ( dus met een gratis simkaart herlaadkaart in de doos) dan krijgt u 50 euro terug:
Mobistar centers
Krefel, enz
Belgie of Nederland?
In Belgie loopt er een actie van 50 euro cashback, dus 149 betalen en 50 euro terug op de rekening
Alle shops met targetpay bieden dit nu toch ook aan.
Neen ik probeerde die van Thexerox, toch bedankt voor u aanbieding