Indien verkoop niet doorgaat bied ik de buy now of indien starohosting deze wil doorverkopen, spreek mij maar even aan.
Posts by Sourceshop
-
-
Maak dan een functie waarmee ze het wachtwoord niet kunnen aanpassen als demo:
Valt goed mee om dit te maken:slotje:
-
Wilt u de site verkopen of in licentie vorm, dat u dit meermaals verkoopt?
-
Mag niet verkocht worden, zolang u niet alles herscript is dit geen eigendom van uw. Anders kan ik ook mijn "bijna" volledige aangepaste banditi in licentie verkopen :s
-
Deze layouts worden of werden toch online gebruikt, eind geleden?
-
Maar wat betekent het woord sensivity?
Of is het een typo: sensitivity
-
Veel succes buiten Cp, het studeren voor mij is er paar jaar verleden tijd gelukkig :p
-
-
Echt basis, u heeft 3/5 php kennis?
echo "<div class="dark" id="message"><font color="green" style="font-weight: bold">Het bedrag is van je bankrekening gehaald.</font></div>";
doe eens class='dark' enz
-
Moeite doen:
[url=http://www.google.be/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=operating+system+nintent#sclient=psy-ab&hl=nl&safe=off&source=hp&q=operating+system+nintendo&pbx=1&oq=operating+system+nintendo&aq=f&aqi=g1&aql=&gs_sm=e&gs_upl=2879l3321l0l3621l2l2l0l0l0l0l595l595l5-1l1l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=4bc6bc8721578b6f&biw=1920&bih=946]Klik hier[/url]
-
-
Dit is mij ook zo vermeld in het verleden toen ik met fitim besprak om ook rechten te kopen. (zag er uiteindelijk niets in, maar Bijlsma had wel de rechten.
[offtopic]@Bijlsma Maar zijn deze rechten niet naar Willem gegaan toen u alles verkocht?:cheer:[/offtopic]
-
Einde van de armoede binnenkort door deze site...
-
U heeft een pb
-
-
Graag info over de verkoper, dimaffia v3 is enkel te koop bij sourceshop, dus illegale verkoop waar geen rechten voor zijn gegeven.
-
Hoe te betalen, 1 euro anders
-
Vertaal de tekst en dan ziet u dat er geen toegang gegeven wordt door uw gratis hosting :s
[offtopic]Weeral een niveau gezakt...[/offtopic]
-
-
Ik wel hem kopen maar eerst liefst unbuggen.