Posts by Sourceshop

Geen stats, want heb website pas overgenomen, hij had paar euro inkomsten met weinig promotie, site is ook volledig uit te breiden, met meerdere partners bij te voegen, nu heb ik er maar 3 opgeplaatst. Is simpel aanpasbaar via xml feeds, alles werkt via cronjobs

EDIT: Feeds heb ik aangepast, stuk of 7 aanbieders momenteel
    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.03.12 18:38:25:
    Af en toe tweets verkopen levert u al mooie inkomsten op.

Omschrijving website:

Bij deze verkoop ik vanwege tijdgebrek www.*rapz.nl*. *Rapz* is een rapsite waar bezoekers naar rapmuziek kunnen luisteren. De website heeft een uniek layout en beschikt over een potentievol domeinnaam.

De rapmuziek wordt gratis van Youtube afgehaald, dit gebeurd automatisch. Het script is ontzettend gemakkelijk in gebruik, een nieuwe rapper is gemakkelijk in 5 minuten toe te voegen.

URL: www.*rapz*.nl --> zonder *
    Leeftijd site (maanden): Bijna een jaar

Maandelijks inkomsten: Af en toe adsense, vroeger via daisycon meer inkomsten
    Details: Geen promotie

Unieke bezoekers/dag: Ongeveer 5 - 15
    Details & stats: NVT

Prijs:
    Bieden vanaf: €60,-
    Opbieden met minimaal: €1,-
    BIN: €150

Waarom verkopen: Heb momenteel te veel websites in beheer en interesse in andere zaken.

Betaling via:
    Overschrijving, Paypal

Citaat van sander

Tja dan zou ik gewoon zelf eigen source beginnen want de meeste source's die online staan zijn echt bagger gescript, gewoon om te huilen, en geen beveiling. Dus vanaf 0 beginnen met inloggen, registeren enzo de basis dingetjes en dan gewoon uitbouwen.:p

Las u ook dat deze persoon geen kennis heeft van scripten?

Indien de TS wil, mag hij 1 van mijn crimes beheren, met recht op inkomsten.

Aangezien ik paar crimes beheer maar niet meer naar kijk.

[offtopic]Hij mag mss niet van zijn ouders, aangezien hij minderjarig is...
    [/offtopic]
    Hou het simpel en begin met de basis, iets online plaatsen die uitgebreid is, is niet zo goed. U wil snel geld binnenhalen waarschijnlijk,maar zonder kennis zal dit moeilijk zijn.

Aangezien bij een uitgebreidere site veel werk is.

Klopt momenteel bieden wij deze aan voor een prijs van 39.95 voor 2 domeinen 69.99 voor onbeperkte gebruikslicentie.

Hier doet gmsystems afstand van onze rechten en kan de koper zelf licenties verkopen.

1-product-webshopscript met verkooprechten

Hierbij verkopen wij onze rechten op het 1-product-webshopscript dat gemaakt is door Webniq.

Wegens tijdsgebrek en aankoop nieuwe website verkopen we onze rechten

Voorbeeld van het script tref je aan op deze websites:

http://alturl.com/3jz7o

Het script is voorzien van een simpele admin waarmee de prijs en de productomschrijving ingevoerd kan worden. Tevens komen de bestellingen binnen in de admin. Betalingen binnen het systeem geschieden via Targetpay.

We zullen zelf na verkoop geen gebruik meer maken van het script.

Bieden vanaf 50 euro. Veiling eindigt 48 uur na het laatste bod.

BIN = 175 euro

Mooi duidelijk, zonder script en meer info :s!

Niet veel mensen kennen deze source uit het hoofd lijkt mij.

U kan vrij vragen stellen, maar wees beetje duidelijk met voorbeelden enz aub.

Geen rechten op bewerkte source, zo kan iedereen zijn banditi beginnen te verkopen bijvoorbeeld, door layout aan te passen en beetje unbuggen.

De code dient volledig aangepast te worden, dus opnieuw scripten.

U kan wel uw eigen scripts los verkopen.

Citaat van XD001

Ik ben ook bezig aan een pokemon script

Wanneer u aan het leren bent, is het niet wijs om direct verschillende zaken te willen doen. Zo gaat u zich focussen op verschillende problemen, terwijl u nog bezig bent over het ene probleem.

Is mijn mening natuurlijk en een source als bendes, heb ik nog niet direct tegengekomen.