Posts by Fitim

Bedankt voor de informatie, Ik zelf gebruik de hoogste versie van Openinviter dus daar licht het niet aan (hij deed het trouwens 1 maand geleden wel) het enige probleem met ctt is dat met de nieuwere versies van msn je het niet kan pakken.

Verder gebruik ik al curl dus begrijp niet echt wat er fout kan zijn.

Bedankt voor de hulp alvast.

Citaat van jopitan

Misschien is het handig om eerst die rare error te geven want dan kunnen we je mogelijk daar mee helpen ;) Wat je ook kunt doen is mensen te laten staan om een contact personen extensie te laten uploaden en dat je dan het bestand uitleest per lijn (per contact dus) en dat je daar een invite naar toe gaat sturen. (Meest veilige manier en vereist geen login en wachtwoord)

Cannot get contacts. zegt ie bij elk account dat je invult.

Misschien kan dat ook bedankt. Maar ik wil dus niet dat men een .ctt moet uploaden. Maar gewoon met login/pass kan inloggen, is dat mogelijk?

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een legale msn invite script.
    Ik gebruikte eerst Openinviter maar die heeft mij in de steek gelaten (geeft rare error).

Graag hoor ik wat van jullie.

Groetjes,
    Fitim.

Citaat van Dein

Ja maar die jij hebt is versie 1.2 , en deze is v1.3 that's the point.

Maakt niet uit dan hoort ie nog steeds te werken (ik gebruik nog v1.2 en alles werkt nog)

Geloof mij maar ik had 1 jaar geleden rond de 200 online gehaald (actief) zonder enige social media(ik wist niet eens wat het toen was)

Citaat van Hood

Fitim: Vele 14-18 jarigers doen ook veel aan Social Media.

Ja maar wie zegt dat je ze ook kan bereiken via social media?:)

Trouwens nieuwsbrieven zijn ook HEEL EFFECTIEF

Je moet weten wie je wilt hebben wil je 20+ers regelen dan raad ik je social media aan, wil je 14-18 halen dan raad ik je advertenties aan of gewoon de pure promotie (Reclame maken op andere sites) of mond tot mond reclame.

[offtopic]En ja ik weet er genoeg van dus vertel mij niet dat dit niet klopt.[/offtopic]

Ik heb ook een maffia website onder google adwords zorg dat de teksten niet gewelddadig zijn en gebruik geen ? of ! in de tekst klein voorbeeld:

Citaat

Doe gratis mee aan de gevechten Browserspel met grote community

Citaat

Dit is een online text-based role playing game in de maffia sferen.

Doe zo iets en je advertentie word goedgekeurd, word ie nog steeds niet goedgekeurd bel google adwords dan even werkte ook bij ;)

Citaat van BrokenTrack

Wie zegt dat hij niet bestaat?

Gaat waarschijnlijk erom dat de query fout is.

Echter, zoals Ferhat zegt, Google kan dit zeer goed uitleggen...

Dat bedoel ik ook. Had het slecht opgeschreven.

Bedankt, Hoeveel vraagt targetsms dan per sms?