Posts by Fitim

Ik heb nog een maffiawebsite waar ik vorige maand een adsense blok opgezet daarmee had ik 8 euro in een maand mee verdiend.
    Ik heb nu de advertentie verwijderd, als je intersse hebt kun je me pb'en:cheer:

Citaat van Starohosting

Kurene volgens mijn ook te koop via rapstyle.nl??
    Of is dit totaal een andere versie/?

Ja werd verkocht daar;)

Ik heb nog geen mobiel ingekocht om dit te doen.
    Ik zat te denken aan een goedkoope mobiel te kopen en daarn verder uittebreiden.
    Maar is dit mogenlijk?

Hallo,

Ik heb een vraag:
    Ik heb een mobiel maar ik wil dat als je die mobiel belt hij automatische een opgenomen gesprek uitvoerd.
    Is dit mogenlijk zoja hoe?

Alvast bedankt.

Groetjes,
    Fitim.

BrokenTrack@ als je een beetje slim nadenkt vraag je gewoon bij ING een blaadje aan waar al je tancodes op staan dan sturen ze de tancode ook niet naar je moobiel.

eeyk@, zijn wij vullen onze veiligheidsprocedures. spel fout (xD) maar er zitten er nog meer in zie ik al.

Je hebt nu een tan code nodig dus dat hacken gaat niet meer door:P
    Alleen als je , je tancode's weggeeft, kan je gehackt worden:hmm:

Citaat van eeyk

ik ook tegenwordig iedere dag wel stuk of 2 en ik heb niet een ing maar abn |-)

haha fail(xD)

Kreeg net dit in me mail:

Geachte klant,

We ondervinden technische werkzaamheden op het Internet Banking Division van de ING bank. Het betreft de installatie van nieuwe beveiligingssoftware voor 2011. Met deze innovatie willen we het internet bankieren nog beter en veiliger gebruik, zodat u in de toekomst beter en vooral ZorgeNLoos kunt gebruik maken van al onze diensten. Voor deze installatie om succesvol te zijn moet je onderstaande link om uw gegevens te bevestigen door de toegang tot de onderstaande link.

---- dj-adenzo.com/verificatie.nl/ing.nl/mijn.ing.htm ----

Na bevestiging, zullen uw gegevens automatisch bij te werken een plaats in ons systeem zo spoedig mogelijk en u zult worden gecontacteerd via telefoon een van onze medewerkers om met succes de update te voltooien. Dank u voor uw tijd en uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
    ING Bank, Internet Banking Department

Wie heeft hier ook last van(a)

Willem: Heb de link even onklikbaar gemaakt gezien het feit dat er al een paar mensen hebben lopen klikken erop.

Domeinnaam te koop:

- Maffiawebsite.nl | 1€
    Opbieden met: 1€
    Buynow: 10€

Huidige registrar:
    ghed.nl

Statistieken:

URL | niet van toepassing

Betaling via:

Overschrijving

Bijkomende informatie:
    Heb je vraag stuur me dan een pb, of plaats een bericht in dit topic.