Dat klopt;)
Posts by Fitim
-
-
Nee ik heb hem niet van euroracers als u interesse heeft kan ik laten zien waar ik heb gekocht hebt en een hele printscreen van de source (toen ik heb had gekocht, niet toen ik hem geheel had aangepast:P)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.08.11 23:58:14:
Pb verstuurd! -
versio.nl
-
Zat er niet bij kreeg gewoon de source die op de site zat en een uitleg hoe ik de boel kon installeren;)
-
De source die er nu op staat heb ik gekocht bij zo'n webmaster shop de layout heb ik zelf gemaakt:P
-
Hallo CP,
Ik wou een GPT site starten maar heb er geen tijd meer voor daarom verkoop ik hem je krijgt bij aankoop: de source, de databese, het domein.
Beginbod: 7euro.
Opbieden met: 0,50 cent.
Buynow: 15 euro.Groetjes,
Fitim. -
Of je zoekt even op die m4n.nl of gpt site's en dan krijg je ook nog geld als je bestelling plaats bij vistaprint.
-
Hallo allemaal,
Ik zoek een paar advertentie netwerken die uitbetalen per 20 euro of een bedrag wat hier bij in de buurt komt.
Groetjes,Fitim.
-
one2xs . com vind ik toch wel het beste en het goedkoopst.
Klik http://www.one2xs.com/index?ref=fitim
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.08.11 23:14:33:
Ik heb nog 20 site's waar je gratis vps'en kan halen sommige voor 1 maand en sommige voor 1 jaar en sommige voor altijd.
Als je de links wilt moet je maar een pb sturen.
Op die site's kan je windows xp en linux krijgen. -
Welke error krijg je?
-
Hallo allemaal,
Ik zoek een Project partner voor een site wat een groot project word.
De site is bijna af alleen er moeten nog een paar dingen gedaan worden.De inkomsten worden 50/50
Groetjes,
Fitim. -
-
-
Kan iemand me helpen
-
Hallo,
Ik wil een progamma runnen op mijn vps zodat die 24/7 aan blijft en de cms op mijn host zodat ik extra beveiligd ben tegen ddos attacks maar ik kan nu niet connecten maar de databese van mij site dit is de config van het progamma die op me vps staat:
PHP
Toon Meer## MySQL Configuration db.hostname=localhost db.port=3306 db.username=mijn gerbuik db.password=mijn pas db.name=mijn db name ## MySQL pooling setup (controls amount of connections) db.pool.minsize=5 db.pool.maxsize=100 ## Game TCP/IP Configuration game.tcp.bindip=91.196.170.93 game.tcp.port=30000 game.tcp.conlimit=5000 ## Client configuration client.ping.enabled=1 client.ping.interval=30000 ## MUS TCP/IP Configuration mus.tcp.bindip=91.196.170.93 mus.tcp.port=30001 mus.tcp.allowedaddr=91.196.170.93
graag hulp:D
Groetjes,
Fitim -
meer informatie?
-
Hallo,
Ik zoek nog een site waar ik kan adverteren.
Graag hier de link plaatsen het gaat hier om de leeftijden rond: 8/12 graag hoor ik iets van jullie.Groetjes,
Fitim. -
Als het script er bij komt wil ik wel bieden.
Oowjaah je loopt 1 jaar achter bij ranglijst(xD) -
Hallo cp,
Ik ik heb een vraag, ik heb nu een vps en run via de vps een site.
Maar omdat een site ddosen nu helemaal hip is ben ik bang als ik me site online gooi ik snel down ga, dus heb ik even zitten google en kwam ik uit op deze virus scanner:Nu is mijn vraag, blokkeerd fortguard XAMPP graag hoor ik een snelle reactie zodat ik snel me site online kan zetten:D
Groetjes,
Fitim. -