Posts by Fitim
-
-
Er staan zeker veel tutorials in hoe dat moet of je stuurt de helpdesk van versio even een mailtje die helpen je zeker wel;)
-
-
Bij mij is dat niet? Misschien heb je dan al een input van registreren geselecteerd?
-
http://tinyurl.com/6ewkw8n alsjeblieft:)
-
Het het ziet er beter uit.
-
Wat bedoelt u met affiliate? Zoiets als m4n.nl? Of een gpt site zoals gekkengoud.nl
-
Hallo allemaal,
Ik had een idee voor criminalspoint voor berichten.
Als je nu naar iemands berichten kijkt dan zie je dit: 1000 is het niet handiger/mooier als dit er staat?: 1,000 dit kan gewoon simpel met deze code:Ik hoor het wel van jullie!
Groetjes,
Fitim. -
-
-
Citaat van Sourceshop
Provider kosten worden ook aangerekend.. binkkie
Doorverkooprechten of dergelijke kan dit ook?Doorverkooprechten verkoop ik ook stuur me maar een pb hoeveel u bereid bent er voor te betalen!
-
-
Linkpartners is offline omdat die niet nodig zijn en logs werkt maar er is nog niks gebeurd.
Hier het stukje code van Logs:
PHP
Toon Meer}elseif($_GET['pagina'] == 'modlog') { echo ("<table border='0' width='550'>"); $database = mysql_query("SELECT * FROM `logs`") or die(mysql_error()); $aantal = mysql_num_rows($database); if($aantal != "0") { while($item = mysql_fetch_assoc($database)) { $door = $item['door']; $descr = $item['descr']; $id = $item['id']; echo("<tr><td>$door</td><td>$descr</td></tr> "); } } echo ("</table>");
-
knip
-
-
-
-
Citaat van Robin
jgdonleach, dat is idd een goed idee en zal ik dan ook in overweging gaan nemen.
mehmetboy, ik heb je even een pb gestuurd!
Ik wil wel updates maken als ik 50% opbrengst krijg? -
-