Najaa De Heer Wallie is nu wel rijk
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.10.11 15:09:32:
Maar als je nu een wallie koopt kan je hem dan nog gebruiken?
Posts by Fitim
-
-
Op windows zat zo'n standaard stem maker ik weet het niet zeker maar die werkte wel goed..
-
En de outgame word die ook geleverd?
-
-
Ze gaan je bedreigen als je vrijgeeft ofzo haha(xD)
-
Clipjes.nl source toch?
-
19 als het goed is
-
Nice ik slice hem wel haha
-
Bewijs van rechten en krijg je de slice er ook bij?
-
Heb het even in center gedaan als het goed is klopt het nu wel.
-
Niet veel de site is net nieuw daarom zoek ik linkpartners , En Qantus kan je even laten zien hoe de site er uit ziet in firefox 7? want bij mij is ie gewoon goed.
-
Hallo Allemaal,
Ik zoek linkpartners voor mij nieuwe site: http://www.beltegoedwissel.nl Hoe zet ik mijn site op Beltegoedwissel.nl?
Mij een pb sturen of reactie plaatsen in dit topic met uw naam van uw site en waar de backlink staat.
En ik voeg u site binnen 24uur toe aan het systeem!Graag hoor ik het van jullie!
Groetjes,
Fitim. -
Hoe heet dat nummer waar ze dit in zeggen:
en a sanso beat every day to naight
Vind dat ook wel een goed nummer
-
Citaat van BrokenTrack
Bron?
Jij kijkt hier naar NOS enzo vraag je vader maar of ie de zender over wil zetten naar Al Jazeera dan zie je genoeg:) -
Er komt toch weer een nieuwe aan de macht.
-
Pb verstuurd:)
-
En zoek je maffia sources?
-
Array kan dat mee
-
Citaat van iMootje
.1
CrimeClub is ILLEGAAL..2
Wat wij ervan vinden? STANDAART dit is gewoon een standaart source,Ik ben nu een maand bezig met een CrimeClub clone te maken.
Natuurlijk legaal omdat ik alles vanaf 0 maak inclusief de HTML en CSS,Probeer dat ook maar eens verhoogd enorm je vaardigheden.
Kifesh met jou cc clone naaier, html en css is gewoon van c-c.com en dan bron code haha naab
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.10.11 21:47:35:
Trouwens als je vader er achter komt dat je naait krijg je klappen misschien een paar tips: Kijk niet recht in de ogen.
Zorg dat alle slippers weg zijn. -
Oke dan bied ik alsnog de buynow